AndroidHealthClinic

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Leuk dat et lekker gaat!

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat me idd om massa momenteel, niet om kracht. Dus maakt het niet uit of ik niet maximaal train :) Hee remco, plaats hier trouwens ff een link naar je nieuwe log!

Mooi dat je je wat beter voelt Harm. Nu misbruik ervan maken en HARD doortrainen!! :)

Squat: 10x40
5x48
5x59
5x71
5x83
5x100
8x71
Bench: 10x40
5x45
5x53
5x62
5x73
15x53
Row:15x26
5x33
5x39
5x46
5x54
5x65
15x40

Barbell curl: 3x8x37,5
Tricep extensions: 3x10x10kg
Dips: 3x8xbw

Ik ga weer lekker op het schema. Begin me laatste tijd ook weer wat fitter te voelen, en de kilo's die er ineens afwaren zijn weer terug (ik zit weer op 78 kilo). Ik zie ook echt in de spiegel dat ik vooruit ga, dus desondanks dat de gewichten niet maximaal zijn bij de compounds, maakt de frequentie waarin ze wekelijks terug komen een hoop goed! Enige wat ik nog neem aan supplementen is nu whey, en een energizer voor de workout (labrada supercharge).

Schema voelt iig heerlijk aan :D!

met compounds pak je ook zoveel andere spieren , ik vind het vaak de beste manier van trainen . ziet er goed uit harm

Vanacht weer aardig teruggevallen, zwaar verkouden, keelpijn... Verdomme. Mijn ontbijt vanochtend door mijn keel krijgen was geen pretje, maar ik vreet liever mijn keel kapot dan dat ik weer kilo's kwijt raak.... :mad:

Hehe je word idd wel creatief als je keelontsteking hebt... de gebruikelijke boterhammen met pindakaas heb ik al vervangen door een extra shakie met melk, brinta, en ei (+dooier... Alleen de tonijn blenden zie ik niet zitten, die vreet ik maar gewoon op :D

Net weer getraind :D Gister had ik toch aardig koorts, varieerde van tijden extreem heet en zweten tot rillingen met extra trui aan. Anyway, extra fruit groente gegeten, goed geslapen, voelde me vandaag weer redelijk fit. Vanochtend ging het goed, om uurtje of 12 werd het weer ff k*t... Smiddags trok het weer weg, en had zin om te trainen. Ben dus gegaan, en ging zeker niet slecht:

5x49
5x61
5x73
5x90
5x90
Bench: 10x40
5x46
5x55
5x64
8x73 met laatste repeat negatief traag teruggebracht
15x50
Row: 10x35
5x34
5x40
5x50
5x55
5x60
7x65
15x35

Heb hier en daar wat meer gepakt dan normaal, de row bijvoorbeeld ging wel erg makkelijk, ik wilde me ff kapot werken. De squat, ik moet eigenlijk tot 100 kilo gaan in mijn schema, maar had voelde me niet helemaal super, en dacht dat het misschien niet zo slim was om 100 kg in je nek te zetten terwijl je nog enigszins ziek bent. Moet toch zeggen dat de 90 kilo fullsquat zeer makkelijk gaat, en mijn vriendin opmerkte dat ik nogal dikke benen krijg (ze zei het enigszins met een negatieve ondertoon in haar stem :D) maargoed, ik ben tevreden! Heb het idee dat mijn borst qua vorm snel aan het verbeteren is, nu na 3/4 weken 3x weeks benchen. Uit de theorie kan dat eigenlijk haast niet, verbetering in borst binnen een maand, maar het lijkt er toch op. Ik extra gemotiveerd nu dus :)

Heb trouwens ook nog 4 sets crunches van 15 stuks BW+5kilo gedaan.

Ik kijk uit naar het moment dat mijn weegschaal de 80 kg aantikt.... Ik verwacht dat dat iig dit jaar nog gaat gebeuren, zou betekenen dat ik in 2008 13 kg ben aangekomen, in 9 maanden trainen :)

ziet der goed uit :)
mooi dat je meer gemotiveerd ben dan eerst :), dan zal het ook wel beter gaan, want je vind het dan ook leuker worden :)

Dit was weer de 2e training vd week, dus (eigenlijk) de rustige dag. Heb wel klein beetje aangepast :D
5x50
5x60
5x70
5x80
5x90
Incline bench: 10x40
5x45
5x55
5x65
5x70 (met moeite, en laatste repeat met hulp :mad:)
2x8x50
Net als vorige week dus weer niet de target van de incline gehaald. Waar ik dus op de flat bench nog makkelijk meedraai in week 3 van Bill starr, loopt mijn incline bench stuk. Heb hier voor nooit de incline bench getraind, dit is pas de 4e keer dat ik vanaf dit bankje druk. Wel altijd een incline dumbbell press (tot 26 kg) gedaan. Ik lees vaak dat men gemiddeld meer drukt op de incline dan op de flat bench, ik sta dus haaks hierop, en sterk ook. K*t incline, ik ben dus een van de velen wiens bovenkant borst achterloopt, ben ik bang voor.
Anyway, hierna deadlift gedaan
10x60
5x80
5x90
5x100
5x110
15x60
3 setjes situps 15 stuks BW + 5 kg (beat that ;))

Wel klote van de incline, aangezien mijn PR flatbench nog steeds op 2x85 staat, en ik op de incline moeite heb met 5x70. Ik ga iig knallen hierop, om bij te draaien. Express nog 2 setjes erachteraan gedaan, wil verbeteren op dit apparaat. De squats gaan lekker, vandaag netjes fullsquats op 90 kg gedaan, benen gaan momenteel het hardst vooruit van mijn lichaam, aangezien ik nu 3x weeks squat. Een extra voordeeltje van mijn overstap van 5 daagse split naar fullbody is ook dat ik nu extra gemotiveerd ben als ik ga trainen, heb er altijd erg veel zin in. Als ik dan ook nog es een energizer neem, mp3-spelertje met metallica, DJ promo, of wat rap (als het maar ruw is) ga ik echt als een raket :)

stevie ray vaughan and double trouble en je gaat als een speer harm

ziet der toch gewoon goed uit, die incline komt vanzelf wel :)
squats gaan goed en je deadlifts ook :)

stevie ray vaughan and double trouble en je gaat als een speer harm
Oke :rolleyes: Ik dacht wel aardig wat van bb af te weten, maar hier volg ik je niet meer. Zijn dat trainingsmethoden? Wat dat betreft, ben van plan nog wel een weekie of 9 bill starr aan te houden, dus voorlopig zit dat er niet in..... Maar anyway, thanks for the advice

ziet der toch gewoon goed uit, die incline komt vanzelf wel :)
squats gaan goed en je deadlifts ook :)
Ik voel me echt een slappe zak als ik met moeite 5x een schamele 70 kilootjes omhoog druk op dat bankje. Ik trainde samen met een aardig grote vent vandaag, gelukkig stopte hij ook bij 70 kg; zal wel uit sportiviteit zijn geweest :rolleyes:

Ik voel me echt een slappe zak als ik met moeite 5x een schamele 70 kilootjes omhoog druk op dat bankje. Ik trainde samen met een aardig grote vent vandaag, gelukkig stopte hij ook bij 70 kg; zal wel uit sportiviteit zijn geweest :rolleyes:

heb ik ook als ik wellis met iemand samentrainde :P
die squatte 230kg, deadlift 190kg en bench 130kg :P
dan voel ik me ook een kneus hoor. is logisch.
maar als dit je 4e training op incline is vind ik het goed ;)

Oke :rolleyes: Ik dacht wel aardig wat van bb af te weten, maar hier volg ik je niet meer. Zijn dat trainingsmethoden? Wat dat betreft, ben van plan nog wel een weekie of 9 bill starr aan te houden, dus voorlopig zit dat er niet in..... Maar anyway, thanks for the advice

heeft meer te maken t.a.v je mp3-spelertje :D

harm hoe ziet jou voeding er nu uit eigenlijk>? IK zit nu namelijk op een 8 boterhammen rantsoen overdag. T zijn snelle koolhydraten maar kheb nergens anders tijd voor :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven