MuscleMeat

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag
Squat:10x40
10x60
5x80
5x100
5x100
10x60
Bench: 10x50
10x60
5x70
3x80
10x60
8x60
(Bench die gaat oké olé olé :D)
Bor: 10x40
5x45
5x50
5x55
5x60
10x40

Dumbbell curl: 2x10x12kg
Barbell curl: 2x8x35 kg
Hammer curl: 2x10x12kg

Dips: 2x8xBW
Tricep Pushdown: 10x45, 8x50, 6x55, 2x60
Tricep extension: hierbij knikt mijn elleboog nogal, en hij doet me ook pijn... Vandaar laag gewicht: 2x10x8kg

Lekkere training, ben vooral blij met de bench weer, die gaat nu echt lekker. Volgende week weer een split programmas ipv dit aangepaste fullbody schemaatje.

Ziet er inderdaad zeer sterk uit, goed bezig!

goeie training harm - kijk uit voor je elleboog .

euh waarom 2 setjes ??? Voor de rest nette training alleen waarom warm je op bij squat? begin gewoon gelijk met 60. Want elke setje is er 1 van de 5 van billstar he ;)

euh waarom 2 setjes ??? Voor de rest nette training alleen waarom warm je op bij squat? begin gewoon gelijk met 60. Want elke setje is er 1 van de 5 van billstar he ;)
In mijn schema hoefde ik alleen 3 setjes bb curls te doen (bill starr) die heb ik dus vervangen door 2 setjes hammers, 2 barbell, en 2 dumbbell curls. Extraatjes dus

zou juist wel beide 3 doen als je dan toch extra bezig bent.

Achja, dit was toch de laatste keer... Aankomende week weer splitten. Ik zit te denken aan:

maandag benen (squats, lunges, leg curls, calf raises) en schouders (MP, front raises, upright row, side raises)

Dinsdag Borst (Bench press, incline dumbbell press, flyes, pectoral machine flyes) en triceps (cable pushdown, dips, skullcrushers, kickbacks)

Woensdag Rug (DL, chins, LAT pully, T bar row), biceps (bb curls, concentration curls, hammer curls, dumbbell curls) en onderarmen

Donderdag: rust

Vrijdag, zaterdag zondag, zelfde routine als maandag dinsdag woensdag

Heb extra setjes voor de biceps en triceps erin opgenomen, wil dan ook de nadruk op armen leggen in dit schema. Suggesties zijn zeer welkom!!

als het maximale uit je bi en tri wilt halen zou ik triceps los van borst doen en biceps los van rug.En hoeveel setjes doe je dan ? 4x8? Ik vind 4 oefening wel veel voor armen ???

als het maximale uit je bi en tri wilt halen zou ik triceps los van borst doen en biceps los van rug.En hoeveel setjes doe je dan ? 4x8? Ik vind 4 oefening wel veel voor armen ???
4 oefeningen is idd veel, maar zoals ik al zei wil ik de nadruk leggen op armen, in dit schema. Borst en biceps + rug en triceps is een idee, maar dan loop je natuurlijk weer het risico dat als je bijv dinsdag borst biceps doet, en woensdag rug triceps, dat je woensdag je triceps niet optimaal kan trainen omdat ze nog moe zijn van de dag daarvoor, benchpressen etc. Eeuwenoude uitgeputte discussie, misschien moet ik het maar gewoon es uitproberen (rug - triceps, borst biceps). Al ken ik niemand in mijn sportschool die een beetje groot is en deze combinatie hanteert, betekend ook wel iets denk ik

ja dat is waar maar als je dat doet denk ik dat 5-6 keer trainen toch echt te veel is ivm rust tussen spiergroepen

ik kan er ook een 4-way split van maken, in de trend van schouders/benen/borst,triceps/rug,biceps,onderarmen

gevolgd door een dag rust, en dan weer opnieuw... pak je in 5 weken 7 keer elke spiergroep, dus 1 2/5x per week gem. ZIt je niet met het probleem dat je je schouders hebt getraind voor de borstdag

het is het proberen waard...maar ik weet van mezelf dat ik me dan helemaal sloop.En als je nou als afwisseling 3x gaat want je gaat nu al flinke tijd 5x per week?

5keer per week ooh dat is best bruut kvind 4keer per week voldoende voor een natural. hangt natuurlijk af hoe ver je woont enzo..

Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds ik bill starr doe ga ik 3x per week, daarvoor ging ik altijd standaard 5x/week, voor geruime tijd. Ik geniet er gewoon teveel van :) Wat je zei rooke, dat je je kapot werkt, das juist mijn doelstelling, ik wil gewoon tot het uiterste gaan. Dus denk dat hem dat gaat worden.. Paljas zei minimaal 1,5x borst/week, ik zit dan op 1 2/5, komt in de buurt, en iig meer dan toen ik mijn 5 daagse split deed, en 1x per week elke spiergroep,,

Bill starr heb ik geloof ik 5 weken gedaan... Daarvoor een week of 14 5x/week, helemaal in het begin elke dag (7x/week :laugh:), heb ik ook wekenlang volgehouden, haha

Training van vandaag
Squat:10x40
10x60
5x80
5x100
5x100
10x60
Bench: 10x50
10x60
5x70
3x80
10x60
8x60
(Bench die gaat oké olé olé :D)
Bor: 10x40
5x45
5x50
5x55
5x60
10x40

Dumbbell curl: 2x10x12kg
Barbell curl: 2x8x35 kg
Hammer curl: 2x10x12kg

Dips: 2x8xBW
Tricep Pushdown: 10x45, 8x50, 6x55, 2x60
Tricep extension: hierbij knikt mijn elleboog nogal, en hij doet me ook pijn... Vandaar laag gewicht: 2x10x8kg

Lekkere training, ben vooral blij met de bench weer, die gaat nu echt lekker. Volgende week weer een split programmas ipv dit aangepaste fullbody schemaatje.

mooie training harm:D aardig wat oefeningtjes en idd goeie bench man

Sinds ik bill starr doe ga ik 3x per week, daarvoor ging ik altijd standaard 5x/week, voor geruime tijd. Ik geniet er gewoon teveel van :) Wat je zei rooke, dat je je kapot werkt, das juist mijn doelstelling, ik wil gewoon tot het uiterste gaan. Dus denk dat hem dat gaat worden.. Paljas zei minimaal 1,5x borst/week, ik zit dan op 1 2/5, komt in de buurt, en iig meer dan toen ik mijn 5 daagse split deed, en 1x per week elke spiergroep,,

bedoelde met kapot niet genoeg rust ;)

Je gaat goed harm!:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven