Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe het zit met die squat? Hoe bedoel je? Zou iig vandaag gaan squatten, alleen wacht toch nog ff met trainen ivm de schouder
Anyway, ik kijk het ff aan, is nu 5 dagen geleden gebeurd, nu 5 dagen niet getraind; maar voelde het net opnieuw toen ik iets oppakte. Ik train nu helemaal niet meer, omdat je bijvoorbeeld bij een squat je schouder niet gebruikt, maar wel de schijven op moet tillen om aan de stang te hangen. Indien ik weer begin met schoudertraining, zal ik je advies iig wel in gedachten houden, thanks!Aha, misschien ben ik een beentraining vergeten te posten, zou goed kunnen. Mijn record squatten ligt nog steeds op 5x120, momenteel squat ik met 100 a 110 kilo, voelt zwaar genoeg aan en mijn benen groeien er goed op, zie momenteel het nut niet in om extra risico te nemen en weer op 120 te gaan squatten. Jij ging lekker zag ik he, 8x110! Flinke vooruitgang vriend!zat je log na te kijken en kwam squat pas tegen op een paar pagina;s terug dus vandaar![]()
Thanks! Ik kwam er trouwens net achter dat ik jullie beduidend minder beloon met karma dan andersom
Ik deel gewoon niet genoeg aan anderen uit, kan dan niet opnieuw aan het vaste volkje geven. Ik ga proberen mijn leven te beteren 
Ach maak je niet druk joh, ik doe gewoon om de dag eens een rondje, pak de bekende logs en ram snel wat karma naar de goede bekenden. Een beetje jullie rep pimpen met mijn misselijke 3 puntjesThanks! Ik kwam er trouwens net achter dat ik jullie beduidend minder beloon met karma dan andersomIk deel gewoon niet genoeg aan anderen uit, kan dan niet opnieuw aan het vaste volkje geven. Ik ga proberen mijn leven te beteren
![]()
.
Ik kan me niet voorstellen dat je 50 eitjes hebt staan koken, maargoed. Als je het eiwit van de dooier hebt gescheiden houd je 4 gram eiwit over uit 1 ei, a 50 eitjes is 200 gram eiwit op een dag; ik eet minstens 300 gr per dag dus is niet teveel
Als je ze puur uit eieren haalt heb je wel een eenzijdige eiwitbron, je kan beter een combinatie van kip (vlees of eieren), rund (vlees, zuivel) en vis eten.
). Scheelt me al gauw 500 kc's per dag, slechte kc's. Ik ga 1 januari weer keihard vies bulken
Combi van supplementen aanschaffen, Animal Stak en M-stack ofzo, en dan echt knallen.Achja, je moet onderaan beginnen heAch maak je niet druk joh, ik doe gewoon om de dag eens een rondje, pak de bekende logs en ram snel wat karma naar de goede bekenden. Een beetje jullie rep pimpen met mijn misselijke 3 puntjes.

meer dan 50 eiwitten? Je bedoeld grammen, of eierenIk kan me niet voorstellen dat je 50 eitjes hebt staan koken, maargoed. Als je het eiwit van de dooier hebt gescheiden houd je 4 gram eiwit over uit 1 ei, a 50 eitjes is 200 gram eiwit op een dag; ik eet minstens 300 gr per dag dus is niet teveel
Als je ze puur uit eieren haalt heb je wel een eenzijdige eiwitbron, je kan beter een combinatie van kip (vlees of eieren), rund (vlees, zuivel) en vis eten.
BDW: ik ben van cut overgegaan naar lean bulk; 4 a 5 keer trainen per week, minimaal 2 keer cardio. Ik heb mijn voedingsschema niet echt aangepast op macronutrienten, ik snack alleen savonds na het avondeten niet meer (chips, koek, frisdrank, etc). Scheelt me al gauw 500 kc's per dag, slechte kc's. Ik ga 1 januari weer keihard vies bulken
Combi van supplementen aanschaffen, Animal Stak en M-stack ofzo, en dan echt knallen.
T gaat vandaag weer stukje beter maar ik denk dat ik zondag ook nog even oversla.