MuscleMeat

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nee... ik heb al van nature een verschil in lengte van mn armen ( nee geen rukhandje :rolleyes:) daardoor ging mn borst scheef lopen dus vandaar doe ik enkel nog db.

Ik ben rechts en links is dus 1,5cm korter en ook nog is van nature mn zwakkere arm.

• Topic Starter Topic Starter
rukhandje dus :D

dit niveau had ik niet van jou verwacht :orly:

Je oogst wat je zaait ;)

kan het je natuurlijk ook niet kwalijk nemen....iemand die cut voor niets :roflol:

haha

Heb me gister wel helemaal kapot getraint maar als ik benen doe dan voelt het de volgende dag dat ik weer kan :D terwijl mn calves nu goed beginnen te krampen.

Ik begin weer met lean bulken; mijn cut gaat een beetje erg snel; ondanks uitgebreide berekeningen wat betreft mijn voeding

Het lichaam is dus toch geen exacte wetenschap ;)

niet he....ja ik weet neit...Heb het niet zo op cut
. Kvind (in mijn geval) 97kg @ 14% ook al buff.

ik ben iets van 3 kg kwijt in 10 dagen :S

allemaal vocht zeker, gewoon weer lekker gainen joh.ik heb nu al zin in mn eigen training. gelijk die "t-bar" even uit probereen

Vandaag borst - triceps.

Kom de gym binnen; nog nooit zo druk geweest, elk apparaat stonden ze zo'n beetje met zijn vieren te delen; en ik vind een beetje rust juist wel fijn. Eindeloooooos wachten overal. Ben maar begonnen bij de smith om te benchpressen. Weet alleen niet hoeveel de stang weegt precies, ik ga uit van 20 kg.

10x50, 10x60, 8x60, 6x65, 6x65. Geen id hoe het kwam, maar voelde echt niet fijn aan, en had bij 65 al het idee niet veel meer te kunnen :mad:???

Incline dumbbell press: 15 min staan wachten totdat ik een vrij bankje kon bemachtigen, toen 8x20, 3x7x20
Pectoral machine flyes: 10x50, 10x55, 5x60, 8x55
Toen was er een benchpress vrijgekomen, dus ben hier nog ff onder gaan liggen.
2x10x50 (wiebelde en trilde als een gek, wtf ???). Toch nog ff overgegaan naar 60:
8x60, 6x60

Dips: 10xBW, 3x8xBW
Tricep Pushdown: 10x45, 8x50, 2x6x50
Tricep extensions (staand, kon weer geen bankje bemachtigen) 5x10x10 kilo (per arm)

Had net ff wat teveel no xplode gepakt voor de training, waardoor ik nu klaarwakker op de bank zit, voelt aan alsof het 12 uur sochtends is :( :D

Waardeloze training iig, baalde er wel van. Hier en daar een setje extra gepakt, om toch nog wat genoegdoening eraan over te houden.. Vond vooral die smith raar, setjes van 65 kilo daarop voelde aan als wat ik normaal op de losse bp met 75 doe ???

deze ziet er ook wel een beetje waardeloos uit ja :D

ach ja, je bent in beweging geweest, volgende keer beter... :thumb:

Vandaag borst - triceps.

Kom de gym binnen; nog nooit zo druk geweest, elk apparaat stonden ze zo'n beetje met zijn vieren te delen; en ik vind een beetje rust juist wel fijn. Eindeloooooos wachten overal. Ben maar begonnen bij de smith om te benchpressen. Weet alleen niet hoeveel de stang weegt precies, ik ga uit van 20 kg.

10x50, 10x60, 8x60, 6x65, 6x65. Geen id hoe het kwam, maar voelde echt niet fijn aan, en had bij 65 al het idee niet veel meer te kunnen :mad:???

Incline dumbbell press: 15 min staan wachten totdat ik een vrij bankje kon bemachtigen, toen 8x20, 3x7x20
Pectoral machine flyes: 10x50, 10x55, 5x60, 8x55
Toen was er een benchpress vrijgekomen, dus ben hier nog ff onder gaan liggen.
2x10x50 (wiebelde en trilde als een gek, wtf ???). Toch nog ff overgegaan naar 60:
8x60, 6x60

Dips: 10xBW, 3x8xBW
Tricep Pushdown: 10x45, 8x50, 2x6x50
Tricep extensions (staand, kon weer geen bankje bemachtigen) 5x10x10 kilo (per arm)

Had net ff wat teveel no xplode gepakt voor de training, waardoor ik nu klaarwakker op de bank zit, voelt aan alsof het 12 uur sochtends is :( :D

Waardeloze training iig, baalde er wel van. Hier en daar een setje extra gepakt, om toch nog wat genoegdoening eraan over te houden.. Vond vooral die smith raar, setjes van 65 kilo daarop voelde aan als wat ik normaal op de losse bp met 75 doe ???

Beter een waardeloze training als geen training; goed dat je ondanks al het wachten het geduld kon opbrengen om door te gaan.:D

Had niet eens een pomp te pakken :rolleyes: maarja, ik maak het morgen wel goed met de rug-biceps training

het sarcasme van "waardeloze training"..

hoe kan een training nou waardeloos zijn? je kunt er hooguit niet het maximale uithalen.. ÁLS dat al het geval is. misschien is het beter voor je lichaam dat je vandaag niet "voluit" hebt getraind. weet jij veel ;)

elke training heeft nut.

Optimisme is een mooie eigenschap :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven