XXL Nutrition

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
extra setje mp voor de totale afbraak :D

• Topic Starter Topic Starter
Had mijn vriendin tijdje niet gezien, deze week was ze er weer wel.. Elke dag dus tot uurtje of 11 in bed gelegen, half 12 eerste maaltijd, schaam schaam. Houd je wel k*tgevoel aan over, dus volgende week weer netjes eerste maaltijd om 9 uur pakken. Ik voel me ook gewoon daadwerkelijk minder fit dan anders, en heb niks geen verdovende middelen aangeraakt deze week ???

Squat: 10x50
6x60
5x80
5x90
5x100
5x100
10x75
Krijg laatste tijd last van de knieen in het dagelijks leven; zit er dus over te denken toch maar paralel te gaan squatten (krijgt remco alsnog gelijk ;)). Had dit met paralel squatten nooit, en heb ook wel op 120 kg getraind tegen de 100 nu, dus aan het gewicht ligt het niet. Het is iig nog niet schribarend erg, en de last kan eveneens komen vanwege het feit dat ik nu 3x per week squat... ipv 1x :D
Bench: 10x40
5x55
5x64
4,5x75 (5e repeat met zeer klein beetje hulp, maar nog steeds teveel :mad: ) 2x10x50 (met negatief terugbrengen).
Zit nu een tijdje op een plateau van 5x75, 1x80 lukt prima, explosieve kracht is aanwezig, maar zodra ik meer dan 3x ga drukken wordt het moeilijk op de 'hogere' gewichten. Heb qua dieet laatste tijd (2 weken) wel iets minder mijn best gedaan. Ga er aankomende week wat aan proberen te doen, dan zien we wel verder.
row: 10x40
5x45
5x50
5x55
6x60
15x40

Tricep rope pushdown: 10x35, 10x40
Tricep pushdown (stang) 10x45, 10x50
Hier begon ik echt moe te worden, in de zin van 3 minuten uithijgen na elk setje :P

Barbell curls: 3x10x35 kg

Hammer dumbbell curl: 10x12
2x8x12kg

Incline dumbbell press geprobeerd om af te sluiten, maar na 6x18 kg begon mijn arm zo heen en weer te zwieberen dat ik bang was dat hij naar achter zou kieperen en ik mijn spier zou scheuren :D Gestopt dus, mooi geweest.

Mijn vriendin zit trouwens nog steeds te zeiken dat mijn benen dik worden, dus de squats doen duidelijk hun werk, thank god for squats :D

training ziet der redelijk uit, die bench moet wel weer omhoog he ;)
en met je squat, je moet doen waarbij jij je fijner voelt vind ik.
jij geeft nu aan dat je last krijg met full squat, dus zou ik parallel squat gaan doen. maar die keus is aan jouw ;)

training zier er goed uit man! ga zo door!

training ziet der redelijk uit, die bench moet wel weer omhoog he ;)
en met je squat, je moet doen waarbij jij je fijner voelt vind ik.
jij geeft nu aan dat je last krijg met full squat, dus zou ik parallel squat gaan doen. maar die keus is aan jouw ;)
Ik word op mijn nummer gewezen door een 16 jarige knul, rampspoed ;) Ik ga weer mijn best doen... Al was het puur en alleen om jou weer in te halen ;)

Ik word op mijn nummer gewezen door een 16 jarige knul, rampspoed ;) Ik ga weer mijn best doen... Al was het puur en alleen om jou weer in te halen ;)

haha, mijn bench is ook onder niveau op het moment hoor ;)
maar hij was 1x85 :mad: nu heb ik moeite mee :p

Same here, ik heb die 85 kg nog es 2x omhoog gekregen ;) Ik zag al op je log dat je nog maar een paar keer 80 drukte, en je hoogste aantal repeats op 5x75 zat. Balen, maar wees blij; je zit nog steeds net boven mij ;)

Same here, ik heb die 85 kg nog es 2x omhoog gekregen ;) Ik zag al op je log dat je nog maar een paar keer 80 drukte, en je hoogste aantal repeats op 5x75 zat. Balen, maar wees blij; je zit nog steeds net boven mij ;)

morgen ga ik weer proberen echt te bikkelen op me bench :p ik zal dan echt gewoon alles uit de kast halen om weer goed te benchen is een keer :P

nette tri pushdown !!!

wat is je lengte eigelijks?

Ik ben 1.81, op de kop af

loopband max helling flink doorwandelen :D dat is best stevig

houd je je hartslag in de gaten? Het best is rond de 165 te gaan zitten met cardio in de cut, heb ik me laten vertellen!

ik dacht zo rond de 140-150 Dan zit je zo rond de 70% van je max. Dat is het beste voor je verbranding. MAar ik als jonge hond heb natuurlijk een hogere 100% :D vandaag iig zo rond de 160 :D lager kreeg ik het gewoon niet

Training van gister..
Squat: 10x50, 5x70, 5x90, 5x110, 10x70

Bench; 10x50, 5x60, 5x70, 5x75, 10x50

Row: 10x40, 5x45, 5x50, 5x55, 5x60

Had ff schijt aan mr Starr, zin om te knallen
Incline dumbbell press: 10x18, 8x20, 6x22 kg
LAT pully wide grip: 2x10x72,5 kilo
Lat pully small grip: 2x10x95 kilo

Ik blijf al enkele weken steken met de Bench in mijn bill Starr schema, op de 77,5 kilo. Zit er hard aan te denken weer over te gaan op een split schema. Krijg nl ook last van mijn knieen (zal wel te maken hebben met het 3x weeks fullsquatten). Ik eet iig veel, (nog steeds 6x daags, minimaal), rust genoeg, maar ga qua kracht niet meer omhoog, vandaar dat ik mogelijk ga switchen.

Laatste tijd zit ik na het avondeten (1900) ook met zwaar veel trek, rond een uur of 8, 9. Ik eet standaard 300 gr groente en 300 gr kip of beef, dus daar kan het niet aan liggen. Zwaar irritant, want grijp dan snel naar koek/chips, waardoor ik zo net voor mijn slaap een kc of 750 extra pak, wat er weer in vet bijkomt. Ik heb dus nu flink rijstwafels ingeslagen, vullen wel, geen calorien :P Ik eet wel standaard een bak kwark, maar das pas om uurtje of 22.00.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven