Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dumbbell concentration curl bedoel jij. Hij lijkt erop, maar is niet helemaal hetzelfde. Je kan nl ook staand, met je elleboog naar beneden, de barbell zo wijd mogelijk vastpakken, en zo juist het tegenovergestelde van de concentration curl doen. Bij deze uitvoering pak je ook sterk de brachialis mee.
als je hem extreem wijd pakt dan leg je meer nadruk op de binnenste kop van je biceps (mits je je ellebogen wel netjes in je zij houdt...)
.Ik had net met kubus een arm discussie in zijn log, hij kwam met een filmpje van ene milos ofzo aanzeten, oostblokker. Bicep training, legt hij uit hoe je elk aspect kan benadrukken, kijk maar es ff. Als je elleboog niet naar beneden wijst pak je ook je voorkant schouder mee in je training

jij bent dan ook niet hardcore heNa 5min. was ik al afgeleid bij het filmpje.... laat die vent eerst fatsoenlijk engels praten....![]()

jij bent dan ook niet hardcore he[/quotne]
nee klopt... ik stond altijd aan de rand van de pitt, nooit midden erin.
Er liep een tijdje geleden ook een persoonlijk trainer bij mijn sportschool rond en die sprak met zo'n sterk accent (oorspronkelijk kwam hij uit bulgarije oid.) ik moest meer moeite doen om zijn instructies te verstaan dan ze uit te voeren.Heel mn concentratie weg![]()
Haha lul. Ik zou graag gegaan zijn, maar spieren hebben ook rust nodig

In your dreams bro

Veel setjes gemaakt met schouders, voor eerste keer cable side raises erbij gegooid, bevalt goed!Ik deed deze oefening voor het eerst (CSS) en vond die 7,5 kg maar matig, terwijl het wel zwaar aanvoeldestevige MP en CSS...kvind dit CSS echt heftig man maar definitie zit er dan wel gelijk lekker in na die oefening![]()
Goed te horen dat het dus wel meevalt, haha. Vandaag biceps + triceps trainen, zat te denken om als extraatje wat setjes bench press te doen, dan morgen rust nemen, overmorgen benen, en dag daarna weer borst triceps