MassFreak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha dankje
uhmm ff denken 3 jaar zoiets nu.. maar heb afgelopen week een voedingsschema proberen te maken dus messchien dat er nog wel wat massa bij komt hahaen jij dan?
Ik heb vroegah ook bodybuilding gedaan, maar moest door motor ongeluk een tijd stoppen, daarna wat domme dingen gedaan met mijn leven... Nu sinds maart weer serieus bezig, kep wel monster gaine gemaakt, kep er 20 kilo aan weten te plakken, niet gek eh?
ik woog 3 a 4 jaar geleden ook maar 55 kilo haha
(drugz he ) 

Ghehehe, jup, Same here... Maar gelukkig heb ik tegenwoordig geen columbiaanse verkoudheidjes meer en heb inmijn sorry ass leventje ingeruild voor een hardcore bodybuilding lifestyle
---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------
Goed van je dat jij ook back on track bent kerel! Respect bro en succes vandaag eh?![]()
ej thnx man jij ook suc6 vandaag he en knalle op die bench ik wil zien dat je die F*ckin 100 te pakken hebt 
Yeah! ook gewogen weer 
Dikke training man! Wow....
Maar euhhh, niet om het een of ander, maar nu heb ik je toch eindelijk geownt ghehehe![]()
VANDAAG dan
nee maar nette traing neer gezet vandaag kwark! zo moet dat
ja gaat lekker alleen wat last van me keel haha en met jou dan?zeker knalle vanaafja gaat lekker alleen wat last van me keel haha en met jou dan?
het begint er zooo bruut uit te zien als alles lekker vol zit gheheheMuah, beetje depri enzo, maar ik denk dat het ook een beetje door de testosteron komt haha... Maja, **** it, gewoon doorknallen jah toch?
Vandaag eigenlijk rustdag, maar ik MOET gewoon ff superdude-style pompen vanavond.het begint er zooo bruut uit te zien als alles lekker vol zit ghehehe

Lekker bezig MassRackpull en BOR zijn beestig kerel! Nais!
die gaan wel lekker idd