MegaManX
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Nou laat ik het ook maar eens proberen. 
Ik ben 26 jaar (over anderhalve maand 27)
.
Ik ben 194cm lang en ik weeg rond de 87kg.
Maandag ga ik mijn gewicht en vet% exact wegen op onze sportschool via een tanita weegschaal.
Het vet% meten op deze manier is niet echt nauwkeurig, maar het geeft een indicatie aan waar ik nu zit. Ik probeer dan een uur van te voren te eten zodat dat gelijk blijft.
Ik fitness al enige tijd maar met periodes van goed trainen en dan weer verwaarlozen.
Eind 2007 kreeg ik een raar griepvirus en viel zo wat 2,5 kg af.
2 januari woog ik 82kg met een vet% van 13,7.
Laatste meting was vorige week donderdag en dat was 86,7kg met een vet% van 15,6.
Dus iets vetter.
Mijn doel is om 94kg te wegen met een vet% van 11 a 12%.
Ik heb nog een lange weg te gaan en gaat mij niet hoeveel ik kan tillen maar hoe ik eruit zie!!!
Maar om vooruitgang te boeken, zou ik wel zwaarder moeten tillen.
Ik hoop dat dat gaat lukken aangezien het maximale gewicht op een stang in totaal 130kg kan bevatten en de dumbbells zijn max. 35kg.
Ik kan er in ieder geval mee vooruit!
Ik train 4 keer in de week.
Mijn schema voor aanstaande maandag:
Rug/Biceps/Buik
3 sets van 8/10 herhalingen.
Deadlift
Smal Optrekken
Bend Over Row Breed
Zagen
Bend Over dumbbell Raise
Barbell Curl
Hammer Curl
Cable Reverse Curl
Barbell Wrist Curl
Crunch op BOSU met gewicht
Ik voer de oefeningen netjes uit.
En noteer mijn voouitgang op papier zodat ik weet waar ik ben geeindigd de vorige keer.
Ik eet de laatste tijd erg goed en heb een pot whey proteine gekocht.
Ik neem 1 shake op niet trainingsdagen en 2 op trainingsdagen. (1 shake een uur voor de training)
Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken om mijn log bij te houden en natuurlijk progressie te zien!
Tips zijn altijd welkom.
Greetz.

Ik ben 26 jaar (over anderhalve maand 27)
.Ik ben 194cm lang en ik weeg rond de 87kg.
Maandag ga ik mijn gewicht en vet% exact wegen op onze sportschool via een tanita weegschaal.
Het vet% meten op deze manier is niet echt nauwkeurig, maar het geeft een indicatie aan waar ik nu zit. Ik probeer dan een uur van te voren te eten zodat dat gelijk blijft.
Ik fitness al enige tijd maar met periodes van goed trainen en dan weer verwaarlozen.
Eind 2007 kreeg ik een raar griepvirus en viel zo wat 2,5 kg af.
2 januari woog ik 82kg met een vet% van 13,7.
Laatste meting was vorige week donderdag en dat was 86,7kg met een vet% van 15,6.
Dus iets vetter.

Mijn doel is om 94kg te wegen met een vet% van 11 a 12%.
Ik heb nog een lange weg te gaan en gaat mij niet hoeveel ik kan tillen maar hoe ik eruit zie!!!
Maar om vooruitgang te boeken, zou ik wel zwaarder moeten tillen.

Ik hoop dat dat gaat lukken aangezien het maximale gewicht op een stang in totaal 130kg kan bevatten en de dumbbells zijn max. 35kg.
Ik kan er in ieder geval mee vooruit!
Ik train 4 keer in de week.
Mijn schema voor aanstaande maandag:
Rug/Biceps/Buik
3 sets van 8/10 herhalingen.
Deadlift
Smal Optrekken
Bend Over Row Breed
Zagen
Bend Over dumbbell Raise
Barbell Curl
Hammer Curl
Cable Reverse Curl
Barbell Wrist Curl
Crunch op BOSU met gewicht
Ik voer de oefeningen netjes uit.
En noteer mijn voouitgang op papier zodat ik weet waar ik ben geeindigd de vorige keer.Ik eet de laatste tijd erg goed en heb een pot whey proteine gekocht.
Ik neem 1 shake op niet trainingsdagen en 2 op trainingsdagen. (1 shake een uur voor de training)
Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken om mijn log bij te houden en natuurlijk progressie te zien!
Tips zijn altijd welkom.

Greetz.