Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Laatste repeat bij de small grip pulldown werd ik trouwens van mijn bankje getrokken de lucht in, haha

jezus die pulls van jou :eek: damn

Als ik je foto van oktober 2008 bekijk, dan lijkt het alsof je vet % helemaal niet zo hoog is.
Vindt je het zelf nodig om te cutten, en waarom cutten in de winter?

voor zn GF :D Ik ben er zelf ook weer mee gestopt, anders haal ik de 97 nooit in 2009 haha..

Kzag gister in mn gym gast 100kg lat pull wide doen terwijl die zelf 70kg woog :eek:

voor zn GF :D Ik ben er zelf ook weer mee gestopt, anders haal ik de 97 nooit in 2009 haha..

Kzag gister in mn gym gast 100kg lat pull wide doen terwijl die zelf 70kg woog :eek:

Ja, ziet z'n girlfriend er zo afgetraind uit dan?
Zoniet; shut the **** up b*ch, ga zelf trainen.

Als ik je foto van oktober 2008 bekijk, dan lijkt het alsof je vet % helemaal niet zo hoog is.
Vindt je het zelf nodig om te cutten, en waarom cutten in de winter?
had me laatste 4 weken slecht aan dieet gehouden, wel wat vet aangekomen... Ga binnenkort tijdje naar florida, leest strand, ff aftrainen dus... Wil me iig nu helemaal droog trainen om vervolgens flink te gaan bulken :) En de cut werkt ook super voor me qua conditie, beetje discipline training, vind het afbeulende gedeelte na de KT best prima, 1001 redenen dus.

Ja, ziet z'n girlfriend er zo afgetraind uit dan?
Zoniet; shut the **** up b*ch, ga zelf trainen.
Dat vrouwtje van me traint met me mee, 5x per week (alleen cardio, en heel lichte KT, dus geen bb monster ;))

Het was zelfs zo dat zij het voor mij doet ipv andersom

Zo Harm, 4x110 pulldown... :thumbup:!!

Volgens mij moet ik meer karma uitdelen, ik kan de vaste ploeg nooit geven omdat ik nog onder andere moet verdelen, zal es aan de slag gaan

Ik pak dan meestal de filmpjes topic en beloon de filmpjes posters (met mijn 3 mieserige puntjes :D).

Hebben we een filmpjes topic :D?

harm wanneer kom jij met back of front foto?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven