Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
weg geweest kerel afgelopen dagen ?? op een gegeven moment ga je die squat voelen he :P

Mijn voeding is wel aardig nu maar kheb te veel stress enzo van mn werk... heb het er absoluut niet naar mn zin. Dat is echt neit goed voor je gains. Ik ga morgen ochtend weer ff.

• Topic Starter Topic Starter
Neh, vrijdag nog getraind, zaterdag/zondag rust, en gister (maandag) dan getraind, alleen nu pas gepost :) Heb trouwens zelfs 10 minuten op een helling van 6,5% op 9km/u gelopen, god I hate cardio.. Wat doe je eigenlijk voor werk?

Heb nu bdw mijn dieet wat aangepast, ik laat bij elke maaltijd extra koolhydraten weg... Doe na elke training wat cardio, en dus na avondeten no snacks... Mini cutje

ik behoor system engineer te zijn....IT dus. Maar alles bij mn huidige werkgever is gewoon k*t. Ik moest paar maanden geleden die baan nemen maar nu wil weg :D ben zwaar op zoek en ik ga morgen is wat bedrijven bellen.

mini cutje voor het k*tje :roflol:

:jk:

Dit mini cutje is idd voor het k*tje... Voor mijn vriendin ;) En voor mezelf uiteraard. Ben benieuwd of ik eindelijk op de 80 kg zit, morgen ff wegen. K*t van je werk man, succes ermee...

heb nu al zin in morgen :P eindelijk trainen was vandaag te laat thuis:(

Ik blijf al enkele weken steken met de Bench in mijn bill Starr schema, op de 77,5 kilo. Zit er hard aan te denken weer over te gaan op een split schema. Krijg nl ook last van mijn knieen (zal wel te maken hebben met het 3x weeks fullsquatten). Ik eet iig veel, (nog steeds 6x daags, minimaal), rust genoeg, maar ga qua kracht niet meer omhoog, vandaar dat ik mogelijk ga switchen.
Kan ik me goed voorstellen Harm. Ik hoop dat de split je beter bevalt. Ik zou voor 3x per week een 2 split aanraden. Nog een tip: je kunt nu 5x75kg, doe eens een keer 1/2x 80kg en ga dan nog een of twee keer terug naar 5/6x 75kg, niet helemaal naar 50kg.

de kilo's vliegen er wel aan bij jou alsof het niks is, respect hoor
is dat puur spier of is je bf% ook wel wat gestegen?

de kilo's vliegen er wel aan bij jou alsof het niks is, respect hoor
is dat puur spier of is je bf% ook wel wat gestegen?

Het is nagenoeg alleen spier. Ik begin nu wel een randje vet om mijn onderste buikspier te krijgen; de bovenste 2 zijn sterk zichtbaar, dus denk dat mijn bf hoogstens 1 a 2 % is gestegen

Kan ik me goed voorstellen Harm. Ik hoop dat de split je beter bevalt. Ik zou voor 3x per week een 2 split aanraden. Nog een tip: je kunt nu 5x75kg, doe eens een keer 1/2x 80kg en ga dan nog een of twee keer terug naar 5/6x 75kg, niet helemaal naar 50kg.
Ga ik proberen. Ik zat er aan te denken idd een 3 split te doen; borst triceps/rug biceps/schouders benen, en dat dan dag 1,2,3 dag 4 rust, dag 5,6,7 weer die 3 split, dus 5,5x trainen per week zeg maar... Zou moeten kunnen, toch?

hoe wilde je 2split doen dan paljas?

Training van vandaag:
Bench: aangehouden wat paljas voorstelde, de 75x5 overslaan, vervolgens hoog afpompen ipv laag
10x50
6x60
5x70
3x80
2x6x65 kilo (ipv gebruikelijke 50)

Zeer tevreden met de 3x 80 :)

Squat: 10x50
6x70
6x90
6x110
10x70

Deadlift: 10x40
10x60
6x80
5x100
5x110 (redelijk makkelijk, volgende week toppen op 120)
10x70

Military press: 2x10x40
Shoulder dumbbell press 2x6x18 kg

Shrugs 4x10x34 kg (dumbbell)
Barbell back shrugs 3x10x60 kg

Crunches 4x15

Cardio: fietsen op niveau 9 (volgens mij zeer intensief :P) 15 hele minuten :D

Goed gevoel over de training, bench vooral, net geen PR maar wel van mijn plateau af

Tegek Harm!

ziet der weer goed uit :D
mooi dat je bench weer gaat :D
en trouwens je deadlift komt indebuurt van mij niveau daarop van het moment ;) moet ik toch ff beter me best daarop gaan doen :p

Mooie squat en deadlift!

ziet der weer goed uit :D
mooi dat je bench weer gaat :D
en trouwens je deadlift komt indebuurt van mij niveau daarop van het moment ;) moet ik toch ff beter me best daarop gaan doen :p
Ja ach, als jij je techniek enigszins aanpakt bden ik er van verzekerd dat je met gemak 150 kilo kan deadliften. Ik had dat toen ik nog max op een kilootje of 80 zat, dat ik merkte dat je het laatste beetje gemakkelijk vanuit je benen eruit kan knallen!

Aan de anderen, thanks !

Training van vandaag:
Bench: aangehouden wat paljas voorstelde, de 75x5 overslaan, vervolgens hoog afpompen ipv laag
10x50
6x60
5x70
3x80
2x6x65 kilo (ipv gebruikelijke 50)

Zeer tevreden met de 3x 80 :)

Squat: 10x50
6x70
6x90
6x110
10x70

Deadlift: 10x40
10x60
6x80
5x100
5x110 (redelijk makkelijk, volgende week toppen op 120)
10x70

Military press: 2x10x40
Shoulder dumbbell press 2x6x18 kg

Shrugs 4x10x34 kg (dumbbell)
Barbell back shrugs 3x10x60 kg

Crunches 4x15

Cardio: fietsen op niveau 9 (volgens mij zeer intensief :P) 15 hele minuten :D

Goed gevoel over de training, bench vooral, net geen PR maar wel van mijn plateau af

fietsen is k*t...met helling lopen verbrandt je meer !! Ik ben ook weer op split :o trok het niet meer :P haha je ziet het zo wel in mn log

fietsen is k*t...met helling lopen verbrandt je meer !! Ik ben ook weer op split :o trok het niet meer :P haha je ziet het zo wel in mn log
Op helling rennen trek ik niet, op helling lopen krijg ik mijn hartslag niet hoog genoeg... Fietsen hoogste niveau wel, vandaar...

Thanks man. Ben echt blij met deze vooruitgang, dit plateau bleef me achtervolgen laatste 4 weken. Met die 12 jaar trainingservaring van je kan ik nog een hoop van je leren...

Zit nu bdw op 79 kilo, das 12 kilo vooruitgang in 8 maanden :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven