Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
niet ? :P ik ook hoor :D

ik kom zo'n beetje aan de 250gr. eiwit per dag! 300 doe je goed :P

• Topic Starter Topic Starter
Net benen schouders getraind - tenminste, dat was het idee.

Begonnen met squat: ik kon me op de een of andere manier niet lekker onder de stang krijgen, mijn rug was wel zó stijf van de training van gister :mad: Eerst ff warming up op 50 kilo, 10 repeats... Ging vrij beroerd, last van de onderrug. Daarna nog 2 setjes a 8 repeats op 60 kilo gedaan (wel allemaal fullsquats) maar was niks vandaag, teveel last van de deadlift van gister. Normaliter zorg ik dat ik rustdagen heb tussen squat en deadlift, maar deze week had ik het eerste deel niet getraind vanwege de schouder, dus zat er nu niet in.

Overgegaan naar schouders: Military press: 10x35, 8x37,5, 6x40, 6x40
Upright rows (barbell): 8x40, 6x42,4, 6x45
Side raises: 3x8x8 kg, 1x8x10 kg
Rear raises: 4x8x7kg

Shrugs (supersets, had weinig tijd): dumbbell shrugs (32 kg) + barbell back shrug (80kg): elk 4x10, direct achter elkaar, laatste 3 repeats met static holds van 3 sec.

Vandaag erg weinig tijd, zo bij de schoonmoeder op visite :mad::p

zonde kerel...Ik ga morgen jouw training overdoen :D.....mn gezondheid heeft inmiddels zoveel gegained dat ik morgen kan !!

Weer 2 daagjes rust gehad, aardig spierpijn dus de afwisseling in oefeningen doet zijn werk, zo lijkt het. Morgen weer trainen. Om de Decembermaand niet teveel vet aan te komen behoud ik 2x cardio in de week na mijn KT, weliswaar een bescheiden half uurtje per keer.

Vandaag borst-tricep training,

Bench:
10x50
8x60
6x70
3x80

Pec Dec
10x55
8x60
6x65

Incline dumbbell press
10x20
8x20
6x22
5x22 (24 kilo was en bleef maar bezet)

Cable flyes
10x20,
8x20
6x22,5

Dips: 3x10xBW

Tricep pushdown
10x40
8x45
6x50

Skullcrushers
3x6x30

Tricep extensions (pomp begon er aardig in te zitten :))
3x8x10 kg per kant

Crunches: 2x15xBW+10kg
2x15xBW+15 kg

Cardio: 15 minuten steppen

Echt lang bezig geweest, maar voldaan :)

ziet der weer lekker uit :D
je bench blijft beter dan de mijne :P

die tri pushdown is wel zwaar zeg :P netjes!!

Goede training neergezet ouwe!:cool:
wat betreft die tricep pushdown; het is één katrol. Echter zag ik dat paljas bijvoorbeeld ook op de 45 kilo zat; hij is stukken sterker dan ik, dus verschilt het apparaat zeker (zijn tricep extensions zijn weer heel wat beter dan mijn extensions, en hij dipt 2x zo vaak terwijl hij bijna 15 kilo meer weegt ;))

Net weer getraind, aardig slopend allemaal :D

Deadlift:
10x40
8x60
6x80
6x100
5x110 (gauw ff zitten, pomp in mijn onderrug is dodelijk)

One arm dumbbell row (voor de verandering ook een keer)
10x24
8x26
6x28
6x28

T-bar row:
10x40
8x45
6x50

Lat Pulldown: wide grip
10x72,5
8x80
6x87,5

Lat Puldown, close grip
6x95
6x102,5
3x110

Met mijn laatste energie nog even de biceps aangepakt:
Sitting bicep curl: 10x12kg
8x14kg
6x16kg (PR)

Hammer curls:
10x12,
8x14,
6x16kg (PR)

Preacher curl: 3x6x35 kg, begin op te raken

Nog ff voor de pomp wat standing barbell curls gedaan, 2 setjes a 10 herhalingen op 32,5 kilo, kapot

Nog ff wat crunches gedaan; 4x15xBW (sinds ik ook buikspieren train, lijkt het vetpercentage lager, wat ik wel kan waarderen :))

Ik zit nu een beetje wazig naar mijn labtop te staren, geen energie meer, de pomp in mijn onderrug is echter nog niet weg , damn :rolleyes:

hahaha pomp in je onderrug is altijd goed, en lekkah!

pomp is de hemel...lekkere training!! weer helemaal in orde?

Juist helemaal niet eigenlijk; vannacht om een uurtje of 2 werd ik wakker, gigantische buik/darmkrampen, vanaf dat moment heb ik elk uur zo'n beetje een keer op de wc gezeten, kan ook niet zoveel eten nu door de buikpijn, komt er waarschijnlijk toch weer uit. Ga wel ff trainen zo, lekker de bacillen uitzweten :P

Juist helemaal niet eigenlijk; vannacht om een uurtje of 2 werd ik wakker, gigantische buik/darmkrampen, vanaf dat moment heb ik elk uur zo'n beetje een keer op de wc gezeten, kan ook niet zoveel eten nu door de buikpijn, komt er waarschijnlijk toch weer uit. Ga wel ff trainen zo, lekker de bacillen uitzweten :P

ja de dagen voor de sinterklaas zijn natuurlijk spannende dagen voor jullie kinderen.... of heb je teveel pepernoten gegeten..... :p

Met je laatste energie toch nog 2 PR's gehaald!:thumbs:

Ja :) Personal records op oefeningen ander dan de compounds boeien me overigens over het algemeen vrij weinig, en meestal schrijf ik het er ook niet bij; alleen de bicep en hammer curl heb ik nooit eerder op 16 gepakt, dus viel me wel erg op deze keer :)

Zo ff schouders trainen, dan morgenochtend benen....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven