HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Jullie begrijpen me verkeerd, ik wil mijn bachelor dit jaar afronden van bedrijfswetenschappen, ga daarna zeker mijn master doen. Krijg alleen volgend jaar geen stufi meer; wil met een zekere werkgever een overeenkomst sluiten dat hij mijn laatste jaar stufi aanvult, in ruil voor een éénjarig contract na mijn studie (uiteraard is dat jaartje stufi een extraatje en gaat het niet ten koste van mijn salaris dan). Dat gaat hem waarschijnlijk worden, als dat hem niet gaat worden; dan moeten we nog maar ff zien...
Je bent afgestudeerd op taalbeheersing?!?! Ik dacht dat je eerder zei dat je Bedrijfswetenschappen gedaan had, net als ik. Welke studierichting is dat?
Je bent afgestudeerd op taalbeheersing?!?! Ik dacht dat je eerder zei dat je Bedrijfswetenschappen gedaan had, net als ik. Welke studierichting is dat?
Laatst bewerkt:

) Taalbeheersing is één van de afstudeerrichtingen binnen nederlands. Het is een soort communicatie richting. Mijn masterscriptie ging over dagbladen. Naast het werken in de kroeg, doe ik af en toe freelance schrijfopdrachten maar dat is maar summier.
Naja, succes met de zoektocht dan maar.. Straks ben ik nog eerder aan de bak dan jij
! Kennelijk toch iets onder de leden gehad verdomme, zou ook mijn bench verklaren (die ook verlaagd is)