Fitness Seller

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
morgen sws een lange cardio sessies of met de fiets of lekker wandelen door het bos.
ik had een nieuwe ondezoek gelezen dat je met wandelen het meeste buikvet (bruin) verbrand.
Maar ik vindt fietsen zoveel easy dan weandelelen... even een nachtje over slapen :D

Lopen met ‘zware’ rugzak is zeker goed. Moet je wel flink doorstappen

• #1.783
ik heb nu al gewicht van 127 kg vindt ik voorlopig wel genoeg @6kmpu
Misschien nog een vest kopen van 40 kilo maar kheb nu hellemaal geen inkomen dus dat wordt lastig, daarom wat langer en harder lopen :D

ik heb nu al gewicht van 127 kg vindt ik voorlopig wel genoeg @6kmpu
Misschien nog een vest kopen van 40 kilo maar kheb nu hellemaal geen inkomen dus dat wordt lastig, daarom wat langer en harder lopen :D
Begin je met paar 2 literflessen water od. Met lange benen kun je wel wat steviger doorlopen

• #1.785
Thnks! ga ik proberen!

• #1.786
--

Laatst bewerkt:
  • #1.787
Heerlijk gefietst mooi weertje, ijsje gegeten onderweg, nu lekker netflixen :D afstand 55 km - gemiddeld 20 kmpu

No walking ?

• #1.789
nee ik heb echt lamme benen van gister de training dus fietsen is het geworden. van de week weer lopen :D

• #1.790
net nog ffn buikspieren gedaan vergeet ik altijd of geen zin in

100 legraises
2x50 side abs
100 crunches

• #1.791
straks zo naar mijn huisje alleen de grote woonkamer en ramen lappen dan spul verder overhuizen en dan wil ik vanmiddag of vanavond nog even een wandeling maken.
shape gaat heel erg lekker ik wordt goed droog lijn van buikspieren steeds beter zichtbaar ik denk met 2 maanden wel het beste fysiek wat ik ooit heb gehad :D

• #1.792
deze week fullbody high volume and reps soort van semi-deload

Als ik regelmatig zie wat voor gewicht dat jij verplaatst ben ik best benieuwd naar jouw fysiek, toevallig van plan ooit foto's hier neer te gaan zetten? :)

• #1.795
  • #1.797
het lijkt erop dat mijn schouder blessure steeds minder wordt door mk2866 ben ik erg blij mee ik heb hier afgelopen half jaar telkens weer veel pijn in gehad :D nu is het gewoon irritatie pijn geworden dus ik blijf even zo trainen.
ik wissel vaak af met oefeningen reps en gewicht en bevalt mij prima ik heb namelijk een hekel aan "saaie trainingen" :D

Zolang het werkt voor jou is het inorde toch :)
ben opzich ook wel benieuwd naar fotos, is het niet beetje jammer om geen voor en derna de na fotos te hebben dan?

• #1.799
ja dat wel maar ik voel me goed het ziet er beter uit in de spiegel en ik kan mij ei kwijt in deze sport dan ben ik al tevreden.

ja dat wel maar ik voel me goed het ziet er beter uit in de spiegel en ik kan mij ei kwijt in deze sport dan ben ik al tevreden.
Is ook wel zo. Aan de andere kant zijn mensen ook wel nieuwsgierig hoe iemand eruit ziet die meer dan 110 kg weegt maar toch wel behoorlijke goeie kracht en conditie lijkt te hebben..... :p

Terug
Naar boven