MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Precies, alleen face to face is dus op een tap tempo aan het uitsterven.

Gaat hier om het algemeen, niet uit over mannen.
Dus het is ook geen voordeel voor mensen die uit gaan, want er zijn ook minder vrouwen.

Uitgaan is overgens wel maximaal kut, niet om het vrouwen versieren deel of whatever maar gewoon in general.

Ik zie nu pas dat deze discussie in een log is :roflol:

Sorry @BB_

Maar in de praktijk blijkt er vaak een weerstand te zijn om in te gaan op romantische voorstellen van het andere geslacht, als deze niet op de geijkte plaatsen zoals bars en dansgelegenheden en tegenwoordig datingsites, plaatsvinden. Heb dat ook gemerkt in de omgekeerde situatie.

Wie niet waagt...... als je zo gaat denken dan gaat het inderdaad nooit iets worden.

Gaat hier om het algemeen, niet uit over mannen.
Dus het is ook geen voordeel voor mensen die uit gaan, want er zijn ook minder vrouwen.

Uitgaan is overgens wel maximaal kut, niet om het vrouwen versieren deel of whatever maar gewoon in general.

Ik zie nu pas dat deze discussie in een log is :roflol:

Sorry @BB_

Het is niet aan het uitsterven maar het is juist allemaal makkelijker geworden door sociale media. Binnen een uur heb je met weet ik veel hoeveel mensen contact. Het is té makkelijk geworden imo.

Het is niet aan het uitsterven maar het is juist allemaal makkelijker geworden door sociale media. Binnen een uur heb je met weet ik veel hoeveel mensen contact. Het is té makkelijk geworden imo.
Ik kan de stat niet vinden maar er zijn onderzoeken over hoeveel % van de dates voortkomen uit dating apps en social media.

Je slaat overgens de spijker op zijn kop met
"Het is te makkelijk"
Dat is een voordeel voor de beslissende groep, de top 20% van de mannen en de top 80 tot van de vrouwen.

Het resultaat is hypergamy.

Het verschil tussen de mannen en de vrouwen is alleen dat de mannen wel 'down daten'(voor seks) maar vrouwen niet.
Vrouwen zien nu 1000 mannen, en zoeken de beste uit die interesse toont.
Een gemiddelde vrouw (5/10) neemt geen genoegen meer met een gemiddelde man, want ze kan voldoende bovengemiddelde mannen(7/10+) krijgen via tinder ect.

80% van de vrouwen gaat voor 20% van de mannen.

Ik wil hier overgens geen verwijten mee maken ofzo, dit is puur natuur. Mannen willen hun zaad verspreiden en vrouwen zoeken de beste man om kinderen van te krijgen.

Dit veranderd overgens wel als de vrouwen boven de 30-35 jaar oud worden.
Ze komen er dan achter dat die ideale mannen waar ze steeds een paar keer seks mee heeft en dan niks meer van horen niet gaan veranderen, die kunnen dat zo lang blijven doen als ze willen.

Interresant stukje sociologie de moderne datingwereld.

Laatst bewerkt:
Ik kan de stat niet vinden maar er zijn onderzoeken over hoeveel % van de dates voortkomen uit dating apps en social media.

Je slaat overgens de spijker op zijn kop met
"Het is te makkelijk"
Dat is een voordeel voor de beslissende groep, de top 20% van de mannen en de top 80 tot van de vrouwen.

Het resultaat is hypergamy.

Het verschil tussen de mannen en de vrouwen is alleen dat de mannen wel 'down daten'(voor seks) maar vrouwen niet.
Vrouwen zien nu 1000 mannen, en zoeken de beste uit die interesse toont.
Een gemiddelde vrouw (5/10) neemt geen genoegen meer met een gemiddelde man, want ze kan voldoende bovengemiddelde mannen(7/10+) krijgen via tinder ect.

80% van de vrouwen gaat voor 20% van de mannen.

Ik wil hier overgens geen verwijten mee maken ofzo, dit is puur natuur. Mannen willen hun zaad verspreiden en vrouwen zoeken de beste man om kinderen van te krijgen.

