Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
squat
48
59
71
83
95
Bench
36
45
53
62
71
Row
26
33
39
46
52

Alles in sets van 5 uiteraard. Ik wil me aan de hand van dit schema, met zeer trage en geconcenteerde repeats ook echt richten op het verbeteren van mijn lichaam (bodybuilding) ipv vooruitgang qua kracht (powerlifting). Ik heb met mijn telefoon wat aardig duidelijke foto's geschoten, maar ben nu nog ff op zoek naar iemand die ze online kan zetten; mijn software fungeert niet goed... Vriendin heeft die spullen niet op haar kamer liggen maar bij ouders, dus morgen maar ff bij mijn maten proberen... Technische troep

Edit: nog 2 sets hypers gedaan en 4 setjes crunches

:D:D:D Nice.
Zou je in 8weken Bill Star je lichaam voldoende naar wens kunnen definiëren, denk je?

die trainingen zien er netjes uit, hoop dat dat Bill star voor je werkt :)
zou mooi zijn:D

• Topic Starter Topic Starter
8 weken is wel kort, en wat is voldoende..... Ik hoop iig wel vooruitgang te boeken!

:D:D:D Nice.
Zou je in 8weken Bill Star je lichaam voldoende naar wens kunnen definiëren, denk je?
ik heb weer een nieuwe pic! Heb hem eindelijk zelfs digitaal, maar wil hem net uploaden via mijn labtop, kreeg ik te horen dat het een invalid foto was :mad: ligt misschien aan het feit dat ik Ubuntu heb als stuurprogramma ipv Windows, en de foto van mijn mail downloaden naar pc is foutgegaan (opgeslagen als raar ubuntu bestandje, hoop ik). Probeer het vanmiddag ff vanaf pc van een maat van me.

Kun je met je laptop niet bij je mail en hem alsnog goed opslaan?

Gelukt :D bij het 'opslaan als' had ik hem in eerste instantie opgeslagen als jpeg bestand, dat was kennelijk niet genoeg; ik moest de titel van de foto ook nog eens afsluiten met handmatig .jpg in te vullen, dus eerst had ik 'harm' getypt, werkte niet, vervolgens harm.jpg, dat werkte wel :S Wat een baggerzooi dat Ubuntu :D Anyway, hij staat erop!

Ik had em al gespot :). Wel erg donker hoor!

harm he nice triceps !

ik wil niet flauw doen maar: is 'ie niet een beetje bewogen????

Sow die row gaat wel lekker zo te zien he :D

Training vndaag:
Squat
5x48
5x59
5x71
5x71
extra toegevoegd: 5x80
Incline bench 5x 45
5x 53
5x 62
5x 71
Deadlift: 5x59
5x71
5x83
5x95
extra toegevoegd: 5x100, 5x110

Toen ik vandaag met mijn incline bench net warm begon te draaien, was het alweer afgelopen... Kan me niet voorstellen dat 4x5 repeats bij gaat dragen aan mijn bench ontwikkeling, had ik beetje k*tgevoel over. Toen ik bij de deadlift die 5x95 kilo bijna door het plafond heen gooide, heb ik er maar 2 setjes bij gepakt, voelde verdomd lekker. Afgesloten met nog 2 setjes van 5x60 op de incline bench extra, had niet het gevoel de borst aangepakt te hebben.

Ondersteunend 4 setjes crunches van 15 repeats met BW + een medicine ball

Misschien moet je een beetje opwarmen/naartoe werken; eerst 12x40, 8x55, en dan 4x5 en dan gelijk beginnen met 65kg bijv. 5x65 5x67.5 5x70 5x72.5

Bij dag 2 is het juist wat lichter, bij 3 ga je weer nieuwe top zetten.

Bij dag 2 is het juist wat lichter, bij 3 ga je weer nieuwe top zetten.
Das waar. Maar ik heb gewoon helemaal het gevoel niet dat ik wat heb gedaan, snap je :) Wil wel wát voelen, ook op de lichte dag... En deadlift bijv komt maar 1x per week voor in mijn schema, dus als ik die heb wil ik wel knallen

lijkt me idd lastig , ik wil ook altijd voelen dat ik getraind heb

ik ging bij deadlift altijd naar de max..omdat je het immers maar 1x ind e week deed.

Squat: 10x40
5x48
5x59
5x71
5x83
5x100
8x71
Bench: 10x40
5x45
5x53
5x62
5x73
15x53
Row:15x26
5x33
5x39
5x46
5x54
5x65
15x40

Barbell curl: 3x8x37,5
Tricep extensions: 3x10x10kg
Dips: 3x8xbw

Ik ga weer lekker op het schema. Begin me laatste tijd ook weer wat fitter te voelen, en de kilo's die er ineens afwaren zijn weer terug (ik zit weer op 78 kilo). Ik zie ook echt in de spiegel dat ik vooruit ga, dus desondanks dat de gewichten niet maximaal zijn bij de compounds, maakt de frequentie waarin ze wekelijks terug komen een hoop goed! Enige wat ik nog neem aan supplementen is nu whey, en een energizer voor de workout (labrada supercharge).

Schema voelt iig heerlijk aan :D!

dat is mooi, dat je je beter voelt bij dit schema :D
het gaat jouw ook om de massa toch? niet om de kracht, dan maak het niks uit dat je niet op je max traint of wel ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven