MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Tuurlijk wel. Ons primaire doel in het leven is onszelf vermenigvuldigen. Indien je jouw leuter niet in een of ander stinkgat wilt steken zal je toch over een bepaalde game moeten beschikken, looks etc heb je niet voor het uitkiezen...maar aan je game kan je werken. De meesten hier zijn bang voor een blauwtje oplopen, zitten wanhopig achter 1 vrouwtje aan om vervolgens gefriendzoned te worden of plassen al in hun broek bij de gedachte dat ze een vrouw moeten aanspreken. Die pluk je er zo uit. @Steks is er zo eentje.

Het is ook een winner win, losers lose verhaal.

Als je goede looks hebt krijg je ook goede game, want je wordt minder afgewezen en hebt meer succes dus ook meer motivatie.

Als je matige of slechte looks hebt wordt je vooral afgewezen en leer je de game dus niet, en wordt je gedemotiveerd.

Daarbuiten is het zo dat je vaak niet de kans krijgt je 'game' te laten zien als je niet aantrekkelijk bent.
Daten wordt elk jaar meer en meer online. Apps als tinder en DM's via social media is inmiddels hoe de meeste mensen die daten elkaar ontmoeten.
Als je niet aantrekkelijk bent krijg je de match niet, dus succes met laten zien hoe leuk je als persoon bent.

Vrouwen(en mannen, maar in dit verhaal maken de vrouwen vooral de keuzes, de mannen niet) hebben nu de keuze uit tienduizenden mannen binnen een straal van een X aantal KM.
Het resultaat is dat vrouwen massaal aan de hypergamy gegaan zijn.

Het is ook een winner win, losers lose verhaal.

Als je goede looks hebt krijg je ook goede game, want je wordt minder afgewezen en hebt meer succes dus ook meer motivatie.

Als je matige of slechte looks hebt wordt je vooral afgewezen en leer je de game dus niet, en wordt je gedemotiveerd.

Daarbuiten is het zo dat je vaak niet de kans krijgt je 'game' te laten zien als je niet aantrekkelijk bent.
Daten wordt elk jaar meer en meer online. Apps als tinder en DM's via social media is inmiddels hoe de meeste mensen die daten elkaar ontmoeten.
Als je niet aantrekkelijk bent krijg je de match niet, dus succes met laten zien hoe leuk je als persoon bent.

Vrouwen(en mannen, maar in dit verhaal maken de vrouwen vooral de keuzes, de mannen niet) hebben nu de keuze uit tienduizenden mannen binnen een straal van een X aantal KM.
Het resultaat is dat vrouwen massaal aan de hypergamy gegaan zijn.

Meeste kans maak je juist face to face. Vrouwen waarderen die directheid.

Tot op zekere hoogte. Ik ben van mening dat je sowieso met de juiste aanpassingen een paar punten omhoog kunt gaan. Door bijvoorbeeld aan je lichaam te werken, er verzorgd uitzien(kapsel nemen bij je vorm hoofd past, kleding te dragen die je bij je lichaam past, niet lijkbleek zijn etc etc).

Als je er goed uitziet krijg je meer aandacht, dat vervolgens weer invloed heeft op je zelfverzekerdheid. Zonder zelfverzekerdheid ga je geen game krijgen.

Maarja het is natuurlijk veel makkelijker om een simp te zijn, dan daadwerkelijk aan jezelf te werken. WANT HEEL MISSCHIEN ...als ze me aardig genoeg vindt, dan ga ik wel iets voor terugkrijgen, toch?

absoluut.

Als jij mijn adviezen nou eens serieus had genomen dan had je wél iemand gehad die een kijkje bij je kwam nemen wanneer je bijna dood neervalt.

Niet doen, hard lachen is nog gevaarlijk in dit stadium. Zal je adviezen nog eens nalezen, want ik lijk ze vergeten te zijn.

Op dit forum gaat het toch wel vaak over je game of de how-to.
Zijn de meeste dan zo wanhopig dat dit geforceerd, gespeeld moet zijn?