Dit veranderd overgens wel als de vrouwen boven de 30-35 jaar oud worden.
Ze komen er dan achter dat die ideale mannen waar ze steeds een paar keer seks mee heeft en dan niks meer van horen niet gaan veranderen, die kunnen dat zo lang blijven doen als ze willen.

Interresant stukje sociologie de moderne datingwereld.

Het vervelende van dergelijke apps is dat er veel mannen én vrouwen de kans niet meer krijgen om hun woordje te doen. Lelijk > swipe. Lijkt mij best pijnlijk. Al die succesverhalen aanhoren en dat Tinder etc ez pz is maar zelf geen enkele match krijgen :roflol: Tja dat beetje zelfvertrouwen verdwijnt dan ook als sneeuw voor de zon, hell no dat zij irl nog iemand gaan aanspreken.Ja je kan je natuurlijk nog voor paal laten zetten door aan zo'n datingprogramma mee te doen......of dansles nemen oid.

Het vervelende van dergelijke apps is dat er veel mannen én vrouwen de kans niet meer krijgen om hun woordje te doen. Lelijk > swipe. Lijkt mij best pijnlijk. Al die succesverhalen aanhoren en dat Tinder etc ez pz is maar zelf geen enkele match krijgen :roflol: Tja dat beetje zelfvertrouwen verdwijnt dan ook als sneeuw voor de zon, hell no dat zij irl nog iemand gaan aanspreken.Ja je kan je natuurlijk nog voor paal laten zetten door aan zo'n datingprogramma mee te doen......of dansles nemen oid.
Je gaat ineens weer lekker.

Nou wat weet je dan? 100000 manieren om het dan alsnog in 1 tel te verpesten. Keep your game tight bruh.
Ok, game on.

giphy.gif

Ik kom hier even inbreken hoor.

20200906 Legs
Legs = weak point #1 (quads, hams, adductors)

- Leg Press (Linear):
Wide, High Stance, hamstring focus
4 x 20 x 180 kg
1 minuut rust tussen sets
Lekker.

- Incline Squat Machine:
Close Stance, quad focus
4 x 20 x 100 kg
Benen niet strekken, constante spanning
Doorgaan tot de 20, met korte rust wanneer nodig.
1 minuut rust tussen sets

Bovenstane oefeningen kan ik steeds beter (lees, zonder pauzes) uitvoeren, dus binnenkort weer plussen. :)

- Smith-Machine Squat:
4 sets 90 kg exclusief BB
Voeten naar voren geplaatst voor hamstring focus. De oefening ging niet echt soepel doordat bij deze oefening m'n squatschoenen met verhoogde hak juist nadelig waren. Het liefst heb ik mijn tenen schuin omhoog op een tapse/schuine verhoging, maar die was er niet. Schijven neerleggen werkte niet, want gleden weg (betonnen vloer in dat deel van de gym). Volgende keer platte schoenen of m'n basketbalschoenen (stevig en ruwe zool) en eventueel rubberen matje pakken voor onder tenen, dan gaat het zeker beter en kan ik 'm zwaarder en goed pakken. Nu was het lastig concentreren en uitvoeren.

- Assisted Glute Ham Raise (GRH):
3 x 15
Heerlijk. @Strive4muscle : toch gelukt een band (aan de reling) te gebruiken. Dit is echt heerlijk, voelde zo goed in mijn hamstrings. Thanks a lot. :thumbs:

- Leg Extension:
4 sets 45 kg (ca. 12 reps/set)
Dropset 35 kg met hold

- Lying Leg Curl:
4 sets 15 kg/side
Dropset 12,5 kg/side

- Adductor Machine:
4 sets 80 kg + band

- Seated Calf Raise:
4 sets 50 kg
Na set 3 en 4 dropset 40 kg

- Cardio: hometrainer + crosstrainer. Was aan het ouwehoeren, dus wel een half uur bezig geweest, maar intensiteit was redelijk laag op hometrainer (crosstrianer wat hoger om het af te maken). Fietsen naar huis.

99,4 kg
Weer lichter ondanks lichte cheat gisteren.
4700 kcal
Je log begint op FirstDates te lijken mister🤣
Eis je plek maar weer op in t feestgedruis hier.

Mooie opsteker dat die oefening zo goed voelde in de hamstrings, geeft weer een goed gevoel.

Mooie dag!

(Nee, ik heb geen honger, dat kennen we hier niet.;)

Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen.
Het is zeker niet raar, het is zeer logisch, geheel in lijn der verwachting (en daarom begon ik met rebounden ,maar moest echt omhoog met m'n kcals), maar meestal is het 'valse' eetlust (ik heb echter dus het gevoel dat het dat bij mij niet is). Wat ik wel raar vind, is dat ik nu afval. Meestal moeten mensen zich juist inhouden (en vandaar dat rebounden goed is) om niet direct te veel aan te komen en op te blazen. Het lijkt alsof mijn lichaam anders reageert. (Eetlust heb ik trouwens altijd wel gehad op 4000 kcal, niet alleen na een diepe cut.)

Vaak wordt geadviseerd te rebounden en langzaam kcals te uppen om te voorkoen dat je veel aankomt. Ik merk dat ik wel wat sneller kan uppen en nog steeds afval, dat vind ik dus raar.
Ik verhoog zelf altijd vrij snel mijn calorieën en kom de eerste maanden als ik alles track nauwelijks aan (ik werd afgelopen jaar zelf nog iets droger, al kan dat komen doordat mijn spiermassa sneller was toegenomen dan mijn vetmassa).

Volgens mij is mijn lichaam sterk adaptief. Helaas ervaar ik ook vaak het omgekeerde. Zodra ik op dieet ga moet ik vrij snel mijn calorieën verder droppen voor een gelijk resultaat.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.234
Ik verhoog zelf altijd vrij snel mijn calorieën en kom de eerste maanden als ik alles track nauwelijks aan (ik werd afgelopen jaar zelf nog iets droger, al kan dat komen doordat mijn spiermassa sneller was toegenomen dan mijn vetmassa).

Volgens mij is mijn lichaam sterk adaptief. Helaas ervaar ik ook vaak het omgekeerde. Zodra ik op dieet ga moet ik vrij snel mijn calorieën verder droppen voor een gelijk resultaat.
Bedankt, jouw ervaring sluit goed aan bij wat ik ervaar. Mijn gap tussen cut en bulk (zeker met AAS) is ook echt enorm.

• #2.235
20200907 Shoulder + Triceps

- OHP:

4 sets 65 kg

- DB Side Raise:
4 sets 14 kg

- Seated DB Press:
4 sets 36 kg

- Reverse Cable Flye (o.a. rear delts):
4 sets 12,5 kg/side

- Seated DB Front Raise:
4 sets 12 kg
Dropset (staand) 8 kg - 6 kg

- Bench Dips (verzwaard):
4 sets met iedere set dropsets: BW+75 kg - 50 kg - 25 kg - 0 kg

- Cable Rope Triceps Pushdown (normal SS close-grip):
4 sets 50 kg SS 60 kg

- Cable Rope Abs Crunches:
4 sets 115-100 kg
Dropset 90 kg

- Cardio: 21 minuten crosstrainer + op de fiets

100.1 kg
Ca. 4400 kcal

Reps niet echt geteld, maar op zich wel lekker getraind.:) Nu laat eten.:eating:

Behoorlijk veel volume voor je voorste schouderkoppen, train je altijd zo?

• #2.237
Behoorlijk veel volume voor je voorste schouderkoppen, train je altijd zo?
Nee, sinds 3 weken. Hiervoor lang *PPL gedaan met 1 pressoefening (voor schouders) en geen Front Raises. Ik heb nu een beetje een schema vanuit het verleden van m'n vroegere coach er weer bijgepakt, omdat ik daar heel erg goed op ging en die Front Raises doe ik voor het eerst sinds een paar jaar weer eens omdat ik die gewoon lekker vind en geweldig voel, ook al weet ik dat het qua volume overbodig is en ik al genoeg Front Delts pak. Zo na de contest vind ik het ook wel fijn om gewoon lekker te trainen en oefeningen te pakken die even 'lekker' vind om te doen. Met een splitschema zoals nu vind ik het wel fijn om 2 pressoefeningen te doen. Ik ga binnenkort reps verlagen op de OHP, waarbij ik de OHP meer als compound voor kracht pak en DB wel voor hypertrofie. DB press doe ik ook wel staand met één arm.

---

20200809 Back
Focus on bigger Lats (width) & lower back

- Hyperextension:
3 x 21 x BW + 20 kg
45 sec. rust tussen sets, goeie pomp alvast.

- Straight-Arm Lat Pull Down (met V-grip) SS Seated Cable Row (rowing handle, small-grip):
4 x 15 x 80 kg SS 15 x 75 kg

- Rocking Pulldown (@Sparks79 -style)
4 sets 65 kg
@4:08

- Onderhanse Lat Pull Down:
4 sets 80 kg

- Reverse / Supinated Grip BB Row:
4 sets 100 kg

- Rack Pull:
5 x 5 x 180 kg
4 x 5 x 190 kg

- Cable Shrugs:
4 x 20 x 100 kg/side

- Cardio: 20-25 minuten crosstrainer

101,5 kg
4450 kcal

Laatst bewerkt:
  • #2.238
*PL moest zijn PPL

Nee, sinds 3 weken. Hiervoor lang *PPL gedaan met 1 pressoefening (voor schouders) en geen Front Raises. Ik heb nu een beetje een schema vanuit het verleden van m'n vroegere coach er weer bijgepakt, omdat ik daar heel erg goed op ging en die Front Raises doe ik voor het eerst sinds een paar jaar weer eens omdat ik die gewoon lekker vind en geweldig voel, ook al weet ik dat het qua volume overbodig is en ik al genoeg Front Delts pak. Zo na de contest vind ik het ook wel fijn om gewoon lekker te trainen en oefeningen te pakken die even 'lekker' vind om te doen. Met een splitschema zoals nu vind ik het wel fijn om 2 pressoefeningen te doen. Ik ga binnenkort reps verlagen op de OHP, waarbij ik de OHP meer als compound voor kracht pak en DB wel voor hypertrofie. DB press doe ik ook wel staand met één arm.

---

20200809 Back
Focus on bigger Lats (width) & lower back

- Hyperextension:
3 x 21 x BW + 20 kg
45 sec. rust tussen sets, goeie pomp alvast.

- Straight-Arm Lat Pull Down (met V-grip) SS Seated Cable Row (rowing handle, small-grip):
4 x 15 x 80 kg SS 15 x 75 kg

- Rocking Pulldown (@Sparks79 -style)
4 sets 65 kg
@4:08

- Onderhanse Lat Pull Down:
4 sets 80 kg

- Reverse / Supinated Grip BB Row:
4 sets 100 kg

- Rack Pull:
5 x 5 x 180 kg
4 x 5 x 190 kg

- Cable Shrugs:
4 x 20 x 100 kg/side

- Cardio: 20-25 minuten crosstrainer

101,5 kg
4450 kcal

Mooie training met veel volume.
Merk je nou veel verschil met de sparks79 manier van de Latpuldown tov regular?

Laatst bewerkt:
  • #2.240
Mooie training met veel volume.
Merk je nou veel verschil met de sparks79 manier van de Lat doen tov regular?
Ja, maar ik moet wel even wennen en 'm nog goed onder controle krijgen. Vooral de tip van @wesleyb8 werkt: niet denken aan je elleboog naar achteren brengen, maar richting je iliac crest.

20200909 Chest + Biceps
Was in een paupergym met afgeplakte machines en lichte DB's. Gelukkig mocht ik het rowili weghalen aangezien we maar met z'n tweeën in de gym waren.

- Paused Incline BP:
12 x 80 kg
12 x 85 kg
12, 10 x 90 kg

- Low Incline DB Press:
1 set 20 kg + 35 kg weerstandsband
2 sets 24 kg + 15 kg weerstandsband
1 set 26 kg + 15 kg weerstandsband
Met weerstandsband bij gebrek aan zware DB's (32 max.)

- Incline DB Flye:
3 x 15 x 24 kg

- Machine Chest Press:
4 sets 90-80 kg

- Machine Pec Deck:
3 sets 75-70 kg

- EZ-Bar Standing Biceps Curl:
4 sets 48-43 kg

- Bench-Supported One-Arm DB Curl (incline):
4 sets 22 kg

- Standing Cable Rope Hammer Curl:
3 sets 27,5-30 kg

Wandelen van/naar salsales (60 minuten totaal).

Terug
Naar boven