Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
kerel hoe zit het nou met squat bij jou?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe het zit met die squat? Hoe bedoel je? Zou iig vandaag gaan squatten, alleen wacht toch nog ff met trainen ivm de schouder

Hoe het zit met die squat? Hoe bedoel je? Zou iig vandaag gaan squatten, alleen wacht toch nog ff met trainen ivm de schouder

zeker effe wachten, heb het zelf ook vaak aan mn linkerschouder. Als het een keertje een beetje verrekt duurt 4 dagen en dan kan ik weer trainen.

Wat echt lekker is is om dan een keertje veel reps te maken met een lager gewicht, gaat het sneller over. Eigenlijk zou ik dit een maandje lang moeten doen om ze echt sterk te maken. Mss een idee voor je rechterschouder?

zat je log na te kijken en kwam squat pas tegen op een paar pagina;s terug dus vandaar :D

Een maand lang, klink wel erg lang :) Anyway, ik kijk het ff aan, is nu 5 dagen geleden gebeurd, nu 5 dagen niet getraind; maar voelde het net opnieuw toen ik iets oppakte. Ik train nu helemaal niet meer, omdat je bijvoorbeeld bij een squat je schouder niet gebruikt, maar wel de schijven op moet tillen om aan de stang te hangen. Indien ik weer begin met schoudertraining, zal ik je advies iig wel in gedachten houden, thanks!

zat je log na te kijken en kwam squat pas tegen op een paar pagina;s terug dus vandaar :D
Aha, misschien ben ik een beentraining vergeten te posten, zou goed kunnen. Mijn record squatten ligt nog steeds op 5x120, momenteel squat ik met 100 a 110 kilo, voelt zwaar genoeg aan en mijn benen groeien er goed op, zie momenteel het nut niet in om extra risico te nemen en weer op 120 te gaan squatten. Jij ging lekker zag ik he, 8x110! Flinke vooruitgang vriend!

Ik ga vandaag weer niet trainen, wil het morgen gaan proberen. Komt neer op een weekje rust. Onder de voorwaarde dat ik vandaag geen pijnscheuten voel....

Voel me vandaag goed genoeg om weer te gaan trainen, en van dat thuiszitten krijg ik de kriebels. Om 13.45 borst-triceps... :D

Ben blij te kunnen melden eindelijk weer getraind te hebben. Nagenoeg geen last van de schouder gehad, opluchting.

borst

Bench press
2x10x50 kg
8x60 kg
6x70 kg
4x80 kg
10x60 kg

Pectoral flyes (machine)
10x50 kg
8x55 kg
6x60 kg
6x65 kg

Incline dumbbell press
10x18 kg
8x20 kg
6x22 kg
6x22 kg

cable flyes
10x17,5 (elke kant)
8x20
6x22,5
6x22,5

Triceps

dips
6xBW (hier voelde ik ineens weer wat steken in de rechterschouder, dus gestopt met dips

cable pushdown
10x40
8x45
6x50
5x50

skull crushers
8x25
6x27,5
6x27,5

tricep dumbbell extensions
3x10x10kg

Opzich lekkere training; begon aan het eind wel echt vermoeid te raken. Achteraf op horloge gekeken en bleek 1,5 uur getraind te hebben, dus aardig lang volgehouden.

Vandaag rug-biceps getraind

Deadlift:
10x40
8x80
6x100
4x110
6x80

T-bar row
10x35
8x45
6x55

Wide grip pulldown:
8x72,5
6x80

Close grip pulldown (of small grip, hoe noem je hem?)
10x87,5
8x95

Wide grip pulldown behind neck
10x72,5
8x80

Seated cable row:
10x50
8x55
6x60

biceps
biceps curls
10x10
8x12
8x14

Hammer curls:
10x10
8x12
6x14

Preacher curls:
10x27,5
8x30
5x30 (op)

Cardio: steppen, 12 minuten

Aardig wat pulls Harm, mooi volle training!

Aardig wat pulls Harm, mooi volle training!
Thanks! Ik kwam er trouwens net achter dat ik jullie beduidend minder beloon met karma dan andersom :o Ik deel gewoon niet genoeg aan anderen uit, kan dan niet opnieuw aan het vaste volkje geven. Ik ga proberen mijn leven te beteren :rolleyes:

Thanks! Ik kwam er trouwens net achter dat ik jullie beduidend minder beloon met karma dan andersom :o Ik deel gewoon niet genoeg aan anderen uit, kan dan niet opnieuw aan het vaste volkje geven. Ik ga proberen mijn leven te beteren :rolleyes:
Ach maak je niet druk joh, ik doe gewoon om de dag eens een rondje, pak de bekende logs en ram snel wat karma naar de goede bekenden. Een beetje jullie rep pimpen met mijn misselijke 3 puntjes :D.

gaat lekker harm...steeds cut he ?

Wel grappig ik ben volgens mij de enige die met een wide grip op lat meer pakt dan op close haah.

btw ...Als ik vandaag meer dan 50 eitwitten naar binnen heb gewerkt is het veel :(

meer dan 50 eiwitten? Je bedoeld grammen, of eieren :P Ik kan me niet voorstellen dat je 50 eitjes hebt staan koken, maargoed. Als je het eiwit van de dooier hebt gescheiden houd je 4 gram eiwit over uit 1 ei, a 50 eitjes is 200 gram eiwit op een dag; ik eet minstens 300 gr per dag dus is niet teveel :) Als je ze puur uit eieren haalt heb je wel een eenzijdige eiwitbron, je kan beter een combinatie van kip (vlees of eieren), rund (vlees, zuivel) en vis eten.

BDW: ik ben van cut overgegaan naar lean bulk; 4 a 5 keer trainen per week, minimaal 2 keer cardio. Ik heb mijn voedingsschema niet echt aangepast op macronutrienten, ik snack alleen savonds na het avondeten niet meer (chips, koek, frisdrank, etc ;)). Scheelt me al gauw 500 kc's per dag, slechte kc's. Ik ga 1 januari weer keihard vies bulken :D Combi van supplementen aanschaffen, Animal Stak en M-stack ofzo, en dan echt knallen.

Ach maak je niet druk joh, ik doe gewoon om de dag eens een rondje, pak de bekende logs en ram snel wat karma naar de goede bekenden. Een beetje jullie rep pimpen met mijn misselijke 3 puntjes :D.
Achja, je moet onderaan beginnen he ;)

meer dan 50 eiwitten? Je bedoeld grammen, of eieren :P Ik kan me niet voorstellen dat je 50 eitjes hebt staan koken, maargoed. Als je het eiwit van de dooier hebt gescheiden houd je 4 gram eiwit over uit 1 ei, a 50 eitjes is 200 gram eiwit op een dag; ik eet minstens 300 gr per dag dus is niet teveel :) Als je ze puur uit eieren haalt heb je wel een eenzijdige eiwitbron, je kan beter een combinatie van kip (vlees of eieren), rund (vlees, zuivel) en vis eten.

BDW: ik ben van cut overgegaan naar lean bulk; 4 a 5 keer trainen per week, minimaal 2 keer cardio. Ik heb mijn voedingsschema niet echt aangepast op macronutrienten, ik snack alleen savonds na het avondeten niet meer (chips, koek, frisdrank, etc ;)). Scheelt me al gauw 500 kc's per dag, slechte kc's. Ik ga 1 januari weer keihard vies bulken :D Combi van supplementen aanschaffen, Animal Stak en M-stack ofzo, en dan echt knallen.

haha netjes en zoals het hoort natuurlijk.

Bedoelde 50 grammen natuurlijk:rolleyes: T gaat vandaag weer stukje beter maar ik denk dat ik zondag ook nog even oversla.

Hehe ok. Gewoon standaard 1x per week naar de Aldi met een voetbaltas, helemaal volgooien met: kipfilet broodbeleg (bij hun gewoon echt verdomd lekker, low fat, en 21 gr eiwit per 100 gram voor 69 eurocent), kwark (bak iets van 60 cent voor 500 gram) kipfilet (4 euro per kilo) tonijn (65 cent per 150 gram) gerookte zalm, rookvlees, biefstuk, eieren, etc etc.... Aldi = eiwit heaven :D

ik weet t :D Alleen ik haal altijd kwark bij de AH voor het lekkere

Sodemieter zeg... 300gr per dag, daar kom ik nooit en tenimmer aan ;). Respect...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven