XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Ik ging helemaal stuk om je topic titel, je hebt werkelijk waar een uitstekende gevoel voor humor Frederik, chapeau!

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.185
  • #2.186
Echt geen flauw idee. Was 14kg zie ik zonet, dacht meer. Alsnog een shitload.
1599345447773.png
Wel goeie quadgains.

• #2.189
Dat waren beginnersides tijdens mijn eerste kuur dnek ik, haha;)
Ben vrij bewust van mijn zwakke punten karaktereigenschappen, ben eerder het antoniem van een casanova.:P

`Een Casanova zijn` lijkt mij niet bepaald een sterke karaktereigenschap.

`Een Casanova zijn` lijkt mij niet bepaald een sterke karaktereigenschap.

Tuurlijk wel. Ons primaire doel in het leven is onszelf vermenigvuldigen. Indien je jouw leuter niet in een of ander stinkgat wilt steken zal je toch over een bepaalde game moeten beschikken, looks etc heb je niet voor het uitkiezen...maar aan je game kan je werken. De meesten hier zijn bang voor een blauwtje oplopen, zitten wanhopig achter 1 vrouwtje aan om vervolgens gefriendzoned te worden of plassen al in hun broek bij de gedachte dat ze een vrouw moeten aanspreken. Die pluk je er zo uit. @Steks is er zo eentje.

Tuurlijk wel. Ons primaire doel in het leven is onszelf vermenigvuldigen. Indien je jouw leuter niet in een of ander stinkgat wilt steken zal je toch over een bepaalde game moeten beschikken, looks etc heb je niet voor het uitkiezen...maar aan je game kan je werken. De meesten hier zijn bang voor een blauwtje oplopen, zitten wanhopig achter 1 vrouwtje aan om vervolgens gefriendzoned te worden of plassen al in hun broek bij de gedachte dat ze een vrouw moeten aanspreken. Die pluk je er zo uit. @Steks is er zo eentje.
Jouw mensenkennis wordt slechts geëvenaard door je ego.

looks etc heb je niet voor het uitkiezen...
Tot op zekere hoogte. Ik ben van mening dat je sowieso met de juiste aanpassingen een paar punten omhoog kunt gaan. Door bijvoorbeeld aan je lichaam te werken, er verzorgd uitzien(kapsel nemen bij je vorm hoofd past, kleding te dragen die je bij je lichaam past, niet lijkbleek zijn etc etc).

Als je er goed uitziet krijg je meer aandacht, dat vervolgens weer invloed heeft op je zelfverzekerdheid. Zonder zelfverzekerdheid ga je geen game krijgen.

Maarja het is natuurlijk veel makkelijker om een simp te zijn, dan daadwerkelijk aan jezelf te werken. WANT HEEL MISSCHIEN ...als ze me aardig genoeg vindt, dan ga ik wel iets voor terugkrijgen, toch?

Genesis 1:28 en 9:1, ondertussen een beetje achterhaald.

Tot op zekere hoogte. Ik ben van mening dat je sowieso met de juiste aanpassingen een paar punten omhoog kunt gaan. Door bijvoorbeeld aan je lichaam te werken, er verzorgd uitzien(kapsel nemen bij je vorm hoofd past, kleding te dragen die je bij je lichaam past, niet lijkbleek zijn etc etc).
Volg de hele discussie niet echt mee maar ik denk dat bovenstaande gewoon iedereen goed doet.

Als je er goed uitziet krijg je meer aandacht, dat vervolgens weer invloed heeft op je zelfverzekerdheid. Zonder zelfverzekerdheid ga je geen game krijgen.

Maarja het is natuurlijk veel makkelijker om een simp te zijn, dan daadwerkelijk aan jezelf te werken. WANT HEEL MISSCHIEN ...als ze me aardig genoeg vindt, dan ga ik wel iets voor terugkrijgen, toch?

Genesis 1:28 voor dummies.

Een alternatieve en zeer goed doordachte theorie over mannelijke sexuele aantrekkelijkheid is voorgesteld door Zahavi (1975), het zogenaamde handicap mechanisme:

Omdat Zahavi een Israelier is, dachten we dat deze theorie mogelijk geinspireerd was door de woeste aantrekkelijkheid die Moshe Dayan ooit had:

Terug
Naar boven