Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
k vind het leuk je log te volgen , omdat we wat dezelfde trainingstijd hebben, en wat op hetzelfde niveau zitten

Ik werkte bij Mise en Place, horeca-uitzendbureau. In de kroeg maak je geen 15 uur nee, wel bijvoorbeeld op partijen en feesten, opbouw, feest draaien, afbouw.. Zoals bruiloften, maar ook feestjes als masters of hardcore, concerten, bedrijfsfeestjes, etc... Daar ben ik iig vanaf. Colleges volg ik niet echt; ik studeer gewoon vanuit mijn boeken, vind het altijd zo zinloos colleges, wakker blijven etc, hele opgave ;)

Ooh bij ons waren colleges verplicht. IK vond het altijd wel leuk???. een beetje nerdjes pesten enzo. Oo feesten en partijen lijken mij niets zet mij maar achter de toog. Maar je bent toch al bijna klaar met je bachelor?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
Ooh bij ons waren colleges verplicht. IK vond het altijd wel leuk???. een beetje nerdjes pesten enzo. Oo feesten en partijen lijken mij niets zet mij maar achter de toog. Maar je bent toch al bijna klaar met je bachelor?
Ik hoop mijn bachelor idd eind dit jaar te behalen :)

haha:P alleen is hij 2x zo oud beetje valse concurentie :D

• #1.006
Je bent zo oud als je je zelf voelt ;)

als je 70 bent en je voelt je 18 gain je niet zo hard hoor ;) /mierenneuqen

• #1.008
True.

Borst + triceps getraind

Benchpress
10x50
8x60
6x70
4x80
3x85
2x10x50, met negatieve reps + 2 sec stilhouden op borst.

Pectoral machine flyes: 10x55
8x60
6x65
5x70

Incline dumbbell press:
8x20
6x22
5x24
4x24

Cable flyes:
10x20
8x22,5
6x25

Cable pushdown:
8x42,5
6x45
5x47,5

Tricep extensions
10x10kg, elke kant
10x12 kg
7x12 kg

Skullcrushers:
10x27,5
8x30
5x32,5

Crunches: 4x10xBW+20 kg

Ging lekker, voelde me echt fit vandaag :) Gister nog le kker gedineert in een restaurant, ben ik blij dat ik me heb weten inhouden, en geen fles wijn of wat biertjes bij het eten gepakt heb :rolleyes:

Mijn vriendin komt over een uurtje langs, moest oppassen vanaaf... Mij werd verteld dat een pil garantie was voor 3 uur nken, dat wordt dus spierpijn morgen, maar deze keer niet van bb... hehe

En nee, ik ga geen filmpjes van mijn verschillende setjes of herhalingen maken :D

Dat vrouwtje was om half 2 pas klaar - toen was ik al ****ing moe, de pil deed zijn werk, alleen ik was totaal niet geil. Ben dus gewoon gaan slapen. Toen om half 5 wakker geworden, en 4x gekotst. Al lag dat geloof ik ik aan die k*tsnackbar waar ik mijn avondmaal genuttigd heb, daar kom ik dus ook nooit meer :P

hahahaha ****ed up bro.
Wel weer een mooi verhaal.
Welke had je, die blauwe van pfizer?
Had je wel een paar uur een flinke stijve, of viel dat wel mee?

Benchpress
10x50
8x60
6x70
4x80
3x85

Mooie bench reeks! Gewicht is goed en die laatste met nagatieve is BURNING!!:D

hahahaha ****ed up bro.

Wat was jouw ervaring dan met pfizer?:D Zelf nog nooit geprobeert maar lijkt me best wel eens lachen:p

• #1.011
hahahaha ****ed up bro.
Haha het duurde echt 1,5 uur voordat hij werkte, en ze moest me der wel ff bij ppen :D Toen bleef hij wel stijf, maar ik was dus totaal niet geil en ben gaan slapen. Toen ik half 5 snachts kotsmisselijk wakker werd had ik wel nog steeds een stijve :D Ik had een blauwe, stond kmr op.

mijn foto staat bro....nu jij nog :D

• #1.013
Net rug - en een beetje biceps getraind

Deadlift:
8x60
8x80
6x100
4x110
3x130

Chins:
10xBW
8xBW
8xBW

T-bar row:
8x50
8x55
6x60
6x65

Wou de rugtraining afsluiten op de LAT pully, alleen daar zaten 2 oude torren op een poeptempo werkelijk elke oefening 4x te doen die mogelijk was met het apparaat, denk dat ze er een minuut of 25 zaten samen. Ik had de hoop opgegegeven en ben verder gegaan naar de seated cable row:

8x50
6x55
6x60
5x65

Toen nog biceps:
curls: 10x12
8x14
6x16kg

Preacher curls: 10x30
8x35
6x40

Cable curls: hier krijg ik altijd lekkere pomp van, geen id waarom juist hier wel en op elke andere bicep oefening niet. Anyway
10x35
6x40
5x40

Dood

toch netjes...maar euh foto :D ?

• #1.015
toch netjes...maar euh foto :D ?
Je dringt nog meer aan dan mijn vriendin, ik begin nu echt te twijfelen aan je coïtusuele geaardheid ;) Ik ben nu net uit de cut, na een maandje bulken zet ik er sowieso een foto op. Dan kan je watertanden rookie ;)

True.

Borst + triceps getraind

Benchpress
10x50
8x60
6x70
4x80
3x85

Pectoral machine flyes: 10x55
8x60
6x65
5x70

Incline dumbbell press:
8x20
6x22
5x24
4x24

Cable flyes:
10x20
8x22,5
6x25

Cable pushdown:
8x42,5
6x45
5x47,5

Tricep extensions
10x10kg, elke kant
10x12 kg
7x12 kg

Skullcrushers:
10x27,5
8x30
5x32,5

Crunches: 4x10xBW+20 kg

Ging lekker, voelde me echt fit vandaag :) Gister nog le kker gedineert in een restaurant, ben ik blij dat ik me heb weten inhouden, en geen fles wijn of wat biertjes bij het eten gepakt heb :rolleyes:

Goede borsttraining; zeker die negatieve reps voelen lekker. Doe dat zelf ook graag. Complimenten van een 38-jarige.:D;) (42 :finger:)

• #1.019
Oh is dat het :P

maar ik geloof dat ik er wat harder mee bezig ben dan jij :D.. Ik ga zo weer proberen mn RDL te verbeteren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven