- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
squat
48
59
71
83
95
Bench
36
45
53
62
71
Row
26
33
39
46
52
Alles in sets van 5 uiteraard. Ik wil me aan de hand van dit schema, met zeer trage en geconcenteerde repeats ook echt richten op het verbeteren van mijn lichaam (bodybuilding) ipv vooruitgang qua kracht (powerlifting). Ik heb met mijn telefoon wat aardig duidelijke foto's geschoten, maar ben nu nog ff op zoek naar iemand die ze online kan zetten; mijn software fungeert niet goed... Vriendin heeft die spullen niet op haar kamer liggen maar bij ouders, dus morgen maar ff bij mijn maten proberen... Technische troep
Edit: nog 2 sets hypers gedaan en 4 setjes crunches

Nice. ik heb weer een nieuwe pic! Heb hem eindelijk zelfs digitaal, maar wil hem net uploaden via mijn labtop, kreeg ik te horen dat het een invalid foto wasNice.
Zou je in 8weken Bill Star je lichaam voldoende naar wens kunnen definiëren, denk je?
ligt misschien aan het feit dat ik Ubuntu heb als stuurprogramma ipv Windows, en de foto van mijn mail downloaden naar pc is foutgegaan (opgeslagen als raar ubuntu bestandje, hoop ik). Probeer het vanmiddag ff vanaf pc van een maat van me.
bij het 'opslaan als' had ik hem in eerste instantie opgeslagen als jpeg bestand, dat was kennelijk niet genoeg; ik moest de titel van de foto ook nog eens afsluiten met handmatig .jpg in te vullen, dus eerst had ik 'harm' getypt, werkte niet, vervolgens harm.jpg, dat werkte wel :S Wat een baggerzooi dat Ubuntu
Anyway, hij staat erop!Nope, mijn vriendin had hem gemaakt terwijl ik mijn sms stond te lezen, hehe. Whyik wil niet flauw doen maar: is 'ie niet een beetje bewogen?
?Das waar. Maar ik heb gewoon helemaal het gevoel niet dat ik wat heb gedaan, snap jeBij dag 2 is het juist wat lichter, bij 3 ga je weer nieuwe top zetten.
Wil wel wát voelen, ook op de lichte dag... En deadlift bijv komt maar 1x per week voor in mijn schema, dus als ik die heb wil ik wel knallen
!