Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mooi is dat he met die press...dan struikel ik ook altijd

Thanks

Van hetzelfdeNu 10 daagjes rust gehad ofzo, de stilte voor de storm... januari gaat mijn maand worden. Ik sta nu iedere dag 8.00 op voor de 1e maaltijd, eet 8 maaltijden per dag (om de 2 uur), rust 8 uur per nacht, geen alcohol/blowen, en 5x trainen per week... Fulltime er tegenaan dus. Doel: mijn bench plateau van 85 kilo doorbreken, en een 150 kg deadlift oppakken, en dat voor eind februari.... Stay tuned.
dat betekend dat wij beiden februari knetterhard en clean doorkomen bro, mooi vooruitzichtprecies mijn voornemens, we zitten in hetzelfde schuitje.
Succes bro, ben benieuwd wie er het eerste faalt, hahaha.
Ik ben het in ieder geval niet.

Anders ik wel vriend...... Anders ik wel

Integendeel: ik ben fit as a mother****er! Voel me goed, en ga over een uurtje borst/triceps trainen. Hoe staat het met jou? Je tampon nog verkeerd om innog steeds beschonken? je praat dubbelsterkte ermee!! nog trainen vandaag?
?voor die low weight high reps van jou zeker

&%#%@#$#%&*(*$##%
)
Kwam er laatst ook achter dat het neit altijd gaat zoals je wiltIk besef me dat ik nog een flink lange weg te gaan heb![]()
Toch gewoon training neergezet!netjes.Hoe bedoel je naar beneden wijzend?halve rep?Ff uithijgen, en op naar de biceps
Standing barbell curl (heel geconcentreerd, langzaam, en uiteraard met ellebogen naar beneden wijzend)
10x22,5
10x27,5
8x32,5