MuscleMeat

Mercedes, BMW of Audi

Peiling Peiling Mercedes, BMW, of Audi?

• Totaal stemmers
    361
Hij staat met 2400kg op m'n kentekenbewijs. Hij rijd voor en na t tunen bij normaal gecombineerd gebruik 1 op 4,8.
Als je hem ff flink intrapt doet ie makkelijk 1 op 3

Op topsnelheid schijnt ie 1 op 1,5 te rijden kon de dealer me vertellen.

mooie auto kerel

porsche panamera is ook een lekkere bak.

Hij staat met 2400kg op m'n kentekenbewijs. Hij rijd voor en na t tunen bij normaal gecombineerd gebruik 1 op 4,8.
Als je hem ff flink intrapt doet ie makkelijk 1 op 3

Op topsnelheid schijnt ie 1 op 1,5 te rijden kon de dealer me vertellen.
Oei dat is niet zuinig:p maarjah wat wil je met een bak van 2400kg met 500pk+:roflol:

Veel plezier ermee;)

Ja dat wordt hopelijk me volgende auto, maar vind die Nissan gtr ook Mega vet met 500pk, alleen weinig ruimte achterin.

Hoe snel gaat ie van 0-100? En 520 pk op 2500 kg is eigenlijk niet super veel vind ik voor een porsche.. De wagen ziet er opzich wel zeer nice uit, bij mij in de geburen rijdt er een oranje(mat) rond ofja die lijkt er toch op

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal t nog 1 keer zeggen, DIT is een echte auto jongens: Alleen dan staat ie in een ander kleurtje voor de deur.
db_Porsche_Cayenne_Techart_Magnum__012.jpg

Dit is nou vernken van een auto die al niet erg mooi is. Daarnaast gaat ie geen 300 maar eerder rond de 280 (Turbo S).

Hoe snel gaat ie van 0-100? En 520 pk op 2500 kg is eigenlijk niet super veel vind ik voor een porsche.. De wagen ziet er opzich wel zeer nice uit, bij mij in de geburen rijdt er een oranje(mat) rond ofja die lijkt er toch op

Nooit opgemeten, maar hij moet t rond de 5 sec kunnen afleggen. Maar na de 100 knalt ie pas echt goed door.

Mag ik vragen wat jij doet voor de kost? Beetje een auto alleen voor oliesheiks weggelegd :o

99% kans dat hij zelfstandig ondernemer is.:o
Klopt

Dit is nou vernken van een auto die al niet erg mooi is. Daarnaast gaat ie geen 300 maar eerder rond de 280 (Turbo S).
Op m'n tellertje komt ie aardig in de buurt van de 300.
Daarnaast gaat de 600pk versie 310km/h

Audi
heb vanals gehad zowel bmw als mercedes m5,m6- c63 amg cl 65 amg
ik heb nu een s5 en moet toegeven dat ze verder zijn dan Bm,Benz

• Topic Starter Topic Starter
Bruut, laatste is toch E cabrio? Tja, in Belgie zijn brute bakken stuk goedkoper dan hier :(

Bruut, laatste is toch E cabrio? Tja, in Belgie zijn brute bakken stuk goedkoper dan hier :(

jup e 350 model bestond nog niet in Amg toen

Dus even OT: Audi is de shit heb de kans gehad om te rijden in een Rs6 maar helaas niet gehouden ..
S5 val nog mee kwa tax is een V8 anders rijd ik rond met ZZ platen maar je kan niet overal gaan zonder een politie controle te hebben

Laatst bewerkt:
Wat is je job dan shreddedbrah?

fuuuuuuu ik moet echt een eigen onderneming starten.

mooie autos man, meer pics graag :D

oh auto's van je vader goed hoor

Terug
Naar boven