XXL Nutrition

Mass Confusion

Succes met de verhuizing en je nieuwe stekje :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
Thanks!

• #1.683
Wordt mooi weer morgen dus vroeg in de ochtend > legs/chest/delts/calves/abs en in middag ga ik mooi zwemmen en fietsen.
Even kijken hoe koud dat water in de vecht is haha iedereen zegt tegen mij je krijgt binnen 5 minuten kramp nou dat ga ik dus even testen dus als je hier niks meer leest dan ben ik dood :P

• #1.684
interval @ gym > 15 min @ 550 watt level 25 + 22 km LISS fietsen

2x per week interval als ik meer doe wordt ik hyper :(
morgen rustig fietsen 50 km

Laatst bewerkt:
  • #1.685
ik moest van therapeut rustdagen nemen... dat heb ik gedaan 3 rustdagen per week direct dikke buik en 4 kilo aangekomen terwijl dat ik clean eet volgens mijn dieetsite. Dus we gaan deze week lekker knallen elke dag :D

• #1.686
ik ben sinds vorige week begonnen met benen trainen toen had ik als squat 25x100 dus ik hoop morgen vroeg 6x140 te doen :D

• #1.689
BB squat

3x60
3x90
3x110
3x120
7x140

bb stiffed deadlift
3x60
3x90
3x110
6x130

incline bb press
3x60
3x90
5x110 ds 20x60

decline one arm press
10x30
10x40
8x50

incline pronated db fly
2x20x26

incline french press one arm
2x10x20

db extensions one arm
2x10x20

rope extensions
2x20x35

• #1.690
cardio 42 km gefietst, gemiddeld 19 kmpu

Hoe gaat het met je knieën na deze trainingen ?

• #1.693
morgen fietsen lange afstand rustig tempo.
side note: ik ben gestopt met IF dieet is gewoon in combinatie met mijn medicijnen niet te doen.
ik hou de koolydraten gewoon laag en eiwitten hoog en veel cardio dan kom ik er ook wel :D

• #1.695
komende weken even wat minder trainen maar ik train wel hele lichaam maar dan in 2 dagen i.p.v 5.
daardoor ook minder kracht omdat het voor mij doen lange trainingen zijn en je dan kracht inlevert.
wel zin in om lekker weer maximaal te gaan maar dan moet ik nog maar even geduld hebben.

• #1.696
vandaag bloedprikken ik hoop dat de waardes meevallen toch wel alcohol gehad afgelopen weken maar veel minder dan anders.
vanmiddag ga ik zwemmen het zwembad is weer geopend ik ben benieuwd hoeveel baantjes ik nog kan halen :D
ik zie al duidelijk veranderingen in shape, buik is platter , spieren zijn voller, kraktoename is nog niet verhoogd maar dat komt denk ik nog wel.
is ook minder belangrijk dan massa maar traint wel lekker als je extra gas kan geven.
ik hou het gewicht ook minder in de gaten want dat schommelt enorm tussen 117 en 122 kilo. in de spiegel ziet het beter eruit dus dat is gewoon mijn meetgraad.
aankomende donderdag een upperbody training en ga ik zwaar op compounds van de rug :D nu al zin in!

• #1.697
cardio vandaag:

5 km gewandeld @ 6 kmpu
40 km gefietst @ 23 kmpu
60 baantjes gezwommen.

Zwemmen was echt Heerlijk maar wel verdomd zwaar lang niet meer gedaan, nu toch iets irritatie in de schouder maar niet erg.
even kijken hoe dat morgen gaat met krachttraining. ben wel van plan om vaker te zwemmen elke week.

=> Morgen upperbody + crosstrainen + hellinglopen

Laatst bewerkt:
  • #1.698
tevens heb ik koolydraten verhoogd want ik drink nu veel meer koffie waardoor ik ook slechter slaap. ik heb vandaag gemerkt dat ik veel langer kon volhouden dus cutten gaat gewoon verder koolydraten omhoog en de bedoeling is nog meer cardio doen want door mijn medicaties is dat enige manier om in shape te blijven en een klein beetje per maand af te vallen.

• #1.699
morgen het huisje bekijken wel zin in :D nu eerst zo upperbody + conditie. Ik kan niet wachten tot daar woon en weer 5 daagse split kan trainen.

Terug
Naar boven