Fitness Seller

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Had vandaag tentamen, ging best chill :) Daarna van 12.30 tot 22.00 zitten leren voor de volgende, ik ben trots :D Anyway, ik heb de leertijd hard nodig omdat ik deze periode weer niks heb gedaan, wat mijn cognitieve ontwikkelingen betreft dan, bodybuilding heeft op 1 gestaan :) Ik ga aankomende dagen sowieso om de dag trainen, maar ik probeer mijn huidige schema van 5x/week aan te houden, op hoop van zegen dus :)

geen training ???

• #1.143
Vandaag niet... No time

Die tentamen ellende heb ik alleen nog volgende week :rolleyes:

• #1.145
3 tentamens per semester...maar dat leren joh :eek: Gelukkig ging mn laatste tentamen wel lekker daardoor ook goed kunnen trainen net !

• #1.147
3 tentamens per semester...maar dat leren joh :eek: Gelukkig ging mn laatste tentamen wel lekker daardoor ook goed kunnen trainen net !
Das chill, moet een fijn gevoel zijn. Als ik deze periode 5 vakken halen, kan ik aankomende periode echt gewoon fulltime concentreren op bb, zonder enige afleiding whatsoever, elke dag 100% dedication.. Dat zou echt geweldig goed uitkomen

dus die foto's laten nog wel even op zich wachten :roflol:

• #1.149
mannetje :rolleyes: Ik ga btw 22 februari naar PL event in papendal voor DL SQ en BP. Workshopje.

Over foto's gesproken , heb er ook 1 van mn front neergezet in mn log.

• #1.151
Vrijdag armendag!

triceps
Close grip bench press
10x40
8x45
6x50
6x52,5 (PR!!)

Tricep pushdown:
10x40
8x45
6x50
4x52,5

Dumbbell tricep extensions:
10x8
10x10
8x12

Skullcrushers (dus geen french press welke achter het hoofd is, en lichter)
10x25
8x27,5
6x30 (PR! eerder stang te zwaar gerekend, dus eerder setjes op 30 kilo was eigenlijk 27,5 kilo)

biceps
Dumbbell curls
10x12
8x14
6x16

Cable curl
10x35
8x40
6x45 (lekkere pomp :D)

hammer curls
10x12
8x12
8x14

Concentration dumbbell curl (hier zaten mijn armen al helemaal vast van de pomp, aan tri + bi)
7x10
7x10
6x10

onderarmen: oprolshit

Super lekkere training, PR geboekt op de CGBP, waar ik zeer tevreden mee ben. Ook geen last van mijn polsen (kreeg ik eerder al op 40 kg, erg vervelend). Ik heb mijn handen bdw tegen elkaar aan bij de cgbp. Ook op de pushdown een PR, en op armen dag is de pomp natuurlijk ultimate :) Lekkere training, zo ter afleiding van het leren voor tentamens.

nette hammer...prachtig die SK :roflol: ik ga m morgen weer doen :P

• #1.153
Ik twijfel nog ff of ik nu zal gaan trainen.....
Zaterdag benen
Zondag + maandag rust gehad
Dinsdag rug gedaan,
woensdag schouders,
donderdag rust,
vrijdag armen,

Vandaag borst doen??? Ivm tricepbelasting van gister, die ik nu wel voel... (schema is nu sowieso structuurloos vanwege tentamenperiode)

borst na triceps ??? imo beetje krachtloos? zou ik lekker wat fly's pakken want je bp is toch ruk waarschijnlijk, althans als ik spierpijn in mn triceps heb dan is er geen land mee te bezijlen.

• #1.155
borst na triceps ??? imo beetje krachtloos? zou ik lekker wat fly's pakken want je bp is toch ruk waarschijnlijk, althans als ik spierpijn in mn triceps heb dan is er geen land mee te bezijlen.
Je hebt gelijk... Ik heb wel echt zin om de borst te trainen, maar daar wachten we dan nog ff mee :cool: Ik kan wel gaan squatten :rolleyes:

dat is de pest met zo'n :sd: dag he kerel ! Daarna wordt je erg beperkt in je keuze. Trouwens na maanden los squaten is smithsquaten best wel isolatie en afbeuling zeg :eek: jij recentelijk je nog begeven in een smith?

• #1.157
dat is de pest met zo'n :sd: dag he kerel ! Daarna wordt je erg beperkt in je keuze. Trouwens na maanden los squaten is smithsquaten best wel isolatie en afbeuling zeg :eek: jij recentelijk je nog begeven in een smith?
Nee, maar ik moet zeggen dat toen ik laatst een keer gebenched had in de smith, ik niet verder kwam dan wat ik normaal met de losse stang doe, dus het is niet zo dat het veel lichter is ofzo

ik had het over squaten? benchen in een smith snap ik sowieso niet :D Maar begint die:sd: dag nou beetje zn vruchten af te werpen?

• #1.159
ik had het over squaten? benchen in een smith snap ik sowieso niet :D Maar begint die:sd: dag nou beetje zn vruchten af te werpen?
Wat je ook doet in een smith, de smith is de smith en blijft de smith :P Benchen in de smith vanwege het feit dat er een wachtrij van 4 man stond bij de benchbank. Squatten in de smith is net zo zinvol/zinloos als benchen in de smith...... Of die superdude training zijn vruchten begint af te werpen kan ik je uiteraard niet binnen een week vertellen, dat laat ik je nog wel weten ;)

moet zeggen dat het wel beulen was voor mn quads die squat....maar kan ook komen door kickboksen van gisteraaf :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven