AndroidHealthClinic

Gestopt Melinda's contest log 2010

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

melinda87

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2009
Berichten
245
Waardering
26
Lengte
1m74
Massa
64kg
Hallo allemaal. Welkom in mijn contest logje :D

Ik ben Melinda, 22 jaar en en nu ongeveer een jaar bezig met sporten.. Helaas doe ik het niet zo vaak als ik eigenlijk zou moeten en heb ik het vaak ook niet volgehouden met de juiste voeding..:o

Het is nu de bedoeling dat ik het allemaal vol ga houden en dan eindelijk het lichaam krijg wat ik wil :cool:
Op dit moment heb ik wel veel last van mijn rug en kan ik dus nog niet heel zwaar trainen, dat kan sowieso niet omdat ik eigenlijk weer bezig ben met langzaam opbouwen. Ik heb snel en vaak last van spierpijn en gewrichtspijn dus ik wil niet te zwaar beginnen met als gevolg dat ik straks allerlei blessures oploop..
Maar ik wil wel regelmatig gaan sporten vanaf het begin al :) Sinds een paar dagen ben ik weer bezig met mijn voeding en dat gaat eigenlijk heel erg goed. De afgelopen maanden heb ik echt heel slecht gegeten, kant- en klaarmaaltijden, pizza, veel cola, chips enz. Dat wil ik dus allemaal gaan vermijden :rolleyes: Misschien dat ik wel 1 junkdag ga houden, moet ff kijken of het dan niet uit de hand gaat lopen.

In de sportschool waar ik lid ben hebben ze op het moment nog geen groepslessen, wat ik erg jammer vind. Als ik nu ga doe ik veel op apparaten en 10 minuten warming up en ongeveer 15 minuten cardio.
Ik wil ernaast ook thuis met gewichten aan de gang gaan.

Op dit moment zijn mijn stats:

1.74m lang
64 kilo
heupomtrek is 106cm :(
taille is 70 cm
en mijn onderbuik is 89 cm..

Mijn doelen:


Ik wil centimeters bij mijn heupen kwijtraken, het liefst zou ik wel onder de 100cm willen komen.
Mijn onderbuik moet ook een stuk slanker worden, hier zit te veel vet..
Mijn taille en gewicht vind ik op zich goed en hier wil ik weinig aan veranderen.
Verder wil ik strakker worden (geen cellulites enz.) en wil ik meer spieren kweken. Ik zou graag wat spierdefinitie bij mijn buik zien :D
Ook hoop ik wat sterker te worden en een beter conditie te krijgen.

Later zal ik mijn trainingen gaan posten en ik zal ook proberen op te schrijven wat ik eet op een dag.
 
Laatst bewerkt:
Hoop dat je de hele contest periode af kan maken zonder rug- en gewrichtsklachten (en daarna natuurlijk :) ).
Heel veel succes met je doelen! Je hebt in ieder geval goede, duidelijke foto's gemaakt, daar kan je dan straks goed je vooruitgang mee zien.
 
succes !

goede uitgangspositie alvast
 
Thanks! :)
 
succes! idd prima basis
 
SUCCES!!!:cheer::lifter::evilnana::rocknana::rocker2::loopband::thumb::yes::clap::yes::clap::clap::thumbs::wave2::thumb::hello::wave2:
 
Heel veel succes gewenst! ;)
 
Bedankt allemaal :)
 
:loopband:Succes Melinda:lifter:
 
Heel veel succes Melinda! :)
 
ziet er al heel goed uit!succes!
 
Veel succes! :)
 
Bedankt weer allemaal! Vandaag ga ik maar eens kijken welke oefeningen ik thuis kan gaan doen met gewichten.. en die ga ik dan ook maar eens onder het stof vandaan halen :rolleyes: Zit er aan te denken om ook te gaan zwemmen, da's ook nog eens goed voor mijn rug!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven