MuscleMeat

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooi is dat he met die press :D...dan struikel ik ook altijd

Mooie gewichten voor de benen

Van hetzelfde :D Nu 10 daagjes rust gehad ofzo, de stilte voor de storm... januari gaat mijn maand worden. Ik sta nu iedere dag 8.00 op voor de 1e maaltijd, eet 8 maaltijden per dag (om de 2 uur), rust 8 uur per nacht, geen alcohol/blowen, en 5x trainen per week... Fulltime er tegenaan dus. Doel: mijn bench plateau van 85 kilo doorbreken, en een 150 kg deadlift oppakken, en dat voor eind februari.... Stay tuned.

precies mijn voornemens, we zitten in hetzelfde schuitje.
Succes bro, ben benieuwd wie er het eerste faalt, hahaha.
Ik ben het in ieder geval niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.066
precies mijn voornemens, we zitten in hetzelfde schuitje.
Succes bro, ben benieuwd wie er het eerste faalt, hahaha.
Ik ben het in ieder geval niet.
dat betekend dat wij beiden februari knetterhard en clean doorkomen bro, mooi vooruitzicht :D

ben benieuwd harm :D geen alcohol

nog steeds beschonken? je praat dubbel :roflol: sterkte ermee!! nog trainen vandaag?

• #1.070
nog steeds beschonken? je praat dubbel :roflol: sterkte ermee!! nog trainen vandaag?
Integendeel: ik ben fit as a mother****er! Voel me goed, en ga over een uurtje borst/triceps trainen. Hoe staat het met jou? Je tampon nog verkeerd om in ;)?

moer :D

Nog beetje snotterig maar voel me goed :D Morgen nog ff kijken hoe ik het met de benen doen aangezien ik last van mn rechter poot heb.

• #1.072
Las het ja, das klote ouwe.... Je moet voor jezelf ff bekijken of het belasting is, of overbelasting, en dusdanig rust nemen, of gaan knallen ........ :)

Denk dat het low weight en high reps worden...Leg extensions 15 reps , hams 15 reps , leg press idem. Overbelasting is het niet denk ik. Heb donderdag paar uur staan tafelvoetballen :D daar paar rare moves gemaakt met krachtzetten denk ik. Echt retarded.

• #1.074
Goed plan. Mijn volgende post zal mijn training van vanmiddag zijn :rolleyes:

run fo ya life biatch :D

• #1.076
voor die low weight high reps van jou zeker ;)

Training van vandaag, had er godse zin in en voelde me topfit, maar in de gym aangekomen bleek ik vandaag niet zo sterk te zijn - het balletje kan raar rollen.

Benchpress: 10x50
8x60
6x70
4x80
0x85 (fail) :mad::mad::mad::(&%#%@#$#%&*(*$##%
2x6x70

Machine pectoral flyes
10x50
8x55
6x60
6x65

ff neus snuiten

Incline dumbbell press:
10x20
8x22
6x24

(naast me doet een gast flyes met 28 kg, potverdomme :D)

Cable flyes:
10x20
8x22,5
6x25
4x27,5

Tricep

Pushdown:
8x40
6x45
5x45

Skullcrushers
10x25
8x27,5
6x30

Dumbbell Extensions, met mijn laatste beetje powerrrr
10x8 kg
8x10 kg
6x12 kg

Ik besef me dat ik nog een flink lange weg te gaan heb :P

• #1.077
Vandaag rug-biceps-onderarmen. Heb een nogal intense pijn in quads en ook een beetje in onderrug, dus de deadlift sla ik vandaag over. Kan ik me mooi es extra focussen op de upper back.

LAT Pully:
10x72,5
8x80
6x87,5
5x95

LAT Pully (close grip)
7x95
6x102,5
5x102,5

One-arm dumbbell row
10x24 kg
8x26 kg
8x28 kg
6x30 kg

Seated cable pully wide grip
10x50
8x55
15x40

Ff uithijgen, en op naar de biceps
Standing barbell curl (heel geconcentreerd, langzaam, en uiteraard met ellebogen naar beneden wijzend)
10x22,5
10x27,5
8x32,5

Hammer curls
10x12
8x14
6x14

Preacher curls (drop set, was al uitgeput, toch ff het laatste beetje eruit trekken)
8x35
7x30
6x25
6x22,5
5x17,5

Onderarmen, deze had ik ook al aangesproken met de hammer curls, om het af te maken gewicht aan touwtje/stokje, en op- en af rollen voor je: 3x gedaan

succes met je heftige voornemen harm! een prestigeus plan...

Ik besef me dat ik nog een flink lange weg te gaan heb :P
Kwam er laatst ook achter dat het neit altijd gaat zoals je wilt:orly: Toch gewoon training neergezet!netjes.
Ff uithijgen, en op naar de biceps
Standing barbell curl (heel geconcentreerd, langzaam, en uiteraard met ellebogen naar beneden wijzend)
10x22,5
10x27,5
8x32,5
Hoe bedoel je naar beneden wijzend?halve rep?
Bij full wijst je elleboog toch paralel?

• #1.080
Ik had net met kubus een arm discussie in zijn log, hij kwam met een filmpje van ene milos ofzo aanzeten, oostblokker. Bicep training, legt hij uit hoe je elk aspect kan benadrukken, kijk maar es ff. Als je elleboog niet naar beneden wijst pak je ook je voorkant schouder mee in je training

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven