AndroidHealthClinic

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Deze week begin ik aan mijn nieuwe schema; had vandaag nog niet goed nagedacht over hoe ik het ga inrichten, ben dus maar begonnen met borst/triceps. Morgen denk ik rug biceps, dan schouders/benen. Wordt een zware derde dag, maar leg in dit schema minder nadruk op mijn benen; in de vorige schema's lag hier juist meer de nadruk op, ben dan ook op benen meer vooruit gegaan dan de rest. Aardig hard getraind vandaag;

Bench
10x50
10x60
6x70
4x80
10x60 (merkte hier dat ik nog zat kon, had ik niet verwacht... ben dus weer wat omhoog gegaan)
5x70
5x70
Cable flyes: 10x17,5
8x20
6x22,5
5x25 (PR:))
Toen weer over gegaan op een press oefening:
Incline dumbbell press:
8x18
6x20
6x22
4x24 (best lekker)
Pec Dec:
10x60
5x65 (op), dus ff terug gegaan naar
10x60

Triceps:
Pushdown:
10x45
8x50
6x55
Dips: 3x8xBW
Skullcrushers: weet hier niet zeker wat de stang weegt, ik ga uit van 7,5, dan:
3x6x27,5

Ik was hier vrij op, en mijn vriendin kwam klagen "Wanneer gaan we nou naar huis harm :(" :D:D Okeujjj..... Heb nog 1 setje proberen te dippen, failde op de 2e herhaling op BW, dus was echt op :D

Lekkere training kerel!

Had nog een stripje kre-alkalyn (creatine) pillen ontdekt op mijn kamer, vandaag genomen.. Had wel een erg aangename onverwachte pomp in de borst, dus maybe ga ik toch maar weer creatine gebruiken. Multivitamine is op, net als visolie, zit laatste tijd beetje krap bij kas, maar eet dagelijks 2 stuks fruit, en iets van 3 a 400 gr groente, dus lijkt me niet echt nodig... Eet ook 4x / week vis, minimaal... Dus die visolie kan ook wel ff wachten denk ik zo.

Plus, gister docu gezien, visolie carcinogeen :O Dat er nog te weinig onderzoek naar was gedaan, etc etc.

Zou de pomp niet kunnen komen van de veranderde trainingsopzet? Is natuurlijk een flink volume op de borst en afwisselende oefeningen die de boel flink volpompen. Mooie training! Mij is alleen verteld dat het niet goed is om een rekspannings oefening (fly) te doen voor een press oefening.

bench begint der weer op te lijken harm :D
ga zo door :D ik hoop morgen ook ff weer wat te kunnen flikken op de bench, maar denk het niet :p heb al te horen gekregen dat ik vandaag weer zware training ga krijgen :p en veel buikspier trainen, dus zal wel weer met spierpijn zitten :p

redelijke training kerel...respect :)
Ik moet vandaag ook trainen want ik voel me super :D Beetje geluk morgen ook nog :)....Heb het weer naar mn zin, eten gaat goed, training ook :D ik zie je wel verschijnen in mn log haha

Zou de pomp niet kunnen komen van de veranderde trainingsopzet? Is natuurlijk een flink volume op de borst en afwisselende oefeningen die de boel flink volpompen. Mooie training! Mij is alleen verteld dat het niet goed is om een rekspannings oefening (fly) te doen voor een press oefening.
Ik had het expres zo gedaan, want heb me laten vertellen dat ik niet 2 presses achter elkaar moet doen ??? (of 2 flyes)

Deze week weinig tijd ivm tentamens, ga dus maandag - woensdag - vrijdag, en misschien zaterdag trainen. Training vandaag: rug/biceps

Deadlift: 10x40
8x60
6x80
6x100
3x120 (PR)
Chins 3x10xBW
LAT Pully small grip: 6x95, toch beetje veel, verder gegaan met
2x8x87,5
BOR: was hier redelijk op, knal normaal harder op de bent over rows:
10x35
8x40
5x45
5x50

Bicep curls 10x12, 8x14, 8x14
Barbell concentration curls: 3x8x30 kg
Hammer curls: 2x8x12 kg
Cable curls: 8x35, 4x45 kilo

Kapot :D Wel lekkere PR op de deadlift, heb nog nooit 120 kg omhoog gebracht :)

Wel met mixed grip?
Heb ik trouwens ook wel eens last van. Je rug kan het gewicht nog best hebben maar hij glipt wel langzaam uit je handen:grumble:
jep. Moet ook eerlijk toegeven dat ik niet weet of ik er nog meer repeats had kunnen uitpersen indien ik mijn grip wel behouden had.

very nice dude :hedbang:

Thanks mannen :D

netjes die 120 - blijft een lekker gevoel als je weer eens een gewicht pakt waar je al een tijdje dicht tegen aanzit

netjes die 120 - blijft een lekker gevoel als je weer eens een gewicht pakt waar je al een tijdje dicht tegen aanzit
idd ja :rolleyes: Heb wel enigszins een holle rug, vroeger problemen mee gehad, dus moet wel een beetje oppassen wat de rug betreft. Ik push het dan ook eigenlijk bijna nooit voluit (wat de onderrug betreft)

Net getraind, schouders:

dumbbell shoulder press: 3x10x16 kg
Zittende barbell press, met kleine stang: 4x10x35kg
Front raises: 2x10x10kg, 2x10x12 kg
Side raises: 3x10x8kg
Upright rows: 3x10x35 kg

Wat buikspieren gedaa, gevolgd door 16 min steppen (hartslag gem 160) en daarna 16 min op de crosstrainer, direct erachteraan, op hartslag 165 gem. Hierna echt stuk, duizelig, heerlijk. Wil wat vet wegwerken, dus cardio na elke training vanaf nu. Schoudertraining was opzich niet heel sterk, is waarschijnlijk te danken aan het feit dat ik afgelopen week tentamens heb gehad, en een uurtje of 5 per nacht heb geslapen. Smoesjes blijven uiteraard smoesjes :rolleyes:

5uur per nach ocharme slaap in halen nu!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven