Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste repeat bij de small grip pulldown werd ik trouwens van mijn bankje getrokken de lucht in, haha
uhhh... vind je het raar met die goddamn kilo's? 
voor zn GFIk ben er zelf ook weer mee gestopt, anders haal ik de 97 nooit in 2009 haha..
Kzag gister in mn gym gast 100kg lat pull wide doen terwijl die zelf 70kg woog![]()
had me laatste 4 weken slecht aan dieet gehouden, wel wat vet aangekomen... Ga binnenkort tijdje naar florida, leest strand, ff aftrainen dus... Wil me iig nu helemaal droog trainen om vervolgens flink te gaan bulkenAls ik je foto van oktober 2008 bekijk, dan lijkt het alsof je vet % helemaal niet zo hoog is.
Vindt je het zelf nodig om te cutten, en waarom cutten in de winter?
En de cut werkt ook super voor me qua conditie, beetje discipline training, vind het afbeulende gedeelte na de KT best prima, 1001 redenen dus.Dat vrouwtje van me traint met me mee, 5x per week (alleen cardio, en heel lichte KT, dus geen bb monsterJa, ziet z'n girlfriend er zo afgetraind uit dan?
Zoniet; shut the **** up b*ch, ga zelf trainen.
)Dat vrouwtje van me traint met me mee, 5x per week (alleen cardio, en heel lichte KT, dus geen bb monster)
Het was zelfs zo dat zij het voor mij doet ipv andersom

p*ssy control

Thanks, ook to Loo, pietje, rooke!
Ik pak dan meestal de filmpjes topic en beloon de filmpjes posters (met mijn 3 mieserige puntjes).
in de prive fora sectie
Kom jij nou eerst maar es zelf met foto's voordat je mij gaat vragen
Ik maak weer wat leuks als de tijd rijp is