MuscleMeat

меаанте: руссищ щема

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
tbh er zijn zo veel variaties op 5/3/1 met beyond 5/3/1 dat je er van alles van kunt maken...3/5/1 frequency project for pl is best een aardige, izzy heeft een soortgelijke variant op zn website.

Waarom ga je op die 6 weken tijd nog isolatie doen die je herstel alleen maar in de weg zal staan? Je hebt die
curls/raises/extension/ etc... toch niet nodig op het NK

alhoewel ik deze fluff werk uiterst belangrijk vind voor ook powerlifting(grote armen/schouders=grote bench no question) zou ik ze tijdens de volume taper en tegen eind van overreaching fase wel weglaten dus de eerst maand zit je nog wel goed, bovendien bencht hij maart 3x per week dus 1 set van skullcrushers per week is geen drol.

Laatst bewerkt:
How komt je bench zo laag ivg met de rest? Goede stats hoor enfin.

In, reuzebenieuwd naar dat schema al zou ik me er zelf niet aan wagen

Is die 215 deadlift raw? Ik vernam zojuist dat het Nederlands record in 83- maar 240 is (hele respectabele deadlift natuurlijk, maar dan komt ie voor jou ook meer binnen bereik)

Ga je na het NK raw omhoog in gewichtsklasse?

in, reuzebenieuwd naar dat schema al zou ik me er zelf niet aan wagen

is die 215 deadlift raw? Ik vernam zojuist dat het nederlands record in 83- maar 240 is (hele respectabele deadlift natuurlijk, maar dan komt ie voor jou ook meer binnen bereik)

ga je na het nk raw omhoog in gewichtsklasse?

245.

• Topic Starter Topic Starter

nee. Ik zou nog eens naar de records kijken :o

welkom

Is die 215 deadlift raw? Ik vernam zojuist dat het Nederlands record in 83- maar 240 is (hele respectabele deadlift natuurlijk, maar dan komt ie voor jou ook meer binnen bereik)

215 RAW. 240 is nog niet in zicht, mischien in mei

qua bodyweight zie ik wel, kijken wat mn darmen er van vinden

Succes met 5 3 1 ;)

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Idd 245.

nederlands record in de -83 is 275kg NPB minimum

nederlands record junioren -83 is 240 NPB minimum

nederlands record RAW -83 is 245 van WWE

Junioren raw is lager dan 240 toch

Volgens mij was die in de -105 pas 240 minimum

kappa.jpg

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Staat niet eens heren junioren raw tussen.

[Link niet meer beschikbaar]

in eerste pagina !

ah shit

Hallo меаанте,

In.

Groeten,
yvn

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven