HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Tsja, ben nog lang niet tevreden.. Moet nog een hoop gebeuren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja, ben nog lang niet tevreden.. Moet nog een hoop gebeuren

)
" 
Okeujjj..... Heb nog 1 setje proberen te dippen, failde op de 2e herhaling op BW, dus was echt op 
Ik had het expres zo gedaan, want heb me laten vertellen dat ik niet 2 presses achter elkaar moet doenZou de pomp niet kunnen komen van de veranderde trainingsopzet? Is natuurlijk een flink volume op de borst en afwisselende oefeningen die de boel flink volpompen. Mooie training! Mij is alleen verteld dat het niet goed is om een rekspannings oefening (fly) te doen voor een press oefening.
(of 2 flyes)
Wel lekkere PR op de deadlift, heb nog nooit 120 kg omhoog gebracht 
KapotWel lekkere PR op de deadlift, heb nog nooit 120 kg omhoog gebracht
![]()

Na de derde keer verloor ik mijn grip...

jep. Moet ook eerlijk toegeven dat ik niet weet of ik er nog meer repeats had kunnen uitpersen indien ik mijn grip wel behouden had.Wel met mixed grip?
Heb ik trouwens ook wel eens last van. Je rug kan het gewicht nog best hebben maar hij glipt wel langzaam uit je handen![]()
idd janetjes die 120 - blijft een lekker gevoel als je weer eens een gewicht pakt waar je al een tijdje dicht tegen aanzit
Heb wel enigszins een holle rug, vroeger problemen mee gehad, dus moet wel een beetje oppassen wat de rug betreft. Ik push het dan ook eigenlijk bijna nooit voluit (wat de onderrug betreft)