XXL Nutrition

Mass Confusion

Goed nieuws volgende week vrijdag, huisje + inboedel bezichtigen en dan gaat het verhuizen en het aankleden echt beginnen.
Tevens moet ik mijn draai vinden ik heb afgelopen 6 jaar wegens omstandigheden bij mijn ouders gewoond dus dat duurt wel een paar maanden voordat ik mijn draai heb gevonden..
Ik hoop ook dat ik connectie kan vinden met iemand die daar ook woont en mij begrijpt. Kortom spannende tijd :D
Leuk man, nieuwe uitdaging :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
Ja, werdt ook welleens tijd sta al 5 jaar ingeschreven. dus ben echt blij hiermee :D

Goed nieuws volgende week vrijdag, huisje + inboedel bezichtigen en dan gaat het verhuizen en het aankleden echt beginnen.
Tevens moet ik mijn draai vinden ik heb afgelopen 6 jaar wegens omstandigheden bij mijn ouders gewoond dus dat duurt wel een paar maanden voordat ik mijn draai heb gevonden..
Ik hoop ook dat ik connectie kan vinden met iemand die daar ook woont en mij begrijpt. Kortom spannende tijd :D
Succes!

• #1.664
Indeling wordt iets anders en repranges voor volgende week ook.
omdat mijn benen mijn zwakke punt zijn begin ik maandag met volle energie met benen -> dinsdag borst -> woensdag rug -> donderdag schouders -> vrijdag armen

• #1.665
mijn schouders lopen door blessure ook flink achter ing omvang + kracht.
dus de focus ligt op massa en kracht dit verwerk volgende week ook in het schema

daarom dus schouder oefeningen,

side raises 2x30x16 one arm seated bent over
db shoulderpress 2x20x37.5 high incline
seated db frontraises 2x30x16 one arm hammergrip

=> morgen vroeg weg voor duurconditie minimaal 60 km. het is wel op een oude fiets omdat mijn eigen fiets kapot is en die kan pas over 2 weken worden gemaakt.

Laatst bewerkt:
  • #1.666
weer vroeg wakker maar wel met flink quad spierpijn dat heb ik al jaren niet meer gehad dus dat is voor mij een goed begin van de dag :D
dus dat wordt hee licht en rustig fietsen op gevoel, tevens ga ik geen 2 keer in de week schouders trainen want dan krijg ik ook weer meer last van de schouder. alleen side delt + rear delt wel 2 keer per week.
ik moet zo de oude fiets even na kijken of alles werkt en dan ga ik zo toch echt fietsen als sinds 4 uur wakker.

Laatst bewerkt:
  • #1.668
ik had beter rustdag kunnen nemen na legtraining toch weer knie pijn dus morgen dan maar weer rustdag en zaterdag pull

• #1.669
ik ga vanaf volgende week minder junk-volume en reps uitvoeren tevens ga ik weer terug naar feeder sets 3 of 1 hh aantal sets en dan 3-5 heavy sets.
even ook kijken waar mijn grenzen liggen en herstel.

stack gestart sinds vandaag 4-5-2022

yk11 @ 12mg verdeeld over de dag
mk2866 @ 10 mg
t3 @ 25 mg
clen @ 40 mg

duration: 10-12 weeks

t5 enkel bij lange duursessies of vermoeidheid probeer niet vaker als 2 x per week gebruik overigens geen preworkouut of caffeine capsules wel paar bakken koffie

dit wordt elke week allemaal rustig verhoogd.

doel: is weer wat verloren kracht op te bouwen met minder last van blessures.
doel fyiek > redelijk droog staan met genoeg spiermassa

overall goal: fit blijven ook op latere leeftijd.
Vind je het gek dat je hier minder goed op slaapt en onrustig bent ?

• #1.671
ik slaap al heel vroeg heeft meer met mijn medicatie te maken heb ik ook zonder deze produchtn...
tevenns ga ik heel vroeg naar bed uurtje of 8 dus ik kom wel aan 7 uur slaap.

• #1.672
ik weeg weer 120 kg maar in de spiegel ga ik echt voorruit. ik sta ook nog ingeschreven bij basic fit en die is 24 uur open en maar 10 km hier vandaan dus ik denk dat ik straks pull ga trainen daar :D

• #1.673
de oude fiets heeft lekke band dat wordt dus thuis trainen haha :D en band plakken
ik doe vandaag rug+beetje chest+triceps+biceps

• #1.674
dat is het voordeel van thuis trainen gewoon beetje verdelen helpt tegen verveling beter :D

back: net gedaan

low db row 2x15x50
reverse db row 2x15x50
db latkickback 2x15x37.5
50xbanded wide row

vanmmiddag chest:

incline db press 2x15x50
decline db press 2x15x50

vanavond armen triceps:

decline db skullcrusher 2x15x50
db extensions behin head 2x15x16

biceps

db bent over hammer curl one arm 2x15x37.5
db bent over db curl one arm 2x15x37.5

=> vanaf volgende week weer lekker 5 daage split volgen met iets meer gewicht

• #1.675
gedaan:

rug

low db row 2x20x50 one arm
pullup wide 30xbw / small 30xbw
db latkickbck 2x15x37.5
reverse db row 2x15x37.5 rhomboids high as possible
banded curl 50xblauwe band

chest

incline db press 2x15x50 clusterset
decline banded fly 2x50xblauwe band
flat db ground fly 2x15x16
incline pronated db fly 50xblauwe band

armen
one arm db extension behind head 2x15x16 slow as possible and stretch
db ben t over curl 2x15x16 slow as possible and stretch
50xblauwe band curl 2x50
50xblauwe band pushdown
50xextensions one arm

schouders

bent over one arm db reverse fly 2x15x16
bent over side raises one arm 2x15x16

rating: 7-

• #1.676
morgen cruisen door het bos :D zondag rust > maandag legs part 2
komende weken mooi weer dus dat wordt vaker moutainbiken/fietsen/wandelen.
:D

Laatst bewerkt:
  • #1.677
lekker 1.5 uur meer geslapen ,geen sport vandaag ik ga alvast spullen ophalen voor in het nieuwe huis .
dat wordt wel minder getraind aankomende periode maar ik ga sws sporten of thuis of in the gym maar verhuizen gaat wel voor :D

• #1.678
vanmiddag klein rondje op de weg fietsenm band is weer geplakt :D

• #1.679
De bedoeling was een 5 daagse split maar daar heb ik nu te weinig tijd voor dus ik heb alle trainingen in 2 keer ingedeeld om tijd te besparen.
Ik kan dan helaas minder op kracht trainen dus deze weken gewoon trainen met 2 feeder sets en 1 all out set. voor isolatie gewoon zwaar en constante spanning op de spier die getraind wordt.
als ik eenmaal daar woon heb ik tijd zat dan ga ik weer 5 daagse split doen want de sportschool zit 5 min lopen daar van daan, echt wel heel chill.
aankomende week toch even mijn grenzen opzoeken met de main lifts even kijken wat ik eruit kan persen en vanaf dat punt hoop in week 2 dat yk11 zijn werk goed doet en dan kan gewicht opbouwen :D

Laatst bewerkt:
  • #1.680
ff rustig rondje van 25 km gefietst , gemiddeld 19 kmpu
morgen legs/chest/shoulders/calves @ basic + klein rondje fietsen

Terug
Naar boven