Kubus86
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zit qua borst nu zeer dicht op mijn personal records, dus begin 2009 moeten die zeker verbroken worden![]()

thanks manda's altijd klote als het druk is in de gym.
Het fijnste is als er bijna niemand is en je alle apparaten tot je beschikking hebt. Maar ondanks je chagerijnige turk een mooie training, Harm![]()

Zeker, heb tijdje gecut, ben nu langzaam cals omhoog aan het gooien. Ik merk dat dat ook echt verschil uitmaakt in je energie en krachtYeah ! Altijd leuk als je weet dat er een PR zit aan te komen![]()

Toen had ik dus al ong op 2,5 maaltijd moeten zitten, goddamn.. Naja niet boeiend voor 1 keer, maar wil dit niet wekelijks 2x meemaken...
)
"

Ff training overgeslagen, nieuw baantje in magazijn, wel vrij zwaar lichamelijk werk. Dag later nog kapot van, had ik niet verwacht. Oude baantje in de horeca maakte ik soms 15 uur per dag en kon volgende dag gewoon trainen, nu na 10 uur heb ik minimaal 1 dag rust nodig.. Beetje tegenvaller, dus misschien toch maar weer ff van bijbaan switchen, bb staat op 1![]()
Ik werkte bij Mise en Place, horeca-uitzendbureau. In de kroeg maak je geen 15 uur nee, wel bijvoorbeeld op partijen en feesten, opbouw, feest draaien, afbouw.. Zoals bruiloften, maar ook feestjes als masters of hardcore, concerten, bedrijfsfeestjes, etc... Daar ben ik iig vanaf. Colleges volg ik niet echt; ik studeer gewoon vanuit mijn boeken, vind het altijd zo zinloos colleges, wakker blijven etc, hele opgave15 uur in de horeca?waar werkte je dan in Nijmegen?Ik heb ook altijd in de kroeg gewerkt (nu nog steeds) maar 15uur heb ik nooit meegemaakt. (wel veel alcohol)
Heb je zo weinig colleges dan?