remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast, je bent 15, bijna 2 meter, en bijna 100 kg. Niet alleen de meisjes van een klas lager zullen kijken van WHAT THE ****!?!?!?!Ik ben trouwens wel benieuwd naar foto's man, wanneer ga je die eens plaatsen?
, maar dat sta ik nog niet 

Hehe dus je plaatst pas foto's als je een peter andre sixpack hebt, tsssk![]()

kogelstoter, dat klinkt eigenlijk best vies
'ja meisje, ze noemen mij niet voor niets de kogelstoter.....'

Benen training. Heb een aantal zieke filmpjes gezien met squats die fout gaan van het weekend. Op het moment dat je niet meer omhoog kan, ben je zwaar de lul. Je moet dan de barbell voorover over je hoofd gooien, maar weet niet of ik dat kan op het moment. Ben dus opzettelijk niet verder dan 110 kg gegaan, al denk ik dat dat wel zou kunnen.
Zo, weer trainenBenen training. Heb een aantal zieke filmpjes gezien met squats die fout gaan van het weekend. Op het moment dat je niet meer omhoog kan, ben je zwaar de lul. Je moet dan de barbell voorover over je hoofd gooien, maar weet niet of ik dat kan op het moment. Ben dus opzettelijk niet verder dan 110 kg gegaan, al denk ik dat dat wel zou kunnen.
squats: 20x20, 10x60, 10x80, 8x100, 8x100, 8x110, 8x110, 20x60. Vooral die laatste set van 20 reps was slopend; deze heb ik ook fullsquat gedaan, de andere paralel.
Leg extensions: 10x60, 8x65, 6x70, 6x75
Leg press: 10x190, 10x210, 10x230
Leg curls: 10x555, 8x60, 6x65
Hierna naar huis gegaan, buik weer es vergeten. Lag ook weer vol met
hopeloze gevalletjes, dus was ook niet echt ruimte voor. Ik kan er nog steeds niet tegen dat er altijd wat van die kansloze mafkezen rondlopen die denken dat ze echt geweldig sterk zijn, en vervolgens max squatten op 120 kg, stakkers. Beetje abnormaal breed rondlopen met zo'n zelfvoldane glimlach, toen die gast lag uit te hijgen op zijn bankje had ik zin om een schijf van 20 kg op zijn voorhoofd te planten![]()
Zo, weer trainenBenen training. Heb een aantal zieke filmpjes gezien met squats die fout gaan van het weekend. Op het moment dat je niet meer omhoog kan, ben je zwaar de lul. Je moet dan de barbell voorover over je hoofd gooien, maar weet niet of ik dat kan op het moment. Ben dus opzettelijk niet verder dan 110 kg gegaan, al denk ik dat dat wel zou kunnen.
squats: 20x20, 10x60, 10x80, 8x100, 8x100, 8x110, 8x110, 20x60. Vooral die laatste set van 20 reps was slopend; deze heb ik ook fullsquat gedaan, de andere paralel.
Leg extensions: 10x60, 8x65, 6x70, 6x75
Leg press: 10x190, 10x210, 10x230
Leg curls: 10x555, 8x60, 6x65
Hierna naar huis gegaan, buik weer es vergeten. Lag ook weer vol met hopeloze gevalletjes, dus was ook niet echt ruimte voor. Ik kan er nog steeds niet tegen dat er altijd wat van die kansloze mafkezen rondlopen die denken dat ze echt geweldig sterk zijn, en vervolgens max squatten op 120 kg, stakkers. Beetje abnormaal breed rondlopen met zo'n zelfvoldane glimlach, toen die gast lag uit te hijgen op zijn bankje had ik zin om een schijf van 20 kg op zijn voorhoofd te planten![]()
- netjes hoor die benen-trainingJij bent nog een jong pikkie, dat heet jeugdelijke onschuld, is toegestaanook ik squat wel eens zelfvoldaan met 120- netjes hoor die benen-training

) 20x50 Bench begint beetje bij beetje ergens op te lijken zoals jullie zien, wil voor het eind van dit jaar 100 drukken iig. Ga ik hard aan werken...