MuscleMeat

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
De definitie zat er zeker goed in bij de schouders gister.

LEkkah bezig!

• #1.103
Net armen getraind

Triceps:

Close grip bench press
10x30
8x40
6x45
6x47,5 (PR)

Tricep Pushdown:
10x40
8x45
6x47,5
6x50 (welkom, edele pomp :D)

Tricep extensions:
10x8
8x10
6x12 hierbij steun ik niet op een bankje, maar vind dus de balans zelf, los van een leuning)

Skullcrushers
10x25
8x27,5
6x30

Biceps:

One-arm-alternate dumbbell curls
10x12
8x14
6x16 kg

Cable curl, 2-handed
10x30
8x35
6x40
6x45
6x50

Hier veel setjes gepakt. Uiteraard bij de laatste setjes geen geheel correcte techniek meer, maar ik krijg zo'n gigantische pomp in mijn biceps van deze oefening, ongeacht of de techniek perfect is. Ik ga dus voor veel kilo's en de pomp, niet voor techniek (laatste setjes)

Hammer curl:
3x10x12 (meer zat er niet meer in :D)

Heerlijk getraind, gecontroleerde herhalingen gemaakt, veel setjes, armen voelen super aan :)

:sd: Heerlijk zo een armen dag! :cool:
Heb je je armen trouwens gemeten? Ben benieuwd hoe ze er over een maandje/2 maandjes bijstaan. Eens kijken of het werkt.

• #1.105
Heb laatste tijd niet gemeten.. Heb hier ook geen meetlint e.d. Maar zal het binnenkort es doen, als ik weer bij de ouders ben :)

:sd: nette pushdown...maar die SK kan harder he ;)

ben je zo bezorgd om je armen kerel ?

• #1.110
Wat is bezorgd.... Ik vind dat ze wat meer aandacht ten opzichte van de rest van mijn lichaam verdienen, meer niet :)

helder! jij traint 4x in de week?

• #1.112
5 keer

• #1.113
Momenteel ziet mijn schema er als volgt uit:

ma - benen
dinsdag- borst-triceps
woensdag - rug-biceps/onderarmen
donderdag rust
vrijdag - schouders
zaterdag - biceps/triceps/onderarmen
zondag- rust

jeeez....ik wil eigenlijk weer naar 4x in de week! maar ben mn indeling dan kwijt en weet niet of het dan wel lekker gaat met school. Donderdag ochtend zou er uitermate geschikt voor zijn :P

• #1.115
Het is een vol schema, vaak bij vol denken mensen al aan overkill; naar mijn idee heb ik echter rekening gehouden met de nodige rust (heb een scala aan regels op dit schema losgelaten), en moet dit schema toch echt kunnen, zonder te overtrainen.

student he ;)

• #1.117
Hehe :D

Vandaag echt een brute beentraining achter de rug, ben er kapot van.... Veel volume, nette repeats, heerlijk. Komtie

Squat: er stond al een gast te squatten, aardige vent. Zijn samen gaan squatten; een man spotten/controle van uitvoering, andere natuurlijk squatten. We zijn allebei gaan fullsquatten.
10x60
10x70
10x80
8x90
3x100: de derde repeat zag hij al dat ik niet meer diep genoeg ging, stapje terug
6x90
als afsluitertje: 15x60
15x60

Aantal malen tijdens de sessie net niet knockie gegaan, zwaar duizelig tussendoor, echt kapot gewerkt :D

Leg extensions: Was hier al aardig kapot :eek:
8x60
7x62,5
6x62,5

Leg curls:
10x50 (easy)
8x55
7x60

Calf raises (standing): langzaam en zeer gecontroleerd +gefocussed
2x15x80
Gevolgd door snel
2x15x90

Leg Press: was hier echt helemaal dood, maar moest van mezelf nog ff 3 setjes neerzetten
10x200
8x200
6x200

Voelde mijn kracht wegebben, verhogen van gewicht was niet meer nodig :D

Ik heb besloten zijkant schouder een keer extra te pakken in de week, deze plak ik achter de benentraining aan. Mijn zijkant loopt enigszins achter op voorkant, en in een bb filmpje hoorde ik laatst de tip zijkant schouders een periode 2 a 3x aan te pakken.

Dus: 4 setjes
cable side raises)
10x5 (links, daarna rechts, alle andere setjes eveneens)
10x7,5
8x7,5
6x10kg

Ziet er toch nog lekker uit!

Deftige beentraining, je mag trots op jezelf zijn!:cool:

GOeie sessie!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven