Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
vergelijkbaar met isolatie oefening voor je biceps...voorovergebogen met je arm tegen je dijbeen.(weet niet hoe die heet :D)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Dumbbell concentration curl bedoel jij. Hij lijkt erop, maar is niet helemaal hetzelfde. Je kan nl ook staand, met je elleboog naar beneden, de barbell zo wijd mogelijk vastpakken, en zo juist het tegenovergestelde van de concentration curl doen. Bij deze uitvoering pak je ook sterk de brachialis mee.

wat is wijd? dat je ellebogen in je zij steken?

Dumbbell concentration curl bedoel jij. Hij lijkt erop, maar is niet helemaal hetzelfde. Je kan nl ook staand, met je elleboog naar beneden, de barbell zo wijd mogelijk vastpakken, en zo juist het tegenovergestelde van de concentration curl doen. Bij deze uitvoering pak je ook sterk de brachialis mee.

als je hem extreem wijd pakt dan leg je meer nadruk op de binnenste kop van je biceps (mits je je ellebogen wel netjes in je zij houdt...)

als je hem extreem wijd pakt dan leg je meer nadruk op de binnenste kop van je biceps (mits je je ellebogen wel netjes in je zij houdt...)

Ik heb wel eens geprobeerd om een cable curl te doen met één arm, eleboog op een bankje, en dan eerst een setje naar binnen (dus vuist richting borst), en dan naar buiten (dus zeg maar rechter arm => naar de buitenkant van de rechter schouder, of langs je lichaam). Dat laatste krijg ik bijna niet voor elkaar, na halverwege de beweging, krijg ik hem niet verder naar buiten ;).

Ik had net met kubus een arm discussie in zijn log, hij kwam met een filmpje van ene milos ofzo aanzeten, oostblokker. Bicep training, legt hij uit hoe je elk aspect kan benadrukken, kijk maar es ff. Als je elleboog niet naar beneden wijst pak je ook je voorkant schouder mee in je training

Na 5min. was ik al afgeleid bij het filmpje.... laat die vent eerst fatsoenlijk engels praten.... :D

• #1.088
Over niet hardcore gesproken - ik ben vandaag niet gaan trainen. Wilde graag, maar had zo'n erge spierpijn dat het me gewoon niet verstandig leek, rust = groei :rolleyes:

blijven skippen kerel :D...

jij bent dan ook niet hardcore he ;)[/quotne]

nee klopt... ik stond altijd aan de rand van de pitt, nooit midden erin.

Er liep een tijdje geleden ook een persoonlijk trainer bij mijn sportschool rond en die sprak met zo'n sterk accent (oorspronkelijk kwam hij uit bulgarije oid.) ik moest meer moeite doen om zijn instructies te verstaan dan ze uit te voeren.Heel mn concentratie weg:o

:haha:
Mn hams killen mij op dit moment ook...en ik moet morgen deadliften..

• #1.093
Nasty :) Mijn vriendin zat me bedachtzaam aan te kijken en meldde dat ik nog steeds groter werd :D Zo ongeveer eind deze maand/begin januari durf ik het wel aan wat foto's te posten

:roflol: rijkelijk laat!!! tegen die tijd ben ik 100 kg :hahaha:

zal wel een allejezus mijlpaal zijn zeg :D..... Zie de krantenkoppen al voor me..."Rooke 100kg"

:jk:

• #1.097
Vandaag schouders getraind + traps

Military press:
10x30
8x35
6x37,5
5x40
4x40

Upright row:
10x30
8x35
6x40
6x40

Cable side raises:
3x8x7,5 kg elke kant

Rear raises (dumbbell):
10x6
8x7
6x8

Traps: Dumbbell front shrugs in super set met barbell back shugs
dumbbells: 4x12x34 kg elke kant
Barbell: 60 kg

Hard geknalt vandaag :) Veel setjes gemaakt met schouders, voor eerste keer cable side raises erbij gegooid, bevalt goed!

stevige MP en CSS...kvind dit CSS echt heftig man maar definitie zit er dan wel gelijk lekker in na die oefening :D

netjes Harm..... als ik dat zo lees begint het erg te jeuken:D

• #1.100
stevige MP en CSS...kvind dit CSS echt heftig man maar definitie zit er dan wel gelijk lekker in na die oefening :D
Ik deed deze oefening voor het eerst (CSS) en vond die 7,5 kg maar matig, terwijl het wel zwaar aanvoelde :P Goed te horen dat het dus wel meevalt, haha. Vandaag biceps + triceps trainen, zat te denken om als extraatje wat setjes bench press te doen, dan morgen rust nemen, overmorgen benen, en dag daarna weer borst triceps

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven