AndroidHealthClinic

Nononsense progressie

Zonder foto's, want het gaat erom wie je bent, niet hoe je eruit ziet, volgens white knight B. :p
ondertussen heeft BB al pm contact en krijgt die dagelijks nudes.
zal die al verteld hebben dat die vliegtuigengineer is bij defensie. voor de rest niet zo belangrijk hoor als burgerfunctie had die veel meer kunnen verdienen.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Zonder foto's, want het gaat erom wie je bent, niet hoe je eruit ziet, volgens white knight B. :p
Met alle respect, maar ik deel wat BB_ zegt volledig. Tuurlijk je post op dit forum omdat je graag wilt werken aan je eigen uiterlijk, of omdat je wilt showen met het goddelijke lijf dat je al hebt.

Maar het maakt toch geen zak uit of je vetpercentage 5% is of dat je zwaar obesitas hebt en wilt toewerken naar een gezond lichaam?
Het is toch het proces wat telt, de progressie die je boekt (al dan niet met foto's) en hoe je omgaat met tegenslagen?

Ik heb vanochtend te horen gekregen dat een dierbare is overleden. Voorheen zou ik de brui geven aan het sporten en het op een vreten zetten... nu kies ik er bewust voor om dat niet te doen maar straks even te gaan wandelen, mijn training van vandaag gewoon uit te voeren en clean te eten ook al staat mijn hoofd er niet naar... omdat ik weet dat dit me op de lange termijn meer brengt.

Dit deel ik veel liever omdat ik er trots op ben dat het me nu wel lukt, dit maakt onderdeel uit van mijn progressie (voortgang) dan dat ik foto's deel van m'n lichaam waar misschien ten opzichte van vorige week een ieniminie verschil te zien is.

En kunnen we nu alsjeblieft de hele discussie over het al dan niet noemen van namen van forumleden buiten mijn topic laten plaatsvinden?

Laatst bewerkt:
Sterkte ( en je mag trots zijn op je nieuwe strategie om met tegenslagen om te gaan)

Het is toch het proces wat telt, de progressie die je boekt (al dan niet met foto's) en hoe je omgaat met tegenslagen?
Volledig mee eens. En als iemand om wat voor reden dan ook geen foto's wil delen, is dat natuurlijk prima. Wel geeft het toevoegen van zo nu een dan een foto m.i. wel een aanzienlijke meerwaarde aan een log waarin je je progressie wilt delen.

Heel veel sterkte... :heart:

Gecondoleerd. :aai:
Een geslaagde wandeling en je gedachten een beetje op een rijtje kunnen zetten?

Namens mij ook gecondoleerd. Knap hoe je ermee om gaat. Ook dat is progressie!

Gecondoleerd. :aai:
Een geslaagde wandeling en je gedachten een beetje op een rijtje kunnen zetten?
Thanks Mate!
Ja was weer een lekkere wandeling, waardeer de natuur steeds meer :) Taining ging ook goed :) lekker gezweet dus dat is een goed teken (of kwam dat gewoon omdat het zo warm was op mn slaapkamer...).

• Like
Waarderingen: BB_
Even alle foto heisa terzijde gelaten, is het de bedoeling om ook trainingen te loggen?

Even alle foto heisa terzijde gelaten, is het de bedoeling om ook trainingen te loggen?
Yes absoluut! Als de sportscholen weer open zijn ga ik ook mijn trainingen loggen. Maar aangezien ik nu thuis train met wat gewichtjes en elastieken niet heel erg het loggen waard... (veel van hetzelfde)

Terug
Naar boven