AndroidHealthClinic

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
de dames maken het mee met winkelen.....:p

BTW: Hoe meten jullie je bodyfat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Dat laten wij doen

rooke je ben niet de enige met dat probleem, ik zit op mijn heupen aan een 36, maar heb voor mijn benen 38 en soms 40 nodig, dus dat is ook wel irritant :p, bij shirts heb ik ook dat hij vooral op mijn armen te strak zit en bij me traps ook wel, maarja dat hoort er nou eenmaal bij :P

ach het streelt me dat ik geet ecto figuur heb :D

nee maar bevestiging :D

haha, ik heb een echt ecto figuur hoor :o, ik weeg eigenlijk maar 55kg, maar ssst :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bulktime bro !!!!beste wensen nog kerel!

gelukkig nieuwjaar ;)

• #1.051
Van hetzelfde :D Nu 10 daagjes rust gehad ofzo, de stilte voor de storm... januari gaat mijn maand worden. Ik sta nu iedere dag 8.00 op voor de 1e maaltijd, eet 8 maaltijden per dag (om de 2 uur), rust 8 uur per nacht, geen alcohol/blowen, en 5x trainen per week... Fulltime er tegenaan dus. Doel: mijn bench plateau van 85 kilo doorbreken, en een 150 kg deadlift oppakken, en dat voor eind februari.... Stay tuned.

ik wacht af :D.....

Van hetzelfde :D Nu 10 daagjes rust gehad ofzo, de stilte voor de storm... januari gaat mijn maand worden. Ik sta nu iedere dag 8.00 op voor de 1e maaltijd, eet 8 maaltijden per dag (om de 2 uur), rust 8 uur per nacht, geen alcohol/blowen, en 5x trainen per week... Fulltime er tegenaan dus. Doel: mijn bench plateau van 85 kilo doorbreken, en een 150 kg deadlift oppakken, en dat voor eind februari.... Stay tuned.

150kg deadlift :), hoeveel doe je nu dan :), ik dacht dat je op 130 zat nog :eek:

• #1.054
Zat ik ook :D Maar die kon ik wel 3x. Anyway, wat betreft het eten, het lukt nog uiteraard... Wel met moeite, heb nou niet echt na 2 uur alweer trek. Proppen dus.

Anyway, vandaag benen getraind, eerste training van het nieuwe jaar :D
Squats
10x40
10x60
8x80
6x100
5x120
5x120

Leg extensions: apparaat defect, verdumt. Door naar:

Leg curls:
10x55
8x60
6x65

Leg Press:
10x200
8x220
6x240
(ging hier bij alle setjes echt voluit, toen ik wegliep struikelde ik bijna ff, pff)

Ik wilde nog een oefening doen ipv leg extensions, en had wel zin om te deadliften :D

Deadlift:
10x60
8x80
6x100
4x120 (kostte niet zoveel moeite als bijv legpress)

Crunches: 4x15xBW+15kg

Goed begin is een tros bananen Harm! Gelukkig nieuwjaar nog, en dappere DL zo na de beentraining!

• #1.056
lekkere training :D, erg zwaar :) lekker begin voor 2009, een goed begin is het halve werk :D

• #1.058
Dat zeggen ze idd! Al vond ik het zelf nog niet geweldig gaan... Conditioneel gezien was k*t, na een flinke set hijgen als een paard :D

haha, tsja heb ik ook vaak hoor, ook wellis middenin een set dat ik helemaal kapot ben al :o, maarja daar is ook aan te werken, ga zelf nu ook weer cardio erbij doen ff, niet al teveel maar wel meer dan eerst :p

• #1.060
haha, tsja heb ik ook vaak hoor, ook wellis middenin een set dat ik helemaal kapot ben al :o, maarja daar is ook aan te werken, ga zelf nu ook weer cardio erbij doen ff, niet al teveel maar wel meer dan eerst :p
Hehe ik ken het :D Maar cardio blijft zwaar zwaar k*t zeg, pfff. Ik ga nu eerst 1x week flink cardioen, en dan kijken hoe het gaat met de conditie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven