Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
juist

). Had dit met paralel squatten nooit, en heb ook wel op 120 kg getraind tegen de 100 nu, dus aan het gewicht ligt het niet. Het is iig nog niet schribarend erg, en de last kan eveneens komen vanwege het feit dat ik nu 3x per week squat... ipv 1x 
) 2x10x50 (met negatief terugbrengen).
Gestopt dus, mooi geweest.
Ik word op mijn nummer gewezen door een 16 jarige knul, rampspoedtraining ziet der redelijk uit, die bench moet wel weer omhoog he
en met je squat, je moet doen waarbij jij je fijner voelt vind ik.
jij geeft nu aan dat je last krijg met full squat, dus zou ik parallel squat gaan doen. maar die keus is aan jouw![]()
Ik ga weer mijn best doen... Al was het puur en alleen om jou weer in te halen 
Ik word op mijn nummer gewezen door een 16 jarige knul, rampspoedIk ga weer mijn best doen... Al was het puur en alleen om jou weer in te halen
![]()

nu heb ik moeite mee 
Same here, ik heb die 85 kg nog es 2x omhoog gekregenIk zag al op je log dat je nog maar een paar keer 80 drukte, en je hoogste aantal repeats op 5x75 zat. Balen, maar wees blij; je zit nog steeds net boven mij
![]()
ik zal dan echt gewoon alles uit de kast halen om weer goed te benchen is een keer 
Thanks man. Het deed wel pijn

Ik ben echt trots op mn dicipline weeer 29min cardio gedaan 
zozoeuh dat MOET ookIk ben echt trots op mn dicipline weeer 29min cardio gedaan
![]()
welke apparaten doe je zoal?
Ik eet wel standaard een bak kwark, maar das pas om uurtje of 22.00.