AndroidHealthClinic

meeste dat je een vrouw hebt zien liften

Bezoekers in dit topic

15*90kg bench :trollface:
 
Nice.

Maar dat zijn waarschijnlijke wel powerliftsters of strongwomen, niet een random vrouw die recreatief tilt en toevallig enorm sterk is.

Er staat in je titel toch niet meeste dat je een random vrouw hebt zien liften.
 
Het enthousiasme waarmee de topicstarter steeds reageert en doorvraagt...zal die met zijn broek op zijn knietjes zitten?
 
Het enthousiasme waarmee de topicstarter steeds reageert en doorvraagt...zal die met zijn broek op zijn knietjes zitten?

Kan me dat vast wel voorstellen hoor, ik ben ook dol op sterke dames en die mogen dan best een tikje zalmig zijn!

Ik houd wel van wat weerstand tijdens het stoeien :emo:
 
Ik neem aan dat de meesten zo begonnen. Vandaag met mijn zusje getraint en ze heeft 1x140 sq en 1x130 dl pr gezet, 18 jaar en traint 4 maanden nu. Haar eerste trainingen hielp ik haar, en viel het mij al gelijk op dat er brute kracht in zit. Heb haar gemotiveerd om iets met pl te doen, maar dat was toch ook gewoon puur toeval?

Heb je daar ook bewijs van? Want zeker een squat die meer is dan je deadlift is echt extreem.

Zeker als je maar 4 maanden traint.

Zelfs voor veel mannen is een fatsoenlijke squat van 140 kilo na 4 maanden extreem.
 
Heb je daar ook bewijs van? Want zeker een squat die meer is dan je deadlift is echt extreem.

Zeker als je maar 4 maanden traint.

Zelfs voor veel mannen is een fatsoenlijke squat van 140 kilo na 4 maanden extreem.
Helaas niet van de 140kg, beste wat ik van haar heb was 115 dat zij 2x deed. Een squat hoger dan dl is ook normaal gezien haar bw.

Hier had ik wel 2 screenshots van 115kg geplaatst: meisje doet 90kg x 15 reps x 3 sets ??

Verder is haar squat en dl ook wel fors hoger dan haar bench, haar 1rm bench is maar 50kg.
 
Helaas niet van de 140kg, beste wat ik van haar heb was 115 dat zij 2x deed. Een squat hoger dan dl is ook normaal gezien haar bw.

Hier had ik wel 2 screenshots van 115kg geplaatst: *verkeerde link sec

Huh, wat is dat BW dan? Dat had ik nog niet eerder gehoord.

Screenshots zouden wel tof zijn, kan je ook de diepte zien.
 
Huh, wat is dat BW dan? Dat had ik nog niet eerder gehoord.

Screenshots zouden wel tof zijn, kan je ook de diepte zien.
Zie update. Bw wou ze maar niet zeggen, het enige wat ik weet is dat ze niet boven de 100 is. Ze is 1m62
 
Zie update. Bw wou ze maar niet zeggen, het enige wat ik weet is dat ze niet boven de 100 is. Ze is 1m62

Gozer, ik neem mn woorden terug. De 140 kilo heb ik dus niet gezien, maar die 115 kilo zag er piekfijn uit, en dat vind ik al reteindrukwekkend.

Zeker als ze nog maar net traint.

Ze ziet er wel uit alsof ze al zwaar werk op het platteland gewend is, maar dat weet ik dus niet.

Als ze zo doorgaat kan ze meedoen aan de wereldkampioenschappen, althans bij de squat.
 
Gozer, ik neem mn woorden terug. De 140 kilo heb ik dus niet gezien, maar die 115 kilo zag er piekfijn uit, en dat vind ik al reteindrukwekkend.

Zeker als ze nog maar net traint.

Ze ziet er wel uit alsof ze al zwaar werk op het platteland gewend is, maar dat weet ik dus niet.

Als ze zo doorgaat kan ze meedoen aan de wereldkampioenschappen, althans bij de squat.
Schrok er zelf ook van, hiervoor heeft ze nooit wat gedaan qua sport. Ben zelf ook erg benieuwd, ze is in ieder geval enorm gemotiveerd om mee te doen aan wedstrijden. Alleen moet ze nog wel zeker een betere gym vinden, een basic fit past er niet bij:p
 
Schrok er zelf ook van, hiervoor heeft ze nooit wat gedaan qua sport. Ben zelf ook erg benieuwd, ze is in ieder geval enorm gemotiveerd om mee te doen aan wedstrijden. Alleen moet ze nog wel zeker een betere gym vinden, een basic fit past er niet bij:p

Ze heeft anders wel flink stevige benen voor iemand die nooit sport though
 
Wel geen main lift, maar toch indrukwekkend: 460kg legpress (3 reps meen ik).
 
Mn grootmoeder, die pakte 2 zakken aardappelen van zo'n 30-40kg elks in haar 60ster jaren van de schuur naar voor naar de auto alsof het tasjes parfum waren. Ze had ook wel het postuur van een strongman. Ik zie dat het gemiddelde cardiokippetje niet doen.
 
Mn grootmoeder, die pakte 2 zakken aardappelen van zo'n 30-40kg elks in haar 60ster jaren van de schuur naar voor naar de auto alsof het een tasje parfum was. Ze had ook wel het postuur van een strongman. Ik zie dat het gemiddelde cardiokippetje niet doen.

2 schijven van 20 kg aan aardappelen in 1 zak. Dat moet nogal een zak geweest zijn.
 
Nu ik erover nadenk heb ik buiten Youtube enz eigenlijk nog nooit een vrouw indrukwekkend zien liften. Misschien een 80kg squat max ofzo
 
40 kg aardappelen hoeveel meter is zo een zak dan? :D

Er ging er maar 1 in de koffer en de andere op de achterbank. Hoeveel ze echt waren weet ik niet, nooit gewogen, de boerderij was van mijn grootoom en het was toch gratis voor ons.
 
Nu ik erover nadenk heb ik buiten Youtube enz eigenlijk nog nooit een vrouw indrukwekkend zien liften. Misschien een 80kg squat max ofzo

kom maar weer eens een keer bij mij traine dan:P
 
Back
Naar boven