MuscleMeat

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
een beetje warrig :D maar leuke prikkel!

rug is jouw sterkste kant, no doubt about that :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Had echt zin om te trainen, maar schema van afgelopen week al afgerond... Aangezien ik donderdag als laatste dag armen had gedaan, en ik maandag benen ga doen, had ik ff een soort van fullbody training in elkaar geflanst, rekening houdend met de training in het vooruitschiet van maandag :)

Vandaag 2e training op No Xplode. Vind hem minder heftig dan verwacht, nav alle berichten over de impact etc. Maar, kak ook niet zwaar in na de trsining zoals men zei en ik met nox pump wel ervaarde. Verder is mijn uithoudingsvermogen zeer goed op dit supplement, misschien wel beter dan elke andere pre work out supplement ik tot nu toe heb gehad, das iig positief :D

Net weer getraind, extraatje, dus heb een soort van fullbody gedaan :)

Bench: 2x10x60
6x70
3x80
Incline dumbbell press: 2x10x18
8x20
6x22
BOR: 10x40, 8x45, 6x50, 5x55, 5x60
Lat pulldown wide grip: 10x65, 8x72,5, 6x80
Small grip: 6x95, 5x102,5, 4x110kg

Shrugs (dumbbell): 4x10x30 kg met static holds

Crunches: 4x15xNW+10kg

Steppen: 45 min, 700 kc's

Lekkere lange training en toch een goed volume; cardio na de krachttraining???:D

Vandaag benentraining
Squats 10x40, 8x60, 6x80, 6x100
Leg extensions: 10x50, 8x60, 6x65, 6x70
Leg curls: 10x50, 6x55, 6x60
Seated calfs: 3x10x50

Crunches: 4x15xBW+15 kg
Met schijf van 20 kg zijkant buikspieren, 4 setjes, elke kant a 15 herhalingen

Afsluitend: 35 min cardio (500 kc's verbranding) dodelijk na een benentraining

To Dumba: Cardio na krachttraining is júist goed: je glycogeen niveaus (kh's) zijn laag, al niet leeg na krachttraining, dus ga je gelijk beginnen aan vet verbranding met je cardio, optimale vetverbranding dus!

To Dumba: Cardio na krachttraining is júist goed: je glycogeen niveaus (kh's) zijn laag, al niet leeg na krachttraining, dus ga je gelijk beginnen aan vet verbranding met je cardio, optimale vetverbranding dus!

Het was geen kritiek;). Doe zelf ook altijd cardio na de krachttraining en dat bevalt idd heel goed.:D

Aha, uit je reactie leidde ik af dat het je verbaasde

zeer sterke poten heb je!

mwah valt mee :D Ik heb m tijdje voorsprong gegeven maar hij heeft er neits mee gedaan :D

Haha rat :D vergeet niet dat je in de cut zeer lage energieniveaus hebt en dus veel slapper bent, als ik weer bulk zit ik binnen no time op 130 kg squat (voorheen getopt op 120) en vermorzel ik jouw beentraininkjes ;)

ik ben 3x ziek geweest en studie enzo :D maar we zullen zien...ohja en ik heb Mstak :rolleyes: We gaan pics schieten bro

als ik naar je calves kijk idd :D

bring it on b*ch....we moeten knallen. Jij was geen 1.90 he?

Ik probeer je beetje te motiveren ..:rolleyes: lukt het?

ik ben 1.80, maar wat heeft dat met aantal kilo's dat je squat te maken? (ik ben niet zo breekbaar, dus kom maar op met je gescheld, geil ;))

dan liggen de verhoudingen anders he :)....had het btw ook niet over squat. Ik stel me zeker wel tot doel om over 6 weken 130 te squatten , 125 DL en 32 one arm dumbbell row.

Het is altijd goed om doelen te stellen :) Ik wil voor volgende zomer 1x 100 kilo benchen :D

kzou het knap vinden :D serieus. Ik bench niet meer dus ik zou niet weten wat ik nu bench...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven