XXL Nutrition

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag: schouders
MP, seated
10x30
8x35
6x40
5x45

Side raises:
10x8 kg
10x10 kg
6x12 kg

Front raises:
2x10x10kg
1x8x12kg

Rear raises (liggend, op bankje):deze samen met een trainingspartner gedaan, en op de een of andere manier krijg ik mijn armen niet achter mijn lichaam getilt, ongeacht het gewicht.
3x10x6kg

Shrugs: in supersets, dumbbell shrugs (voor) met barbell shrugs (achterkant): dumbbell 34kg, 4 setjes a 10 herhalingen, barbell 60 kg, 4 setjes a 10 herhalingen

De benentraining van vandaag... Ik stond voor de verandering 10.00 sochtends al in de gym, normaal werkt dit niet voor mij, ben dan nog niet op mijn krachten. Maar had vandaag verder geen tijd dus moest wel.

Squat: 10x40,
8x60
6x80
6x90 (verdomd, die stang voelt zwaar aan in de nek.....)
6x60

Maar bij 90 kg gestopt vandaag, full squats. Voelde al verdomd zwaar aan. Anyway

Leg extensions: 10x50,
8x60
6x65
6x70 (pomp komt opzetten :))

sitting calves: 3x10x50 kg

Leg curls:
10x50
8x60
6x65

Leg press
10x170
8x200
8x230
6x260 (PR) Ik liep echt weg van dit apparaat alsof ik een lichamelijke handycap heb :rolleyes:

Haha keurige PR !!
Dat doe ik je nog neit na haha...

Achja, jij pakt me weer op one arm dumbbell row, t-bar... Ieder heeft zo zijn eigen plus en minpunten. Voelde iig wel weer lekker. Heb ook het idee dat mijn schouders weer wat vooruit zijn gegaan, zo in de spiegel vanochtend :D Nog ff doorknallen en dan maar weer es wat kiekjes schieten

zat je rug niet lekker tijdens de squat?

Mijn rug was het probleem niet... VOelde gewoon echt niet lekker aan. Maar ik weet uit ervaring dat mijn lichaam sochtends vroeg nooit op actief staat, smiddags train ik altijd stukken lekkerder.

Das mooi k*t dan met de squat... ik heb gelukkig geen last van het ochtend trainen, sterker nog morgen ochtend ben ik ook weer aan de beurt.

Ieder zijn ding idd. Ik eet nu bdw op onderhoud; heel veel familiedagen, dan kerst en sinterklaas + oud en nieuwjaar; zitten zoveel dagen bij dat ik dik over onderhoud heenknal, dat ik de 'gewone' dagen op onderhoud eet, en extra cardio, geen zin om in januari vet te gaan beginnen met het echte bulken. Ik zoek nog een leuke supplementenstack om erbij te gaan gebruiken. Ik begin iig eerste week januari met 3000 kc's, en ga elke week 200 kc's omhoog, tot begin maart ofzo. Hierbij ga ik dan waarschijnlijk animal stack + m-stak, of iets in die trend pakken. Mijn vriendin is dan in het buitenland, dus zal geen nachtelijke escapades meer ondervinden die mijn slaaprust verstoren. Ook weinig tot niks op de uni in die periode, eindelijk weer 3 a 4 maanden om me volop te concentreren op BB, heb er zin in. Januari - April 2009 wordt mijn periode :D

MSTAK is voor bikkels :hedbang: ... Ik ga m denk ik weer in januari doen , ben er nu vanaf (helaas :rolleyes:). Ben nu lekker rond aan het kijken wat ik als volgende pak.

Werkt m-stack niet hormonaal, dus dat je niet direct opnieuw een verpakking moet kopen, maar je lichaam ff met rust dient te laten?

op verpakking staat 1 week :rolleyes: Ik maak daar gewoon 4 weken van want kan me niet voorstellen dat je lichaam dan al weer gewend is aan de "cleane" periode.
En volgens mij is het niet hormoniaal.

M-stack niet volgens mij, en Animal Stak wel dacht ik

Ja misschien staat niet echt duidelijk in de productomschrijving maar dat 100x liever dan de EVO stack daar ben ik wel huiverig voor ( JW BAM enzo).

Vandaag borst-triceps gedaan;

Bench Press
2x10x50
8x60
6x70
4x80 (lekkere pomp)
10x60

Pectoral Machine Flyes
10x55
8x60
7x65

Incline dumbbell press
8x20
7x20
6x22
6x22

Cable cross flyes
10x20
8x20
6x22,5

Close grip BP
3x10x40kg

Tricep Pushdown
10x40
5x45 (fail)
6x42,5

Skullcrushers: (had hier nauwelijk meer kracht over) in supersets met db tricep extensions
6x25 + 4x8kg
6x25+ 4x8kg
6x25+ 4x8kg

Ook goed bezig hier! Sterk!

zwakke incline bench kerel !!

daarentegen wel lekkere bench ;)

Pushdowns blijven me verbazen Harm ;).

Dank, allemaal :D

geen dank :D hoe kwam dat die incline bench ???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven