MuscleMeat

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hey Harm, ga je log volgen!
Met ongeveer dezelfde lengte(1,78m) en de goede voedingsschema's heb je me geïnspireerd om weer goed aan mijn voeding te werken. Wil toch ook richting de 80kg volgende zomer.
Succes bro!
Thanks man. Mijn doel voor volgende zomer is 85 kilo, bij een vetpercentage van 7% of iets in die richting. Succes! Wat zijn je huidige stats? Zelf ook een log?

Dat kost me verdomd veel moeite. Tussen elk college door hebben we een half uurtje, ik fiets dan als een gek naar huis om eten klaar te maken, soms eet ik op de fiets, soms thuis. Ik zorg altijd dat ik aan mijn calorieen kom, ook als ik bijv ben uitgegaan zet ik de wekker om 9.00 om te eten, ga dan weer mijn bed in.

nogmaals respect man , ik ben nu een beetje aan het uitvogelen hoe ik hierin nog winst kan boeken , want ik ben eigenlijk pas sinds februari met voeding bezig en het stelt nog niet veel voor vind ik

Thanks man. Mijn doel voor volgende zomer is 85 kilo, bij een vetpercentage van 7% of iets in die richting. Succes! Wat zijn je huidige stats? Zelf ook een log?

Mijn log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/kubus-1-78m-building-a-new-body-164436/index11.html
Stats zijn op het moment niet zo best. Heb een mindere tijd gehad. Gewicht zit weer iets in de 70, weeg me pas weer over een tijd. En vetpercentage is opgelopen naar 13%... Maarja ben weer hard aan het knallen en begin deze week weer met een nieuw schema:cool:

Training van vandaag - helaas heb ik gister nogal gezondigd, en aardig wat alcohol tot me genomen :D Eigenlijk heb ik er geen spijt van, het was wel erg vet, maar toch had ik niet veel verwachtingen van vandaag. Anyway:
Squat: 8x50
5x63
5x75
5x88
5x100 (No problem)
bench: 8x40
5x47
5x56
5x66
5x75 (laatste repeat hielp spotter mee, volgens eigen zeggen deed hij niks, maar zijn handen zaten er wel onder, en ik betwijfel of ik hem zelf heb afgemaakt :mad: )
15x50
15x50 (ff afpompen, en wil mijn borst extra aanpakken aankomende tijd)
Rows:10x35
5x40
5x45
5x50
5x55
5x60
15x35
Dumbbell Shrugs: 4x10x32 kg (per dumbbell)
Barbell back shrugs 3x10x60 kg
Hyperextensions 2x10xBW

Al met al toch lekker getraind, helaas bench niet optimaal vandaag - maak ik woensdag wel goed.

De groeten heren

netjes kerel...alcohol moet af en toe kunnen :D zie mij vrijdag nacht :roflol:

Ondanks dat je zelf niet helemaal tevreden bent vind ik het een sterke training!:thumbs:

Thanks guys :D Toen ik achteraf in de spiegel keek met shirt uit, was ik toch zeker wel tevreden, begin een beertje te worden :D

Vandaag borsttraining:

Bench Press: 20x20, 10x50, 8x60, 6x70, 3x80 (PR), 2x85 (PR :D) 20x50 Bench begint beetje bij beetje ergens op te lijken zoals jullie zien, wil voor het eind van dit jaar 100 drukken iig. Ga ik hard aan werken...
Pectoral flyes (pec dec): 10x55, 10x60, 8x70, 6x75
Incline dumbbell press: 10x18, 8x20, 6x22, 6x24 (PR (+2 repeats op dit gewicht))
Cable flyes: 10x17,5, 8x20, 8x20 (op)

crunches gedaan, setje of 4

Goede training. Mooi werk Harm. vette PR:)

He Harm, mooi volle training hoor. Als je je t**ten nog meer wil aftuigen kun je nog wat varieren, bijvoorbeeld 3 setjes incline db press, of flyes, met hooguit 60-90s rust.

He Harm, mooi volle training hoor. Als je je t**ten nog meer wil aftuigen kun je nog wat varieren, bijvoorbeeld 3 setjes incline db press, of flyes, met hooguit 60-90s rust.
Ja is waar, al verkloot ik het hele bill starr gebeuren dan wel, als ik er een zooi aan ga toevoegen :D

nu zie ik het pas :D 85 bench zozo !!!
maak van die billstar maar harmhstarr :roflol:

heerlijke dicipline vandaag, kging echt lekker :D

nu zie ik het pas :D 85 bench zozo !!!
maak van die billstar maar harmhstarr :roflol:

heerlijke dicipline vandaag, kging echt lekker :D
ZOals ik al zei, die bench is al van eerder... Paar weekjes terug. Dus dat harmhstarr gaat hem helaas niet worden :P Maar goed iig dat je weer gedisciplineerd bezig bent!

Ja is waar, al verkloot ik het hele bill starr gebeuren dan wel, als ik er een zooi aan ga toevoegen :D
Oh ja, ik vergeet soms wat voor structuur andere mensen proberen te volgen en kijk gewoon naar het schema en wat ik verder lees enzo, wil je niet van je bilster afhalen ;).

Variëren is meestal geen doodzonde, echter zijn schema's als bill starr 5x5, Rippetoe, etc wat men noemt 'bewezen' schema's, en ervan afwijken zou een doodzonde zijn. Nu ben ik opzich best een gambler, maar ik denk dat ik hier maar even trouw blijf aan billie :P

Variëren is meestal geen doodzonde, echter zijn schema's als bill starr 5x5, Rippetoe, etc wat men noemt 'bewezen' schema's, en ervan afwijken zou een doodzonde zijn. Nu ben ik opzich best een gambler, maar ik denk dat ik hier maar even trouw blijf aan billie :P
Tuurlijk tuurlijk ik bedoel alleen dat ik nog wel eens vergeet welk schema iemand mee bezig is als ik probeer tips te geven.

Training wat aangepast deze woensdag
Squat: 10x50
5x60
5x80
5x90
5x100
Bench: 8x50
5x55
5x66
3x75
Deadlift: 10x60
5x75
5x88
5x100
5x110
Extraatje setjes military presses: 3x10x40kg

Shrugs: dumbbell: 4x10x30kg

Crunches: Bw+5kg 3x15 repeats

Voldaan :)

Nice Harm! Het komt allemaal geleidelijk mee.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven