Kan dat tijdelijk in de sponsor banner?@BB_ heeft aangegeven dat hij liever niet meer heeft dat zijn naam hier genoemd wordt. Aub rekening mee houden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan dat tijdelijk in de sponsor banner?@BB_ heeft aangegeven dat hij liever niet meer heeft dat zijn naam hier genoemd wordt. Aub rekening mee houden.
Lijkt me niet nodig
Ik heb hier zojuist berichten met zijn naam verwijderd. En verder is er genoeg over gezegd nuIs het wel nodig om dat in een dagboek van iemand anders te posten?

Zonder foto's, want het gaat erom wie je bent, niet hoe je eruit ziet, volgens white knight B.

ondertussen heeft BB al pm contact en krijgt die dagelijks nudes.Zonder foto's, want het gaat erom wie je bent, niet hoe je eruit ziet, volgens white knight B.![]()
Met alle respect, maar ik deel wat BB_ zegt volledig. Tuurlijk je post op dit forum omdat je graag wilt werken aan je eigen uiterlijk, of omdat je wilt showen met het goddelijke lijf dat je al hebt.Zonder foto's, want het gaat erom wie je bent, niet hoe je eruit ziet, volgens white knight B.![]()
Eens. Graag ook ophouden dus voor diegenen die er nog meer door wilden gaan.En kunnen we nu alsjeblieft de hele discussie over het al dan niet noemen van namen van forumleden buiten mijn topic laten plaatsvinden?
Volledig mee eens. En als iemand om wat voor reden dan ook geen foto's wil delen, is dat natuurlijk prima. Wel geeft het toevoegen van zo nu een dan een foto m.i. wel een aanzienlijke meerwaarde aan een log waarin je je progressie wilt delen.Het is toch het proces wat telt, de progressie die je boekt (al dan niet met foto's) en hoe je omgaat met tegenslagen?
Thanks lieverd! Komt goed 😗
Dank je wel! Het voelt nog niet helemaal ok, een beetje dubbel.. maar trots ben ik zeker!Sterkte ( en je mag trots zijn op je nieuwe strategie om met tegenslagen om te gaan)

Kleine stapjes vooruitgang, is ook vooruitgangDank je wel! Het voelt nog niet helemaal ok, een beetje dubbel.. maar trots ben ik zeker!![]()
Absoluut
en het is nog altijd beter dan op de bank wijn zuipen en chips naar binnen proppen ;-)Thanks Mate!Gecondoleerd.
Een geslaagde wandeling en je gedachten een beetje op een rijtje kunnen zetten?
Taining ging ook goed
lekker gezweet dus dat is een goed teken (of kwam dat gewoon omdat het zo warm was op mn slaapkamer...).Yes absoluut! Als de sportscholen weer open zijn ga ik ook mijn trainingen loggen. Maar aangezien ik nu thuis train met wat gewichtjes en elastieken niet heel erg het loggen waard... (veel van hetzelfde)Even alle foto heisa terzijde gelaten, is het de bedoeling om ook trainingen te loggen?