Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Volgende keer bankje bemachtigen en vasthouden :). Triceps extension => skullcrushers op de grond liggend ;). Of jezelf opdringen samen te doen met iemand, moet kunnen ;). Volgende keer beter man. Schmitt-BP == klote!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag: rug en buik

Deadlift
10x40kg
8x60kg
6x80kg
6x100kg (Pomp :D)
4x120, verloor grip

Wide grip pulldown
10x65kg
8x72,5kg
6x80kg
6x87,5kg

close grip pulldown
8x95
6x102,5
2x5x110kg

t-bar row
10x40kg
8x45kg
6x50kg
6x55kg
4x55kg

seated cable row
10x50
8x60
6x65
5x65

Crunches: 4x15xBW+10kg
Crunches zijkant: 4x10xBW op elke kant
Benen werpen: 3x30 herhalingen

(Voor mijn doen) brute rugtraining :D Gigantische pomp achteraf, in zowel onder- als bovenkant rug

Nope, die doe ik vrijdag, maak ik armen dagje van, biceps/triceps/onderarmen, heb tijd genoeg.

Narrow pulldowns => :wl:!!!

kijk in mn log dan :D

volgens mij was die wel erg dus kweet neit....

Vandaag ff rust, mijn rug ligt aardig in de prak - telkens met opstaan voel ik me net een oud opaatje. Morgen maar schouders trainen

nette DL kerel :) :thumb:

thanks, mijn onderrug vond hem ook netjes :rolleyes:

Heb donderdag/vrijdag niet getraind omdat ik last heb van de zijkant van mijn rechterschouder, constant stgeken (zelfs bij het openen van een deur).. Dacht misschien vandaag te gaan trainen maar heb er teveel last van, even aankijken hoe het gaat maar dit weekend iig niet meer trainen voor mij :mad:

sterkte kerel!! groot gelijk.

Ik ben gister niet geweest omdat ik pas laat thuis was. Vandaag getraint (borst tricpes) en morgen wordt het schouders benen.

Thanks for the support boys, ik heb er nog aardig last van (bijvoorbeeld vandaag, emmer water optillen (ik was wat aan het schoonmaken)) :P. Het zit echt in de zijkop van mijn rechterschouder... Wordt iig al wel minder.

zo zie je maar weer....schoonmaken is vrouwenwerk :roflol:

gewoon die schouder ff een weekie rust geven ofzo, beter te lang rusten dan te kort, want als je straks gaat trainen en hem overbelast ben je verder van huis. ;)
sterkte iig ermee ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven