franckylanssens
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik werkte bij Mise en Place, horeca-uitzendbureau. In de kroeg maak je geen 15 uur nee, wel bijvoorbeeld op partijen en feesten, opbouw, feest draaien, afbouw.. Zoals bruiloften, maar ook feestjes als masters of hardcore, concerten, bedrijfsfeestjes, etc... Daar ben ik iig vanaf. Colleges volg ik niet echt; ik studeer gewoon vanuit mijn boeken, vind het altijd zo zinloos colleges, wakker blijven etc, hele opgave![]()
. een beetje nerdjes pesten enzo. Oo feesten en partijen lijken mij niets zet mij maar achter de toog. Maar je bent toch al bijna klaar met je bachelor?Ik hoop mijn bachelor idd eind dit jaar te behalenOoh bij ons waren colleges verplicht. IK vond het altijd wel leuk. een beetje nerdjes pesten enzo. Oo feesten en partijen lijken mij niets zet mij maar achter de toog. Maar je bent toch al bijna klaar met je bachelor?

Welkomk vind het leuk je log te volgen , omdat we wat dezelfde trainingstijd hebben, en wat op hetzelfde niveau zitten
Leuk je hier te hebben
Gister nog le kker gedineert in een restaurant, ben ik blij dat ik me heb weten inhouden, en geen fles wijn of wat biertjes bij het eten gepakt heb 
Mijn vriendin komt over een uurtje langs, moest oppassen vanaaf... Mij werd verteld dat een pil garantie was voor 3 uur nken, dat wordt dus spierpijn morgen, maar deze keer niet van bb... hehe
En nee, ik ga geen filmpjes van mijn verschillende setjes of herhalingen maken![]()
Dat vrouwtje was om half 2 pas klaar - toen was ik al ****ing moe, de pil deed zijn werk, alleen ik was totaal niet geil. Ben dus gewoon gaan slapen. Toen om half 5 wakker geworden, en 4x gekotst. Al lag dat geloof ik ik aan die k*tsnackbar waar ik mijn avondmaal genuttigd heb, daar kom ik dus ook nooit meer![]()
Benchpress
10x50
8x60
6x70
4x80
3x85
2x10x50, met negatieve reps + 2 sec stilhouden op borst.

hahahaha ****ed up bro.
Wel weer een mooi verhaal.
Welke had je, die blauwe van pfizer?
Had je wel een paar uur een flinke stijve, of viel dat wel mee?
Zelf nog nooit geprobeert maar lijkt me best wel eens lachen
Haha het duurde echt 1,5 uur voordat hij werkte, en ze moest me der wel ff bij ppenhahahaha ****ed up bro.
Wel weer een mooi verhaal.
Welke had je, die blauwe van pfizer?
Had je wel een paar uur een flinke stijve, of viel dat wel mee?
Toen bleef hij wel stijf, maar ik was dus totaal niet geil en ben gaan slapen. Toen ik half 5 snachts kotsmisselijk wakker werd had ik wel nog steeds een stijve
Ik had een blauwe, stond kmr op.Je dringt nog meer aan dan mijn vriendin, ik begin nu echt te twijfelen aan je coïtusuele geaardheid
Ik ben nu net uit de cut, na een maandje bulken zet ik er sowieso een foto op. Dan kan je watertanden rookie 
True.
Borst + triceps getraind
Benchpress
10x50
8x60
6x70
4x80
3x85
2x10x50, met negatieve reps + 2 sec stilhouden op borst.
Pectoral machine flyes: 10x55
8x60
6x65
5x70
Incline dumbbell press:
8x20
6x22
5x24
4x24
Cable flyes:
10x20
8x22,5
6x25
Cable pushdown:
8x42,5
6x45
5x47,5
Tricep extensions
10x10kg, elke kant
10x12 kg
7x12 kg
Skullcrushers:
10x27,5
8x30
5x32,5
Crunches: 4x10xBW+20 kg
Ging lekker, voelde me echt fit vandaagGister nog le kker gedineert in een restaurant, ben ik blij dat ik me heb weten inhouden, en geen fles wijn of wat biertjes bij het eten gepakt heb
![]()

(42
)Haha thanksGoede borsttraining; zeker die negatieve reps voelen lekker. Doe dat zelf ook graag. Complimenten van een 38-jarige.(42
)

Je dringt nog meer aan dan mijn vriendin, ik begin nu echt te twijfelen aan je coïtusuele geaardheidIk ben nu net uit de cut, na een maandje bulken zet ik er sowieso een foto op. Dan kan je watertanden rookie
![]()