Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb na elke squat-sessie al een enorme pomp in mijn onderrug :P. Ik ben dan ook erg trots op mijn rug nu.

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd ;)

Hmm ik had je toch een stuk sterker verwacht toen ik keek naar je foto. Maar nog steeds goeie stats! Vooral voor squatten!:D

Hmm ik had je toch een stuk sterker verwacht toen ik keek naar je foto. Maar nog steeds goeie stats! Vooral voor squatten!:D

harm is sterk hoor enzonn, hij weegt ook maar iets van 75kg he.
dan vind ik zijn stats toch echt wel netjes hoor :)

Ik zie dit alleen maar als een compliment :) En ik doe nog zeker niet met de grote jongens mee, ben pas begin april begonnen met trainen he. Maar ik doe mijn best, en train iig keihard, meer kan je niet doen :)

Harmpie is oké, olé olé!

ik vind Harm ook keigoed bezig..

harm is echt verschrikkelijk goed bezig , ga zo door:D

Jullie zijn jaloers he ;)

FF inhalen met posten: maandag benendag
Squats: 10x40, 10x60, 10x80, 8x100, 8x100, 7x110, 20x60
Leg extensions: 10x60, 8x65, 6x70, 6x75
Leg curls: 10x55, 8x60, 6x65
Leg press: 10x200, 10x210, 10x220

Dinsdag borst: benchpress: 10x40, 10x50, 8x60, 6x70, 3x80, 15x50
Pectoral flyes: 10x60, 8x65, 6x70, 6x75
Dumbbell flyes: 10x18, 8x20, 6x22, 6x22
Cable flyes: 10x17,5, 2x8x20

Incline crunches: 4x15
Schuine buikspieren, elke kant 3x10x15

Borst vond ik niet optimaal gaan, eerder 85 gedrukt, iets van 2 repeats, nu voelde de 80 al zwaar aan. Benen gingen lekker, met de 110 kilo train ik prima op de squats. Ga ook voorlopig niet hoger, geen powerlift ambities. Tegen de tijd dat het echt makkelijk ga, stap ik wel weer een tree hoger.

Lekkere training!

dag harmpie!ik lees zo eens je log..en las in het log van bigremco dat je mij en of alext prutsers noemt...bij deze wil ik je dan eens uitnodigen om met mij en alext te komen trainen..der vanuit gaand dat jij de man bent en wij slechts blatende prutsers heb je vast wel zin in een trainingsmeet!

dag harmpie!ik lees zo eens je log..en las in het log van bigremco dat je mij en of alext prutsers noemt...bij deze wil ik je dan eens uitnodigen om met mij en alext te komen trainen..der vanuit gaand dat jij de man bent en wij slechts blatende prutsers heb je vast wel zin in een trainingsmeet!

Last van monsterlijk hoge testosteron levels? Je bent tegenwoordig half dbb aan het uitdagen man.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven