Commedore Rock
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nu 10 daagjes rust gehad ofzo, de stilte voor de storm... januari gaat mijn maand worden. Ik sta nu iedere dag 8.00 op voor de 1e maaltijd, eet 8 maaltijden per dag (om de 2 uur), rust 8 uur per nacht, geen alcohol/blowen, en 5x trainen per week... Fulltime er tegenaan dus. Doel: mijn bench plateau van 85 kilo doorbreken, en een 150 kg deadlift oppakken, en dat voor eind februari.... Stay tuned.Van hetzelfdeNu 10 daagjes rust gehad ofzo, de stilte voor de storm... januari gaat mijn maand worden. Ik sta nu iedere dag 8.00 op voor de 1e maaltijd, eet 8 maaltijden per dag (om de 2 uur), rust 8 uur per nacht, geen alcohol/blowen, en 5x trainen per week... Fulltime er tegenaan dus. Doel: mijn bench plateau van 85 kilo doorbreken, en een 150 kg deadlift oppakken, en dat voor eind februari.... Stay tuned.
, hoeveel doe je nu dan
, ik dacht dat je op 130 zat nog 
Maar die kon ik wel 3x. Anyway, wat betreft het eten, het lukt nog uiteraard... Wel met moeite, heb nou niet echt na 2 uur alweer trek. Proppen dus. 
Thanks! Jij ook nog he, dat we maar vele records mogen verbreken dit jaarGoed begin is een tros bananen Harm! Gelukkig nieuwjaar nog, en dappere DL zo na de beentraining!

Dat zeggen ze idd! Al vond ik het zelf nog niet geweldig gaan... Conditioneel gezien was k*t, na een flinke set hijgen als een paardlekkere training, erg zwaar
lekker begin voor 2009, een goed begin is het halve werk
![]()

Dat zeggen ze idd! Al vond ik het zelf nog niet geweldig gaan... Conditioneel gezien was k*t, na een flinke set hijgen als een paard![]()
, maarja daar is ook aan te werken, ga zelf nu ook weer cardio erbij doen ff, niet al teveel maar wel meer dan eerst 
Hehe ik ken hethaha, tsja heb ik ook vaak hoor, ook wellis middenin een set dat ik helemaal kapot ben al, maarja daar is ook aan te werken, ga zelf nu ook weer cardio erbij doen ff, niet al teveel maar wel meer dan eerst
![]()
Maar cardio blijft zwaar zwaar k*t zeg, pfff. Ik ga nu eerst 1x week flink cardioen, en dan kijken hoe het gaat met de conditie