Je snapt er ook niets van. Ga je stappen dan zie je genoeg vrouwen, hoeveel mannen hebben haar die avond al geprobeerd denk je? Ja je moet game hebben, haar interesse lokken.

Je snapt er ook niets van. Ga je stappen dan zie je genoeg vrouwen, hoeveel mannen hebben haar die avond al geprobeerd denk je? Ja je moet game hebben, haar interesse lokken.
Als ik haar aankijk en zij terug dan weet ik in de meeste gevallen wel genoeg aan de blik.
Game = overrated.

Dat ik nooit ga stappen zou dus een voordeel kunnen zijn?

Sommige mensen zitten gewoon in een andere fase van hun mentale ontwikkeling.

Dat is juist in het voordeel van mannen die dat wél durven.

Maar in de praktijk blijkt er vaak een weerstand te zijn om in te gaan op romantische voorstellen van het andere geslacht, als deze niet op de geijkte plaatsen zoals bars en dansgelegenheden en tegenwoordig datingsites, plaatsvinden. Heb dat ook gemerkt in de omgekeerde situatie.

zon dingen als vriendin krijgen moet je niet forceren of teveel willen dan gebeurt het niet
gebeurt vanzelf wel

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.219
Ik kom hier even inbreken hoor.

20200906 Legs
Legs = weak point #1 (quads, hams, adductors)

- Leg Press (Linear):
Wide, High Stance, hamstring focus
4 x 20 x 180 kg
1 minuut rust tussen sets
Lekker.

- Incline Squat Machine:
Close Stance, quad focus
4 x 20 x 100 kg
Benen niet strekken, constante spanning
Doorgaan tot de 20, met korte rust wanneer nodig.
1 minuut rust tussen sets

Bovenstane oefeningen kan ik steeds beter (lees, zonder pauzes) uitvoeren, dus binnenkort weer plussen. :)

- Smith-Machine Squat:
4 sets 90 kg exclusief BB
Voeten naar voren geplaatst voor hamstring focus. De oefening ging niet echt soepel doordat bij deze oefening m'n squatschoenen met verhoogde hak juist nadelig waren. Het liefst heb ik mijn tenen schuin omhoog op een tapse/schuine verhoging, maar die was er niet. Schijven neerleggen werkte niet, want gleden weg (betonnen vloer in dat deel van de gym). Volgende keer platte schoenen of m'n basketbalschoenen (stevig en ruwe zool) en eventueel rubberen matje pakken voor onder tenen, dan gaat het zeker beter en kan ik 'm zwaarder en goed pakken. Nu was het lastig concentreren en uitvoeren.

- Assisted Glute Ham Raise (GRH):
3 x 15
Heerlijk. @Strive4muscle : toch gelukt een band (aan de reling) te gebruiken. Dit is echt heerlijk, voelde zo goed in mijn hamstrings. Thanks a lot. :thumbs:

- Leg Extension:
4 sets 45 kg (ca. 12 reps/set)
Dropset 35 kg met hold

- Lying Leg Curl:
4 sets 15 kg/side
Dropset 12,5 kg/side

- Adductor Machine:
4 sets 80 kg + band

- Seated Calf Raise:
4 sets 50 kg
Na set 3 en 4 dropset 40 kg

- Cardio: hometrainer + crosstrainer. Was aan het ouwehoeren, dus wel een half uur bezig geweest, maar intensiteit was redelijk laag op hometrainer (crosstrianer wat hoger om het af te maken). Fietsen naar huis.

99,4 kg
Weer lichter ondanks lichte cheat gisteren.
4700 kcal

- Assisted Glute Ham Raise (GRH):
3 x 15
Heerlijk. @Strive4muscle : toch gelukt een band (aan de reling) te gebruiken. Dit is echt heerlijk, voelde zo goed in mijn hamstrings. Thanks a lot. :thumbs:
Goed om te horen, probeer hier maar eens wekelijks vooruitgang op de boeken. Gegarandeerd dat je hamstrings er heel anders uitzien na een half jaar ;)

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven