AndroidHealthClinic

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.703
Thanks man!

• #1.704
Upperbody + conditie

Yates smith row
5x60
5x90
5x110
5x130
3x150 echt grip probleem kan nog wel hoger kwa kracht binnenkort even straps halen
ds
20x90

one arm smith row
5x60
5x70
5x80
3x85 -> echt grip probleem kan nog wel hoger kwa kracht binnenkort even straps halen
ds
15x50

incline smith press 30 gr.
3x60
3x80
10x90 -> schouder zeurt weer achja ffn doorbijten
8x100 -> kon kwa kracht wel 6x110 maar wil mijn schouder nou niet teveel belasten

smith shoulder press laag volume bij deze oefening geen last van schouders
3x60
3x70
10x80x2 -> kwa kracht kon ik wel 5x90 maar ook het hier even bij laten

decline one arm cable press (decline bb bench geprobeerd maar teveel last)
8x50
2x6x60

decline cable fly one arm bent over
10x30
8x35
4x40

Pullup wide 3 sets till failure
Chinup 3 sets till failure

dipmachine
10x120
10x140
10x160

Superset

machine curl small grip
6x70
5x70
5x60

cable side raises -> bewust laag
3x15x5

cable extensions
3x15x10

preacher db one arm hammer curl
3x15x24

=> rackpulss helemaal vergeten dus die doe ik maandag

cardio:

20 min crosstrainer internval (t*ring zwaar)
+ 45 km fietsen @ 23 kmpu.

@home :

standing one arm incline db fly
2x25x16

rear delt one arm kickback
3x10x16

bent over db curl one arm
2x10x37.5 clustersets

bent over db hamer curl
2x10x37.5 clustersets

=> shape gaat lekker al die cardio loont wel begin al strepen lichtjes te zien van de buikspieren, nu kwestie van volhouden!

=> vanavond misschien nog ffn een stuk wandelen en nog een paar biceps/triceps/rear delt oefeningen.

Laatst bewerkt:
  • #1.705
eindelijks sinds maanden echt goed geslapen, veel spierpijn met name de lats en biceps :D goed getraind dus. vandaag huisje kijken en sleutel ophalen verder geen geen kracht wel even een korte HITT sessie op de fiets.
toch wel weer behoorlijk last van aanhecting schouders/trapezieus maar ik ga gewoon er omheen trainen en soms even op de tanden bijten tijdens press oefeningen.

Laatst bewerkt:
En sleutel ophalen? ^^

• #1.708
zo weer terug appartement (boven) echt heel mooi en grootste (gok zo'n 70m) van de 23 appartementen die daar zitten :D ook veel inboedel voor 50 euro overgenomen wat normaal wel 1000 euro als je het nieuw moet kopen. wel wat gebruikersporen maar gewoon nog erg netjes. heel erg blij mee! :D balkon is groot kun je met 4 man opzitten en ook aan de zuid kant dus mooi in het zonnetje zitten straks.

zo weer terug appartement (boven) echt heel mooi en grootste (gok zo'n 70m) van de 23 appartementen die daar zitten :D ook veel inboedel voor 50 euro overgenomen wat normaal wel 1000 euro als je het nieuw moet kopen. wel wat gebruikersporen maar gewoon nog erg netjes. heel erg blij mee! :D balkon is groot kun je met 4 man opzitten en ook aan de zuid kant dus mooi in het zonnetje zitten straks.
Lekker man! Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je plekje. Ook altijd ideaal als je er een inboedel bij over kunt nemen zodat je niet nog 4 miljoen keer naar de Ikea hoeft.

Ah, mooi man. Enjoy :hedbang:

• #1.711
Thanks heren!

• #1.712
Vandaag veel gesleept en gelopen dus even een rustdag morgen wil ik weer een grote ronde fietsen wordt mooi weer dus daar ga ik mooi van genieten :D

• #1.713
Ik heb de training aangepast naar 3 trainingsdagen met veel volume en het gewicht gaat omhoog want ik voel me goed :D ik weet nog niet welke dag ik met mijn huisje bezig ga en ga trainen maar dat loopt wel los :D ik ben echt heel blij ik heb 6 jaar noodgedwongen bij mijn ouders gewoond die alles voor mij willen bepalen en straks kan ik dat lekker zelf bepalen wat ik eet en waar ik heen ga en wat ik doe :D echt er gaat een nieuwe wereld voor mij open... nu nog even doorzetten met afvallen en dan kunnen we weer gaan bouwen :D

Mooi man, lekker bezig!

Aardig grote woning ook als ik het zo hoor, ideaal :D

• #1.715
thanks man!

• #1.716
poging fietsen mislukt was met ouwe fiets, band lek na 40 min fietsen ruim 12 km naar huis moetten lopen. morgen op mijn nieuwe fiets dus dat wordt extra gas bij :D

poging fietsen mislukt was met ouwe fiets, band lek na 40 min fietsen ruim 12 km naar huis moetten lopen. morgen op mijn nieuwe fiets dus dat wordt extra gas bij :D
Pff, ik wandel hartstikke graag, maar 12 km is een goeie 2:30u lopen en dan ook nog eens met je fiets in de hand lijkt me helemaal kut.

Terug
Naar boven