Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat me idd om massa momenteel, niet om kracht. Dus maakt het niet uit of ik niet maximaal trainHee remco, plaats hier trouwens ff een link naar je nieuwe log!
Squat: 10x40
5x48
5x59
5x71
5x83
5x100
8x71
Bench: 10x40
5x45
5x53
5x62
5x73
15x53
Row:15x26
5x33
5x39
5x46
5x54
5x65
15x40
Barbell curl: 3x8x37,5
Tricep extensions: 3x10x10kg
Dips: 3x8xbw
Ik ga weer lekker op het schema. Begin me laatste tijd ook weer wat fitter te voelen, en de kilo's die er ineens afwaren zijn weer terug (ik zit weer op 78 kilo). Ik zie ook echt in de spiegel dat ik vooruit ga, dus desondanks dat de gewichten niet maximaal zijn bij de compounds, maakt de frequentie waarin ze wekelijks terug komen een hoop goed! Enige wat ik nog neem aan supplementen is nu whey, en een energizer voor de workout (labrada supercharge).
Schema voelt iig heerlijk aan!
Hehe je word idd wel creatief als je keelontsteking hebt... de gebruikelijke boterhammen met pindakaas heb ik al vervangen door een extra shakie met melk, brinta, en ei (+dooier... Alleen de tonijn blenden zie ik niet zitten, die vreet ik maar gewoon op

Gister had ik toch aardig koorts, varieerde van tijden extreem heet en zweten tot rillingen met extra trui aan. Anyway, extra fruit groente gegeten, goed geslapen, voelde me vandaag weer redelijk fit. Vanochtend ging het goed, om uurtje of 12 werd het weer ff k*t... Smiddags trok het weer weg, en had zin om te trainen. Ben dus gegaan, en ging zeker niet slecht:
) maargoed, ik ben tevreden! Heb het idee dat mijn borst qua vorm snel aan het verbeteren is, nu na 3/4 weken 3x weeks benchen. Uit de theorie kan dat eigenlijk haast niet, verbetering in borst binnen een maand, maar het lijkt er toch op. Ik extra gemotiveerd nu dus 

)
)
Okestevie ray vaughan and double trouble en je gaat als een speer harm
Ik dacht wel aardig wat van bb af te weten, maar hier volg ik je niet meer. Zijn dat trainingsmethoden? Wat dat betreft, ben van plan nog wel een weekie of 9 bill starr aan te houden, dus voorlopig zit dat er niet in..... Maar anyway, thanks for the adviceIk voel me echt een slappe zak als ik met moeite 5x een schamele 70 kilootjes omhoog druk op dat bankje. Ik trainde samen met een aardig grote vent vandaag, gelukkig stopte hij ook bij 70 kg; zal wel uit sportiviteit zijn geweestziet der toch gewoon goed uit, die incline komt vanzelf wel
squats gaan goed en je deadlifts ook![]()

Ik voel me echt een slappe zak als ik met moeite 5x een schamele 70 kilootjes omhoog druk op dat bankje. Ik trainde samen met een aardig grote vent vandaag, gelukkig stopte hij ook bij 70 kg; zal wel uit sportiviteit zijn geweest![]()

OkeIk dacht wel aardig wat van bb af te weten, maar hier volg ik je niet meer. Zijn dat trainingsmethoden? Wat dat betreft, ben van plan nog wel een weekie of 9 bill starr aan te houden, dus voorlopig zit dat er niet in..... Maar anyway, thanks for the advice

Whaha ik dacht dat je een mooie methode bedoelde om mijn bovenkant borst bij te trekken
Ik ga die mr Ray ff downen