XXL Nutrition

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
goede training dude :)

en ik weet wel een beetje wat het is, zo zonder vriendin.. bij mij was het alleen 10 dagen. ik vond dát al een mega ramp :(

veel beterschap kerel!
Ik heb het idd ook een keer 10 dagen meegemaakt, dat was echt al klote.. Dit is een gradatie hoger, vorm van masochisme ofzo :D

veel trainen, veel dingen doen, constant bezig zijn.. hoe klote dat ook lijkt.

anders nitt gott voor het koppie ;)

• #1.183
veel trainen, veel dingen doen, constant bezig zijn.. hoe klote dat ook lijkt.

anders nitt gott voor het koppie ;)
haha iesj nie gott ha! Je vergat nog een activiteit in je rijtje.... Veel, veel, veel rukken :D Komen die posts in de privé fora van Rooke eindelijk van pas :rolleyes:

haha iesj nie gott ha! Je vergat nog een activiteit in je rijtje.... Veel, veel, veel rukken :D Komen die posts in de privé fora van Rooke eindelijk van pas :rolleyes:

ja jong, dat wordt zeker veel rukken.. I feel your pain bro' :(

als er wat is......... je weet het he?!

• #1.185
ja jong, dat wordt zeker veel rukken.. I feel your pain bro' :(

als er wat is......... je weet het he?!
Thanks for the support. Opstekertje is dat ik na die 3,5 maand daarheen reis, om samen door the States the cruisen :D Kan ik misschien nog bij gold's gym trainen, hehe

Thanks for the support. Opstekertje is dat ik na die 3,5 maand daarheen reis, om samen door the States the cruisen :D Kan ik misschien nog bij gold's gym trainen, hehe

Op de vorige pagina had ik nog medelijden voor je, maar dat is nu helemaal over. Lekker hoor een half maandje daar chillen!:cool:

• #1.188
Op de vorige pagina had ik nog medelijden voor je, maar dat is nu helemaal over. Lekker hoor een half maandje daar chillen!:cool:
Wacht maar tot je ziet hoe mijn borst er de laatste tijd bijstaat, dan wordt je medelijden direct vervangen door afgunst ;)

• #1.190
Ter illustratie ff een citaat uit de hedendaagse wereld:

"Wow harm, je rug ziet er echt breed uit" (mijn vriendin, vanochtend onder de douche)

Alleen ze is 1.62 en 55 kilo, dus niet echt een representatieve mening denk ik :D Maar ik mag niet klagen, vind ik... Binnenkort jongen, binnenkort :D

grow up !!! hoe lang roep je dat nou al ;)

Ben benieuwd kerel! Jeeezz 1.62 en 55kg kan je mooi Overhead press mee doen :D

• #1.192
Ze traint best vaak mee. Dumbbell curls met 4 kg, seated rows op 25 kilo, en leg press zelfs op 100, je weet!

volg ik je niet of.....bedoelde OP met haar lichaam naja nu is het moment al weg :hahaha:

Ik ga idd een weekje rust houden, vrijdag wel kickboksen maar niets meer tot maandag

• #1.194
Ik snapte hem, mijn opmerking stond daar lost van ;) Goed dat je rust neemt man. Ik ga ook nog zeker boksen/kickboksen binnen een maand of 4, kunnen we ervaringen uitwisselingen, foto's posten van blauwe ogen enzo, jwt :D

ik ben een zwartje....jweetoch niggoh!

Iedereen zegt ook tegen mij dat ik enorm ben gegroeid....ook mensen die me een 3 weken neit gezien hebben ;) tja dat BF....ik maak sowieso mn MSTAK af en mss nog een stack van het een of het ander....imo mis ik nog teveel massa voor decent fysiek

• #1.197
Ik zou gewoon doorbulken tot 8 weken voor de zomer ofzo... Voor je vakantie :)

• #1.198
Ik heb trouwens nu 3 weken op rij geen druppel alcohol aangeraakt :eek::eek::eek::eek::cool::cool::cool::cool:

:roflol: netjes kerel...

• #1.200
Al 25 dagen alcoholloos :D

Nu dan de training, het staat nu ff op een lager pitje vanwege mijn tentamens, heb er morgen eentje, en donderdag de 29e de laatste.

Vandaag Schouders - traps getraind:

MP:
10x30
8x35
6x37,5
6x40
5x40
10x30

Side raises
10x8
8x9
8x10

Front raises
10x10
8x12
8x12

Rear raises
3x10x6kg

Side cable (extraatje)
10x5
8x10

Shrugs dumbbell:
4x10x30kg

shrugs barbell (back)
4x10x60 kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven