XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Ik lees anders constant dat je niet vooruit te branden bent, niet kan trainen zonder pre workout en ECA. Maar my bad I guess.
oke.

Pwo is op dit moment wel standaard, maar ik zie niet zo het probleem. Is creatine/bèta-alanine/citrulline/cafeïne/l-tyrosine/carnitine en nog een paar middelen, taurine/dextro/eea intra. Deze middelen kun je volgens structureel nemen. @Joostb_2000 had hier eens iets over gepost.

In de bulk stop ik er weer mee.

Laatst bewerkt:
  • #1.062
Net klaar met salsales. Het ging vandaag wel weer echt goed. Motivatie is weer terug , dus ik blijf lekker doorgaan. :) :cheer:

Laatst bewerkt:
Ben je nou in 3 weken van 5300 kcal naar 3000 gegaan of lees ik de grafiek verkeerd?

• #1.064
oke.

Pwo is op dit moment wel standaard, maar ik zie niet zo het probleem. Is creatine/bèta-alanine/citrulline/cafeïne/l-tyrosine/carnitine en nog een paar middelen, taurine/dextro/eea intra. Deze middelen kun je volgens structureel nemen. @Joostb_2000 had hier eens iets over gepost.

In de bulk stop ik er weer mee.

Had gister geen tijd, wou hier nog even uitgebreider op terugkomen.

Ik heb eigenlijk altijd al met een pwo getraind (veel te vroeg begonnen uiteraard). Nam C4, blast, zo'n goedkope pre van de action of B&F. Ben me toen eens gaan verdiepen in de werkzame stoffen (ook d.m.v. literatuur). Doel hierbij voornamelijk op beta alanine (verhoogt carosinegehalte - zou in theorie moeten leiden tot minder verzuring waardoor je een beter uithoudingsvermogen op high-rep sets moet hebben) en l-citrulline (verhoogt bloedsomloop en zou fatigue moeten verminderen). Daarnaast zijn er volgensmij studies die beweren dat L-arginine ook bloedsomloop stimuleert. Zeezout spreekt voor zich neem ik aan (vochtretentie = pump).

Ik neem deze respectievelijk 6g, 6g en 2g. Heb o.a. naar JP zijn pre formula gekeken en denk oprecht dat je wel minimaal naar 4 a 5g van beta alanine/citrulline moet willen kijken als je daar echt het effect van wil hebben. Daarnaast vind ik 'gewenning' beetje bullshit, gewenning bouw je op met stimulanten maar neem eigenlijk nooit meer dan 200mg cafeine (laat staan DMAA of andere stimulanten, alleen taurine intra).

Neem beta alanine/citrulline ook gewoon year-round inclusief op rustdagen net als creatine. Stims e.d. gaan er dan natuurlijk wel uit.

edit: van beta alanine kun je wel lichte tintelingen krijgen maar dat is niet schadelijk. Trok bij mij ook erg snel weer weg

edit edit: doe er even wat 0-kcal siroop of wat anders zoets bij anders kots je t uit

• Like
Waarderingen: BB_
  • #1.068
Ik ben zojuist oom geworden. Wauw. Geweldig. :heart: :janken:
Het is een meisje. Ze heet Tess.

Gefeliciteerd :heart:

• Heart
Gefeliciteerd oompie B

• Heart