XXL Nutrition

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hehe :D

Vandaag echt een brute beentraining achter de rug, ben er kapot van.... Veel volume, nette repeats, heerlijk. Komtie

Squat: er stond al een gast te squatten, aardige vent. Zijn samen gaan squatten; een man spotten/controle van uitvoering, andere natuurlijk squatten. We zijn allebei gaan fullsquatten.
10x60
10x70
10x80
8x90
3x100: de derde repeat zag hij al dat ik niet meer diep genoeg ging, stapje terug
6x90
als afsluitertje: 15x60
15x60

Aantal malen tijdens de sessie net niet knockie gegaan, zwaar duizelig tussendoor, echt kapot gewerkt :D

Leg extensions: Was hier al aardig kapot :eek:
8x60
7x62,5
6x62,5

Leg curls:
10x50 (easy)
8x55
7x60

Calf raises (standing): langzaam en zeer gecontroleerd +gefocussed
2x15x80
Gevolgd door snel
2x15x90

Leg Press: was hier echt helemaal dood, maar moest van mezelf nog ff 3 setjes neerzetten
10x200
8x200
6x200

Voelde mijn kracht wegebben, verhogen van gewicht was niet meer nodig :D

Ik heb besloten zijkant schouder een keer extra te pakken in de week, deze plak ik achter de benentraining aan. Mijn zijkant loopt enigszins achter op voorkant, en in een bb filmpje hoorde ik laatst de tip zijkant schouders een periode 2 a 3x aan te pakken.

Dus: 4 setjes
cable side raises)
10x5 (links, daarna rechts, alle andere setjes eveneens)
10x7,5
8x7,5
6x10kg
dam heb je gebeuld bro!!! Squat is lekker.....gewichten zijn niet wat ik van je verwacht had eigenlijk??? dacht dat jij meer deed....just my 2 cents:D

Ging alleen keertje bijna out bij te weinig voedsel en NOX :P

Weet hoe je je voelt bij zo'n squat sessie. Maar dit is toch wel een monsterlijke benen training... wordt morgen kruipen, hehehehe. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.124
dam heb je gebeuld bro!!! Squat is lekker.....gewichten zijn niet wat ik van je verwacht had eigenlijk??? dacht dat jij meer deed....just my 2 cents:D

Ging alleen keertje bijna out bij te weinig voedsel en NOX :P
Tsja, maar na zoveel volume op de squats, zat het er ff niet meer in :D En het waren fullsquats, kost je toch net ff dat beetje energie meer dan wanneer je ze paralel pakt.

• #1.125
Weet hoe je je voelt bij zo'n squat sessie. Maar dit is toch wel een monsterlijke benen training... wordt morgen kruipen, hehehehe. ;)

mooie training harm. maar dat weet jezelf ook

Deftige beentraining, je mag trots op jezelf zijn!:cool:

Thanks!

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.126
Na de benendag borst getraind, dit ging echt zwaarrr matig (ik failde ergens op mijn 6e repeat 75kg benchpress, heb toen nog wel wat setjes incline dumbbell curls, en flyes gedaan, ben daarna gestopt ipv de gebruikelijke triceps sessie te houden). Heb daarom gister en vandaag vrij genomen, ff volledig herstellen voordat ik weer aan de slag ga. Morgen ga ik rug/biceps runnen, moet weer een toppertje worden :D

nog niet hersteld :eek:

• #1.128
Training van vandaag: rug

Deadlift: 10x60
8x80
6x100
2x120
2x130
10x60

LAT Pully:
10x72,5
8x80
6x87,5
12x72,5

One-arm dumbbell row:
10x24
8x26
6x28
6x30 (PR)

LAT Pully behind neck
10x65
8x72,5
6x80

Seated close grip cable row
10x50
8x55
6x60

Onderarmen: oprollen gewicht aan touw-aan stok :P

Ik was wel aardig tevreden over de training, had een goeie pomp - en zie bdw laatste tijd ook de rug toenemen in size, schouders gaan ook redelijk vooruit :)

• #1.129
Ik ben alleen echt een ramp in poseren bdw, heb echt het idee dat ik veel meer uit foto's kan halen, bij LATspread bijvoorbeeld, achterkant rug...

sterke training dude!!!!

Training van vandaag: rug

Deadlift: 10x60
8x80
6x100
2x120
2x130
10x60

LAT Pully:
10x72,5
8x80
6x87,5
12x72,5

One-arm dumbbell row:
10x24
8x26
6x28
6x30 (PR)

LAT Pully behind neck
10x65
8x72,5
6x80

Seated close grip cable row
10x50
8x55
6x60

Onderarmen: oprollen gewicht aan touw-aan stok :P

Ik was wel aardig tevreden over de training, had een goeie pomp - en zie bdw laatste tijd ook de rug toenemen in size, schouders gaan ook redelijk vooruit :)
je begint netjes te biesten op Db row !!! close grip cable row...is dat zelfde als low pulley?

• #1.134
Dat touw oprollen zorgt altijd voor extreme krampen, heb het met geen enkele andere oefening zo erg :P to rooke: is idd hetzelfde. Is niet geweldig hoog, maar komt omdat het de laatste oefening was... Zat niet zoveel kracht meer in.

• #1.135
Vandaag schouders-traps

Sitting MP, niet steunend tegen leuning uiteraard
10x30 kg
8x35 kg
6x37,5
6x40
10x30

Side raises, zeer strict en gecontroleerd
10x6 kilo, zeer traag, al pomp na 1 setje ofzo :P
10x6 (dacht met hoger gewicht geen 8 reps te halen, toch wel)
8x8kg
6x10kg

Dit telkens met ong 2 a 3 minuten pauze, vanwege de intensiteit van elke set.

Vervolgens: Upright cable row
10x45kg
8x50
8x55
6x55

Ik doe nu door de week heen zijkant en achterkant schouders 2x, 1x tijdens schoudertraining en een keer aan een andere training geplakt, uiteraard met de benodigde rust in acht gehouden. Echter had ik niet verwacht vandaag schouders te trainen, dus had gister als extraatje rear raises gedaan: die sloeg ik vandaag dus over.

Shoulder dumbbell press:
10x18kg
8x20kg
6x20kg

Zware pomp :D

Nog ff supersetjes gedaan, dumbbell shrugs (32 kilo) en barbell back shrugs (80 kilo) elk 4 setjes, met aan het eind static holds

traps horen bij je rug? en jij doet schouders :P
Mooie UCR!! Hoezo doe je sitting MP?

• #1.137
Ik doe ze idd bij schouders, heerlijk :P Ik heb een beetje een holle rug, bij standing MP wordt dit versterkt door het gewicht boven je hoofd, en kost het me teveel concentratie om mijn rug recht te houden, wat ten koste gaat van de uitvoering en het gewicht. Vandaar sitting

kvind standing altijd wel lekkere beescht oefening. Maar iedereen heeft toch een holle rug? OF zijn je rugspieren daar te zwak voor :D ;)

• #1.139
kvind standing altijd wel lekkere beescht oefening. Maar iedereen heeft toch een holle rug? OF zijn je rugspieren daar te zwak voor :D ;)
Als het goed is heb je een rechte rug. Ik heb er iig van mijn 6e tot mijn 15e voor bij de fysio gelopen... :) Toch wel iets om rekening mee te houden dus.

Dan begrijp ik het idd....

Licht hol en stabiliseren maar :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven