MuscleMeat

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
hahah nee hoor!daag alleen de kleinere ecto's uit!
:D
Dan ben je hier aan het verkeerde adres. Verder noemde ik niet jou of alexT specifiek prutsers, ik sprak in het algemeen. Dat jij je daarentegen aangesproken voelt zegt genoeg over jouw zelfbeeld. En nu terug in je mand.

dus je durft het niet aan?jammer dat je alleen stoer bent op internet...

Je weet niet van ophouden he, wat een vervelend mannetje ben jij. Veel gepest vroeger zeker :laugh: Ik stel voor dat je nu ff met je holmaatje een klein nichterig cafeetje gaat opzoeken en elkaar vervelen, kan ik me weer op trainen concentreren.

je weet niet van ophouden he, wat een vervelend mannetje ben jij. Veel gepest vroeger zeker :laugh: Ik stel voor dat je nu ff met je holmaatje een klein nichterig cafeetje gaat opzoeken en elkaar vervelen, kan ik me weer op trainen concentreren.

+1

Ik zie dat hier hetzelfde niveau is bereikt als bij BigRemco zijn log...

Het is enigszins overgewaaid ja, ik dacht dat je moderators had voor deze onzin....

Hehe precies. Nu, training van vandaag:
Deadlift: 10x60, 10x80, 8x100, 6x110, 15x60
Chins: 3x10xBW
One-arm dumbbell row: 10x22, 10x24, 8x26, 6x28 (PR, kwam langzaam op gang deze training, maar dan toch...)
LAT Pulldown: 10x65, 8x72,5, 8x80, 6x87,5
LAT Pulldown (small grip): 10x87,5, 8x95, 6x102,5

Hier begon ik echt lekker te gaan (bij de LAT), hehe.

Shrugs: 3x10x30kg (dumbbells)
Nog wat biceps erbij gepakt: incline curl 3x10x14 kg
Preacher curls: 10x40, 15x30

En nu, helemaal dood :)

mooie training!

nice!

2q9995g.jpg

kerel dacht dat je billstar ging doen...?vandaag weer avondje rug gedaan, zondag schouders en borst. Daarna is het weer wachten tot vrijdag.

Jazekers, is nog niet van de baan! alleen ben aardig druk geweest, afgelopen week verdomme geen tijd gezien om te trainen. wel veel gegeten, doet een mens geen goed, hehe. Morgen weer knallen... Dan gaat echt het dak eraf :D

ik ging er hard op :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven