Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Begin Bill starr, eerste maandag

Squats (ass to the grass):25x20 opwarmen, daarna

5x45
5x60
5x70
5x80
5x90

Bent over rows:

5x20
5x30
5x40
5x45
5x50

Bench 25x20 opwarmen, daarna

5x40
5x45
5x54
5x60
4x72,5 (FAIL, wtf is dit) Bench resetten dus en iets rustiger beginnen

Hyper extensions BW + 10 kg

10xBW+10
10xBW+10

Situps: 4x10

Ben wel blij met dit schema, de oefeningen die ik het liefst doe komen nu als enige terug in dit schema, en 3x per week benchen spreekt me ook aan. we zijn benieuwd!

Mooi begin Harm. Bench komt wel weer, misschien lichaam nog even wakker worden na je korte pauze.

Goed geknalt!

het komt vanzelf wel weer ;)
ik haal je bench van 5x80 nog steeds niet :@
had vorige week 3x80 gebenched :) , maar moeten nog 2 reps minstens bij :P
vandaag maar weer is lekker trainen, kan goed op me voeding letten vandaag omdat ik vrij ben :D

Lekker.
Gaan die 90 kilo squats ook ass to the grass? En hoe krijg jij dit precies geregeld, want ik kan zelfs zonder stang geen ass to the grass halen.

Hoe hoog staat het gras bij jou eigenlijk Remco? :P

Hoe hoog staat het gras bij jou eigenlijk Remco? :P

hoe bedoel je :P
bij squats ? dat is parallel ;)

vanavond ff me woede van me slechte zevenkamp in me training gebruiken :o
mischn dat ik dan eindelijk een goede deadlift of bench press heb :p

hoe bedoel je :P
bij squats ? dat is parallel ;)

vanavond ff me woede van me slechte zevenkamp in me training gebruiken :o
mischn dat ik dan eindelijk een goede deadlift of bench press heb :p

Parallel?! As to the grass suggereert toch dat je een full squat doet? Of mis ik nu de humor?

Gaat goed, en blijf volhouden!

Mijn squats gaan idd niet helemaal ass to the grass; denk dat ik iets van 5 cm boven de grond hang, of minder. Kan idd ook niet zelfs met stang alleen met mijn kont de grond aanraken, zit er fysiek niet in. Maar scheer er wel net langs.

training van vandaag:

Squats: 25x20

5x40
5x45
5x60
5x70
5x70

Incline bench: 25x20

5x40
5x45
5x50
5x60
5x70

Deadlift:

20x40,
5x60
5x70
5x80
5x90
5x95

Situps: 3x15

Bill starr bevalt me wel, mooi geen k*toefeningen als leg curls meer ofzo :D lekker vaak benchen... Al gaat mijn bench wel matig zeg, had moeite vandaag met de incline bench van 5x70 :S Heb de incline bench nooit eerder gedaan (wel incline dumbbell press) dus misschien ligt het daaraan. Kan me niet voorstellen dat die 10 dagen pauze (en een aantal keren flink zuipen in die 10 dagen :D) zovel teniet heeft gedaan, maarja.
5x

mwa redelijke training, maar die bench was toch eerst 5x80 ?

lekkere sessie harm!

Mijn squats gaan idd niet helemaal ass to the grass; denk dat ik iets van 5 cm boven de grond hang, of minder. Kan idd ook niet zelfs met stang alleen met mijn kont de grond aanraken, zit er fysiek niet in. Maar scheer er wel net langs.

training van vandaag:

Squats: 25x20

5x40
5x45
5x60
5x70
5x70

Incline bench: 25x20

5x40
5x45
5x50
5x60
5x70

Deadlift:

20x40,
5x60
5x70
5x80
5x90
5x95

Situps: 3x15

Lekkere training Harm. waarom zit je alleen zo laag met je squat?:eek:
Of is dat onderdeel van je billstar (ik ben namelijk niet zo bekend met BStraining. Ik ga volgende week German Volume proberen).:o

zie ook m'n nieuwe foto's

ooh en waarom zo'n haast met je studie? Zit je nu in je master of je bachelor. Doe toch lekker rustig aan. En daarbij: nu is het recessie dus als academicus kom je toch niet aan de bak (ik zoek al een jaar)

Mijn bench was eerst 4x80. Incline bench heb ik echter nooit gedaan, tot nu. Bij bill starr hoort idd in het midden van de week de lichte dag.

Ik zit in mijn bachelor, wil hem dit jaar afsluiten. Welke master heb jij gedaan dan, dat je geen werk kan vinden? Moet je toch beter zoeken ;)

Ik zit in mijn bachelor, wil hem dit jaar afsluiten. Welke master heb jij gedaan dan, dat je geen werk kan vinden? Moet je toch beter zoeken ;)

Haha... ja dat zeggen ze niet bij je werkgroepje SWOT analyse. :p

maarre als je niet iets concreet hebt gestudeerd zoals geneeskunde/tandheelkunde/recht dan word je niet bepaald omarmd op de arbeidsmarkt... :(

Er gaan wekelijks bijna 5 sollicitatiebrieven de deur uit.
Mijn master was 'taalbeheersing' en ik ben afgestudeerd op dagbladen.

Wil je stoppen na je bachelor??? omdat je zo loopt te balen van je studie?:mad:

als ik jouw was zou ik ook nog master doen harm ;)
dat ene jaartje master erbij kant och ook wel :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven