Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Incline dumbbell press bedoel je? Naja, ik had daarvoor al 6 sets flat gebenched en een fly oefening gedaan..... En ben nog steeds niet op volledige sterkte, zit nog steeds op een koolhydraat arm dieet, op onderhoud.... Zodra ik weer echt ga bulken, en de glycogeen niveaus optimaal gevuld zijn zullen de pr'tjes zeker weer komen. Alleen ik wil echt ff nog wat vet kwijt voordat ik dat doe, ik heb geduld :)

nette borst/ triceps training!

totdat ik het geil genoeg vind

Ik doe het nu nog ff om december door te komen; anders eindig ik zo vet dit jaar. 1 januari begint het bulken, en flink ook

Oh dacht dat je al begonnen was met bulken ??? naja dan valt het idd mee! Cutten doe ik pas in april :D

Ik zit trouwens lekker op 4000kcal :D wat nou c(k)utten :D

hehehe :D Gisteren gemact uit noodzaak...maar normaal valt het best mee.Eens per maand ofzo.

Vandaag rug-biceps-onderarmen

chinnen
10xBW
9xBW
8xBW

Deadlift]
10x40
8x60
6x80
5x100
5x110

LAT Pulldown wide grip
10x72,5
8x80
6x87,5

LAT Pulldown close grip
8x95
6x102,5
4x110

T-bar row
10x40
8x45
6x50
6x55

Dumbbell curl
10x12
8x14
6x14

Hammer curl
8x12
6x14
6x14

Barbell curl
10x35
8x40
6x45

Crunches: 4x15xBW+15kg
Hanging knee raises, 2x15xBW

Onderarmen
4xtouw oprollen met 5kg schijf

Ik zoek nog een leuke supplementenstack om erbij te gaan gebruiken. Ik begin iig eerste week januari met 3000 kc's, en ga elke week 200 kc's omhoog, tot begin maart ofzo. Hierbij ga ik dan waarschijnlijk animal stack + m-stak, of iets in die trend pakken. Mijn vriendin is dan in het buitenland, dus zal geen nachtelijke escapades meer ondervinden die mijn slaaprust verstoren. Ook weinig tot niks op de uni in die periode, eindelijk weer 3 a 4 maanden om me volop te concentreren op BB, heb er zin in. Januari - April 2009 wordt mijn periode :D[/quote]

Hoeveel supplementen gebruik jij wel niet per week? dat kost toch een fortuin????

nette closegrip !! wanneer ik close grip op 110 doe trek ik alleen mezelf omhoog :roflol:

Ik zoek nog een leuke supplementenstack om erbij te gaan gebruiken. Ik begin iig eerste week januari met 3000 kc's, en ga elke week 200 kc's omhoog, tot begin maart ofzo. Hierbij ga ik dan waarschijnlijk animal stack + m-stak, of iets in die trend pakken. Mijn vriendin is dan in het buitenland, dus zal geen nachtelijke escapades meer ondervinden die mijn slaaprust verstoren. Ook weinig tot niks op de uni in die periode, eindelijk weer 3 a 4 maanden om me volop te concentreren op BB, heb er zin in. Januari - April 2009 wordt mijn periode :D

Hoeveel supplementen gebruik jij wel niet per week? dat kost toch een fortuin????[/quote]
Haha nu bijna niks.. Maar in januari schroef ik het weer wat op. Maar dude, als je het veel vind om 2 supplementen naast elkaar te te gebruiken moet je maar es wat meer gaan rondlezen hier, er zijn zat gasten die wel 10 verschillende potjes hebben staan hoor :D

ha dude:D
Twee tot drie supplementen is mijn max (whey, weightgainer en creatine). Maar ik dacht eigenlijk dat jij ook 10 potjes in je keukenkastje had staan... -je hebt in het begin toch ook enegizer gebruikt -dat je twee dagen later nog strak stond :p-
cowabunga ;)

Hehe :) Ik moet miss ook maar weer is creatine bestellen, deed het altijd prima.. Anyway gebruik momenteel niet meer zoveel sups, prijzig allemaal

nee harm je moet MSTAK pakken :D

ga jij trouwens ook van je PR's boven de 100k filmpjes zetten? ik ben al begonnen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven