Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst ff warming up op 50 kilo, 10 repeats... Ging vrij beroerd, last van de onderrug. Daarna nog 2 setjes a 8 repeats op 60 kilo gedaan (wel allemaal fullsquats) maar was niks vandaag, teveel last van de deadlift van gister. Normaliter zorg ik dat ik rustdagen heb tussen squat en deadlift, maar deze week had ik het eerste deel niet getraind vanwege de schouder, dus zat er nu niet in.

)
5x22 (24 kilo was en bleef maar bezet)
Volgende keer gewoon de 26kg pakken
Tricep pushdown
10x40
8x45
6x50
Is dit met dubbele katrol? Zoniet, dik respect!

wat betreft die tricep pushdown; het is één katrol. Echter zag ik dat paljas bijvoorbeeld ook op de 45 kilo zat; hij is stukken sterker dan ik, dus verschilt het apparaat zeker (zijn tricep extensions zijn weer heel wat beter dan mijn extensions, en hij dipt 2x zo vaak terwijl hij bijna 15 kilo meer weegt
)Kan ik je gelukkig nog ergens op pakkenziet der weer lekker uit
je bench blijft beter dan de mijne![]()

)
jazekershahaha pomp in je onderrug is altijd goed, en lekkah!

Juist helemaal niet eigenlijk; vannacht om een uurtje of 2 werd ik wakker, gigantische buik/darmkrampen, vanaf dat moment heb ik elk uur zo'n beetje een keer op de wc gezeten, kan ook niet zoveel eten nu door de buikpijn, komt er waarschijnlijk toch weer uit. Ga wel ff trainen zo, lekker de bacillen uitzweten![]()

ja de dagen voor de sinterklaas zijn natuurlijk spannende dagen voor jullie kinderen.... of heb je teveel pepernoten gegeten.....![]()

Hehe, je hebt me betrapt 
Personal records op oefeningen ander dan de compounds boeien me overigens over het algemeen vrij weinig, en meestal schrijf ik het er ook niet bij; alleen de bicep en hammer curl heb ik nooit eerder op 16 gepakt, dus viel me wel erg op deze keer