MuscleMeat

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Jullie begrijpen me verkeerd, ik wil mijn bachelor dit jaar afronden van bedrijfswetenschappen, ga daarna zeker mijn master doen. Krijg alleen volgend jaar geen stufi meer; wil met een zekere werkgever een overeenkomst sluiten dat hij mijn laatste jaar stufi aanvult, in ruil voor een éénjarig contract na mijn studie (uiteraard is dat jaartje stufi een extraatje en gaat het niet ten koste van mijn salaris dan). Dat gaat hem waarschijnlijk worden, als dat hem niet gaat worden; dan moeten we nog maar ff zien...

Je bent afgestudeerd op taalbeheersing?!?! Ik dacht dat je eerder zei dat je Bedrijfswetenschappen gedaan had, net als ik. Welke studierichting is dat?

Laatst bewerkt:
Vandaag:

Squat:
5 46
5 58
5 70
5 81
3 95
8 70

Bench
5 35
5 43
5 52
5 61
3 71
8 52
Row 5 25
5 32
5 38
5 45
3 52
8 38

Alles zoals bill starr voorschrijft, dit zijn dus geen maximum trainingen van me... Heb er nbog wat setjes crunches achteraan gedaan. Bij bench heb ik de 70 (die ik officieel 3x moest doen, 5x gedaan, vervolgens de 75 als extra setje 3x gepakt). Begint iig wel weer te komen :)

Lekker hoor. Hoeland denk je Billstar door te zetten Harm?

Hmm het bevalt me prima, ik zat te denken aan 8 weken minimaal, afhankelijk van mijn resultaten. Waarom, als ik vragen mag?

hoeveel keer in de week ga je nu trainen harm?
3 keer ?

Jep, 3x, zoals bill starr het voorschrijft!

Vandaag:

Squat:
5 46
5 58
5 70
5 81
3 95
8 70

Bench
5 35
5 43
5 52
5 61
3 71
8 52
Row 5 25
5 32
5 38
5 45
3 52
8 38

Alles zoals bill starr voorschrijft, dit zijn dus geen maximum trainingen van me... Heb er nbog wat setjes crunches achteraan gedaan. Bij bench heb ik de 70 (die ik officieel 3x moest doen, 5x gedaan, vervolgens de 75 als extra setje 3x gepakt). Begint iig wel weer te komen :)

netjes , ik zie dat je bill 8 weken gaat volgen afhankelijk van progressie - zet hem op

Vandaag:

Squat:
5 46
5 58
5 70
5 81
3 95
8 70

Bench
5 35
5 43
5 52
5 61
3 71
8 52
Row 5 25
5 32
5 38
5 45
3 52
8 38

deed ik ook altijd...die 3x vond ik te weinig, na 3x begon ik net mn draai te vinden. gister ook weer lekker casual getraint..

We gaan ervoor

Jullie begrijpen me verkeerd, ik wil mijn bachelor dit jaar afronden van bedrijfswetenschappen, ga daarna zeker mijn master doen. Krijg alleen volgend jaar geen stufi meer; wil met een zekere werkgever een overeenkomst sluiten dat hij mijn laatste jaar stufi aanvult, in ruil voor een éénjarig contract na mijn studie (uiteraard is dat jaartje stufi een extraatje en gaat het niet ten koste van mijn salaris dan). Dat gaat hem waarschijnlijk worden, als dat hem niet gaat worden; dan moeten we nog maar ff zien...

Je bent afgestudeerd op taalbeheersing?!?! Ik dacht dat je eerder zei dat je Bedrijfswetenschappen gedaan had, net als ik. Welke studierichting is dat?

Nope, ik heb geen bedrijfswetenschappen gestudeerd maar nederlands.
(C.R. is neerlandicus:D) Taalbeheersing is één van de afstudeerrichtingen binnen nederlands. Het is een soort communicatie richting. Mijn masterscriptie ging over dagbladen. Naast het werken in de kroeg, doe ik af en toe freelance schrijfopdrachten maar dat is maar summier.

overigens ik heb zes jaar studie zelf betaald en kreeg de laatste 2 jaar ook geen stufi meer. het is goed te doen als je ernaast een baantje hebt. :D

Een neerlandicus met een geschoren borst, het moet niet gekker worden ;) Naja, succes met de zoektocht dan maar.. Straks ben ik nog eerder aan de bak dan jij ;)

Hmm het bevalt me prima, ik zat te denken aan 8 weken minimaal, afhankelijk van mijn resultaten. Waarom, als ik vragen mag?
Ik vroeg het me gewoon af. Ik ben nl. benieuwd of het je progressie oplevert. Omdat je eigenlijk al even traint, en veel mensen het gebruiken als rampup.

je moet het minimaal een week of 12 doen harm ...want je begint als het goed is onder je max.

Ik vroeg het me gewoon af. Ik ben nl. benieuwd of het je progressie oplevert. Omdat je eigenlijk al even traint, en veel mensen het gebruiken als rampup.
Hmm idd ja. het bevalt me iig zeker wel, 3x per week benchen, heerlijk :D of het me nog vooruitgang op gaat leveren, ik heb geen id.. Maar denk van wel; vond altijd al dat 1x squat/1x bench/ echt te weinig was per week.

To Rooke: ik zag in het excel schema dat je bij week 9 al wel aardig boven je max zit waarmee je begint! We zullen iig zien hoe het zich gaat ontwikkelen, dit ga ik voorlopig nog wel volhouden :)

Ik heb hetzelfde een beetje met de squat. Die doe ik nu 1x, en heel soms 2x per week, dat is te weinig om mezelf goed te verbeteren. Ik ga denk ik een beetje mixen: de achterstallige spiergroepen alleen de grote oefeningen doen, en dan meer keer per week, en de andere groepen gewoon hoofd en bijoefeningen. Heb gisteravond (had maar 30min de tijd) alleen squats en frontsquats gedaan geen bijoefeningen als legcurl/extension. Dat ga ik denk zo een tijdje langer volhouden. Volume maken met 'grote' oefeningen, en de bijshit even links laten liggen.

Is denk ik zeker een goed plan. Squatten, piramidesets (bijvoorbeeld 6/5/4/3/2/1) om de 72 uur, om toch nog voldoende rust te waarborgen. Doe je maandag, donderdag, zondag, enzovoort. En dan de spiergroepen die al goed bijlopen (voorlopen) alleen wat bijoefeningen.

Ik word ook zo poepmoe van die legcurls/extensions trouwens, blij dat ik nu alleen hoef te squatten. Zometeen weer bdw, ben benieuwd naar mijn bench :s Voelde me de afgelopen tijd best belabberd, zwaar moe de hele dag, moeite met uit bed komen... Ben niet het type dat gauw ziek op bed blijft liggen, dus ben gewoon doorgegaan. Keek ik op de weegschaal vanochtend, ruim 2 kilo lichter dan 20 dagen terug :mad:! Kennelijk toch iets onder de leden gehad verdomme, zou ook mijn bench verklaren (die ook verlaagd is)

Ah joh trekt wel weer bij, goed blijven eten. Misschien gaat het straks juist heel goed wie weet.

Maar die andere spiergroepen ga ik niet alleen bijoefeningen doen; een hoofdoefening en 2 bijoefeningen. Alleen de ondergeschoven kindjes doe ik dan alleen compounds. Althans, dat is het idee :).

Ah joh trekt wel weer bij, goed blijven eten. Misschien gaat het straks juist heel goed wie weet.

Maar die andere spiergroepen ga ik niet alleen bijoefeningen doen; een hoofdoefening en 2 bijoefeningen. Alleen de ondergeschoven kindjes doe ik dan alleen compounds. Althans, dat is het idee :).
Ok, houd me op de hoogte! ben benieuwd hoe dit uitpakt voor je...

squat
48
59
71
83
95
Bench
36
45
53
62
71
Row
26
33
39
46
52

Alles in sets van 5 uiteraard. Ik wil me aan de hand van dit schema, met zeer trage en geconcenteerde repeats ook echt richten op het verbeteren van mijn lichaam (bodybuilding) ipv vooruitgang qua kracht (powerlifting). Ik heb met mijn telefoon wat aardig duidelijke foto's geschoten, maar ben nu nog ff op zoek naar iemand die ze online kan zetten; mijn software fungeert niet goed... Vriendin heeft die spullen niet op haar kamer liggen maar bij ouders, dus morgen maar ff bij mijn maten proberen... Technische troep

Edit: nog 2 sets hypers gedaan en 4 setjes crunches

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven