Maybe
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 9%
Hey. 
In dit logje zal ik m'n progress bijhouden, vooral als motivatie voor mezelf.
Ik train op het moment drie keer in de week.
Stats:
- ~1.85m
- ~69kg
- Bodyfat weet ik niet, maakt me ook niet zo veel uit. Eerst maar eens aankomen.
Doel:
Mijn uiteindelijke doel is om een lichaam te hebben waar ik trots op kan zijn, dat gaat dus nog wel even duren.
Ik hoop dat ik rond augustus minimaal 75 kilo weeg zonder veel in vet aan te komen.
Ik zal binnenkort even foto's maken en posten zodat ik die ook kan vergelijken over een paar maanden.
Voedingsschema:
^Is meer een richtlijn, ik probeer minimaal dit te halen. Maar merk bijvoorbeeld wel dat ik meer melk drink dan dat hier staat.
-> Iemand nog suggesties voor carbs trouwens? (a)
Ik train volgens Starting Strength.

In dit logje zal ik m'n progress bijhouden, vooral als motivatie voor mezelf.
Ik train op het moment drie keer in de week.
Stats:
- ~1.85m
- ~69kg
- Bodyfat weet ik niet, maakt me ook niet zo veel uit. Eerst maar eens aankomen.
Doel:
Mijn uiteindelijke doel is om een lichaam te hebben waar ik trots op kan zijn, dat gaat dus nog wel even duren.

Ik hoop dat ik rond augustus minimaal 75 kilo weeg zonder veel in vet aan te komen.
Ik zal binnenkort even foto's maken en posten zodat ik die ook kan vergelijken over een paar maanden.
Voedingsschema:
^Is meer een richtlijn, ik probeer minimaal dit te halen. Maar merk bijvoorbeeld wel dat ik meer melk drink dan dat hier staat.
-> Iemand nog suggesties voor carbs trouwens? (a)
Ik train volgens Starting Strength.
Laatst bewerkt: