MuscleMeat

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Er zijn trouwens ook zeer veel discussies gaande over inname van melk/zuivel ivm huidvorming: veel melk zou een dikke huid opleveren. Ik nam altijd 2 liter melk + 1 kilo kwark per dag, alle melk is weg in mijn cutschema, en slechts 1 bakkie kwark over. Kan dus mooi testen of er werkelijkheid zit in dit gerucht :)

kerel heb je m-stak al besteld? Nette training trouwens... Ik ga zo ook weer mn monster progress posten omfg ik ging hard

ik heb M-stak besteld samen met Mega grow van XXL... Maak eerst mn Cellmass op die ik nog had en daarna schakel ik op Mega grow. Will keep you posted :D

kga nu ff mn schriftje pakken met een bloedbad aan PR's :D

Ik doe nu bdw een 4way split, na elke training ga ik nog 800+ kc's verbranden op de cardioapparaten, en zondags doe ik mee aan een zaalvoetbvalcompetitie: half uur heen fietsen, 1,5 uur voetballen, half uur terug, kom ik ook zeker aan die 800+ kc's. Indien ik op onderhoud eet, verlies ik zo'n 2,5 kilo de aankomende maand, en zo min mogelijk spier. we'll see. Hoop niet dat ik teveel kracht verlies.

alleen voor je vriendin kerel ? :eek:

alleen voor je vriendin kerel ? :eek:
Haha nee man, voor mezelf... Ik bb voor mezelf, en wil nu gewoon wat droger staan, zodat als ik hierna weer ga knallen vooruitgang snel zie. Mijn rug gaat zeer goed lately, alleen wordt nu beetje te vettig naar mijn zin

Tijd voor nieuwe foto's :). Veel plezier met de competitie.

Training gister: 2 uur cardio

Training vandaag: had echt een offday

Benchpress: 10x50, 10x60, 6x70, 3x80 (3e met hulp), 6x60. Voelde me echt slap, hoop niet dat het met de cut te maken heeft.. Ik eet doordacht en op onderhoud, dus kan zo snel nog geen spierverlies hebben iig.
Pec Dec: 10x50, 8x55, 6x60, 4x65 (eerder topte ik op 75, bij wijze van vergelijking)
Incline dumbbell press: 6x20 (fail)?, 20 kilo is standaard mijn opwarmsetje ??? anyway, teruggegaan naar 18 kilo, setje van 7x18, toen nog 6x20, allemaal met extreem veel moeite, merkte dat de dumbbells v eel meer heen en weer aan het zwieberen waren dan normaal. Wilde wel mijn borsttraining afronden, heb met heel veel moeite nog de cable flyes opgepakt:
10x17,5, 8x17,5, 7x20 kilo, met mijn laatste kracht

Moest echter nog wel triceps doen.
Cable pushdown: 2x45 (schoot me in mijn elleboog; aan de binnenkant, vrij pijnlijk). Nog eens geprobeerd op 2x40 (fail)
Dacht, misschien ligt het aan de oefening, dus nog ff naar het dipapparaat gehopt: na de 2e repeat op BW schoot het er weer in, triceps training geannuleerd dus. Moet zeggen, nadat ik met de krachttraining was gestopt, helemaal niks meer gevoeld van mijn arm, heb er geen last van in mijn gebruik gelukkig, met koken, douchen etc. Opluchting alom.

Echter zit ik dus in de cut, dus moest er ook nog wat cardio verricht worden. Ben begonnen op de step: 26 minuten a 300 kc's precies, ff gepauzeerd. Ingeschreven voor en vetpercentagemeting (24 november was pas weer plaats, verdumt.
Toen doorgegaan op de steps, na 6 minuten en 100 kc's was ik echt helemaal kapot, in de trend van duizelig, rommelende maag, moeite met evenwicht. De fietsreis terug is werkelijk nog nooit zo zwaar geweest. In de cut moet je 1,5 uur voor je training je laatste koolhydraten eten, echter wel net voor training eiwitten (40 gram whey). Het idee is dan dat je glycogeen niveaus 0 zijn na je krachttraining zodat je direct vet begint te verbranden als je aan cardio begint (correct me if I'm wrong). Vandaag dus 400 kc's, gister zeker wel 1000.

1e refeed avond zal donderdagaaf plaatsvinden (bij relatief lage bf% dienen er 2 refeed avonden plaats te vinden, de avond na je eerste training van de week en de aaf na je laatste training). Die refeed zal in mijn geval zo'n 2000 kc's beslaan, die haast alleen uit koolhydraten bestaan. Nu vraag ik me af wat je in zo'n refeed dan dient te eten, er werd vermeld vet, fructose (fruitsuikers) en sucrose te vermijden?

je had gewoon een rooke dagje :hahaha: kan iedereen overkomen :D

Hehe. Heb gelezen dat je in de cut door de lage glycogeen levels het vak hebt dat trainingen heel zwaar lijken en je minder drukt, dus dat zal het wel zijn...

suiker is energie he...

Ja precies. Heb ik absoluut een tekort aan lately, en ben pas 4 dagen bezig :D

5 star rating toegevoegd!! :thumb:

Rugtraining van gister niet gepost. Had eindelijk weer wat energie :D En nog steeds niet gecheat in mijn cut. Ik eet na 1500 smiddags geen koolhydraten meer, dit is wel heavy, Hierdoor lijkt elke training zeer zwaar, omndat explosieve kracht vanuit de glycogeen niveaus in je spieren komt, indien die bijna leeg is wordt alles dus ff zwaarder. Wil alleen wel even zwaar blijven trainen als voor de cut, om geen spier verlies te lijden, dus zet dagelijks extra aan:
Deadlift: 7x40, 7x60, 7x80, 7x100, 3x110
BOR: 7x40, 7x45, 7x50, 6x55, 5x60
Wide grip pulldown: 10x65, 8x72,5, 6x80, 6x87,5
Close grip pulldown: 6x95, 4x102,5 4x110 (PR :D!)
Seated cable pull ? : was hier aardig stuk, nog 3 setjes gemaakt op 10x50, 8x55, 6x60 kg

Crunches: BW+5 kg, 4x15 stuks
Benen werpen: 2x30 recht en sideways

Cardio: 400 kc's op het stepapparaat (in ong 30 min). Moest hierna naar college, dus kon helaas niet langer.

Toch weer een training van 1 3/4 uur, ik zit nu op dag 6 van de cut. Vandaag (over een uurtje) schoudertraining + cardio (45 min, streeftijd)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven