- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Wil ze niet zeggen, maar wel aardig zalmig. Daar heeft ze dus wel een flinke voordeel mee op haar squats. Dl is 100 of 110 en bench 50 ofzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil ze niet zeggen, maar wel aardig zalmig. Daar heeft ze dus wel een flinke voordeel mee op haar squats. Dl is 100 of 110 en bench 50 ofzo
Het Nederlands record benchen voor dames is 112.5 kg in de klasse tot 67.5 kg.Hoi,
Ik ken een meisje van een jaar of 25 en ik schat dat ze zo'n 1.70m is en 70kg weegt.
Ze doet al lang aan krachttraining; heel fanatiek. Maar het is geen "big girl", wel een mooi stevig figuurtje.
Ze beweert dat ze 90kg bankdrukt. met 15 reps en dan 3 sets !!!
Ik geloofde er niks van maar vond het lullig om dat te zeggen.
Of heb ik het mis? Zou het kunnen?
Wat drukken jullie? Ze zegt ook dat er veel mannen in haar gym zijn die dit niet kunnen.
Hoi,
Ik ken een meisje van een jaar of 25 en ik schat dat ze zo'n 1.70m is en 70kg weegt.
Ze doet al lang aan krachttraining; heel fanatiek. Maar het is geen "big girl", wel een mooi stevig figuurtje.
Wat drukken jullie? Ze zegt ook dat er veel mannen in haar gym zijn die dit niet kunnen.
Kan toch? Goei genetics, goei trainen. M'n zusje van 18 squat na een paar maanden trainen 1x140, en dat doen de meeste jongens daar ook niet na(basic fit).

Ik geloof er geen reet van. Zal wel met een machine zijn en niet met een losse bar. En wat van gewicht op de machines staat geschreven, kan fel verschillen met het echte gewicht.Hoi,
Net onder parallel, ondanks haar zalmigheid is het wel een legit squat. Dus of het nou 1/4e is of 1/2e maakt het geen reet uit, voordeel van een plers fysiek

Die squat wil ik ook wel eens zien. Ik ken er ook die zogezegd met 200 kg squatten, maar ze buigen nog geen 20cm door hun benen. Ik geloof er geen fluit van dat een meisje van 18 jaar na een paar maanden een goed uitgevoerde squat met 140 kg doet.Kan toch? Goei genetics, goei trainen. M'n zusje van 18 squat na een paar maanden trainen 1x140, en dat doen de meeste jongens daar ook niet na(basic fit).
Die squat wil ik ook wel eens zien. Ik ken er ook die zogezegd met 200 kg squatten, maar ze buigen nog geen 20cm door hun benen. Ik geloof er geen fluit van dat een meisje van 18 jaar na een paar maanden een goed uitgevoerde squat met 140 kg doet.
Heb de vid niet meer, maar had wel eens screens gemaakt van haar pr van 2x115. Dit was 1,5 maand terug, na een maand of 2 trainen. Haar huidige 1rm is 130 trouwens, ging net ff haar fb door waar ik de screens wist te vindenDie squat wil ik ook wel eens zien. Ik ken er ook die zogezegd met 200 kg squatten, maar ze buigen nog geen 20cm door hun benen. Ik geloof er geen fluit van dat een meisje van 18 jaar na een paar maanden een goed uitgevoerde squat met 140 kg doet.

Net onder parallel, ondanks haar zalmigheid is het wel een legit squat. Dus of het nou 1/4e is of 1/2e maakt het geen reet uit, voordeel van een plers fysiek![]()
Wel met retarded arch, maar als een meisje van 13 nog 1x100 kan is het goed mogelijk dat iemand van 25 met jaren training 15x90 kan lol. Of veel vrouwen dat kunnen, nee, maar het is goed mogelijk.
Wel straf. Ongelooflijk maar waar. Ik moet mijn woorden terugnemen maar ik had mij een veel freler meisje voorgesteld terwijl dit meisje al redelijk zwaar gebouwd is.Heb de vid niet meer, maar had wel eens screens gemaakt van haar pr van 2x115. Dit was 1,5 maand terug, na een maand of 2 trainen. Haar huidige 1rm is 130 trouwens, ging net ff haar fb door waar ik de screens wist te vinden
![]()
![]()