XXL Nutrition

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sterke deadlift!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
zo'n 80 kilo op 11%

woow netjees...

idd netjes! :kerst:

• #1.028
ja dacht al :D Ik ga zo weer ...heb dr zin in :D

• #1.031
Ik ga nooit echt voor 1 rm's... Dus schattingen:

Benchpress: zeker 1x90, mogelijk zelfs 1x95
squat: iig 1x140
Deadlift: 1x40, mogelijk 1x150
MP: moeilijk.... 1x55 haal ik zeker

• #1.032
Chinnen: 14x BW,

(ik zie gasten dit doen met een riem eraan en een schijf van 20 kg, en dan nog 15 reps maken :S)

van mij zijn ook geen 1rm's
DL en squat zijn 3RM
Bench 8
MP is ook 8

• #1.034
Netjes hoor... Denk dat jij met deadlift wat hoger zit, squat ong gelijk, net als MP, benchpress ik wat hoger... Eigenlijk nog hetzelfde als zoveel maanden geleden :D

klopt :D weet niet of het optimaal is maar we hebben toch wel gegained.
ben toch wel 15-20kg gegained. Alleen ga ik vanaf (mss vandaag al) nieuw jaar beginnen met 30-45 cardio voor mn conditie en oko al beetje cut.

• #1.036
Wij hebben zeker een zeer sterke vooruitgang getoond dit jaar ben ik van mening! Conditietraining is verstandig, zou sowieso eerste en laatste training van de week die 30-45 minuten pakken. Uiteindelijk kan je dan wekelijks een dagje erbij gooien, waarmee je je cut start! Is het hard nodig, cutten?

Naja hard niet echt...beetje buikvet en op de heupen maar conditie is sowieso wel lekker want als ik nu 4-5 keer de trap op en af ren ben ik bekaf :P Had mezelf laatst gemeten en kwam nog steeds uit op15%. Maar mn fysiek is vele male bruter als die heupen weg zijn! dan heb ik tenminste een mooie V.
Maarja kleding is ook geen graatmeter , was gisteren shoppen en paste bijna geen enkel broek omdat het allemaal gemaakt is voor mannetjes zonder benen. Dat is wel frustrerend, mn zus (was ik mee winkelen) roept dan gelijk dat ik minder moet gaan trainen :rolleyes: . Maar dat is met shirts ook allemaal voor pure ecto's :S als je al een beetje traps en V hebt pas je niets goed meer.

• #1.038
Hehe dan zie je het idd wel. Ik heb vooral dat alle broeken erg strak zitten, en dus skinny zitten. Ik houd niet van skinny jeans, dus klote.

Beesten, dat zijn jullie!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven