Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tentamens bro
Ben er net mee klaar
Gister een mooi catabool avondje gehad om af te sluiten, en nu zo langzamerhand weer aan de slag.... Weekendje nog ff naar de parents, dus denk dat het vanaf zondag weer knallen wordt. Wel hier en daar tussen het leren wat wezen trainen, setjes squatten/bench press, wat compounds gedaanOke, we gaan weer knallen. Focus is weer geheel op bb, heb denk ik tentamens wel redelijk afgesloten, dus niks staat in de weg! Vanmiddag squatten, ahv paljas/loo posts, ga ik me ook op volume richten.
Ik ga het ook doen vanaaf...helaas in een smith
Ik ben nu ff wat bb filmpjes aan het kijken, om me ff op te laden
KnallenAhh damn smith zuigt zwaar... Naja je kan altijd nog dumbbell lunges doen he.dorian yates babyIk ga het ook doen vanaaf...helaas in een smith
![]()
of losse barbell squat maar dan tot 80kg ofzo 12 repsAhh damn smith zuigt zwaar... Naja je kan altijd nog dumbbell lunges doen he.
Ik DENK dat ik er 4 van de 5 heb, maar heb er pas 1 terug (6,5succes met je training weer, knalse
tentamens allemaal gehaald of niet ?
)
Anyway, ff 10 minuutjes rust genomen, rekken en strekken.... Daarna eerst ff geprobeerd zonder gewicht kniebuiging: de eerste schiet het er alweer keihard in. Knudde dus
Ff overlegd, en benentraining gestaakt voor vandaag.... 
!) Ben ik erg blij mee, zeker gezien dat het de 4e oefening van de dag al is, en de derde borstoefening....
Thanks manBalen van die squat man
Toch goed dat je verder bent gegaan met borst en triceps!
Erg lekker ook die PR!![]()

Ik ben bang van wel... Zou wel 2 weken gelee kunnen zijn geweest. Grote kans dus.. Wordt ik gelijk gestraft voor het tijdelijke niet-squattenToch mooie training ter vervangen, maar jammer dat je je benen moest overslaan. Was het te lang geleden dat het er zo hard inschoot?

Ik heb dat vooral met deadlifts toen ik ze nog sumo style deed. Als ik dan paar weekjes niet had gedaan, kapow!Ik ben bang van wel... Zou wel 2 weken gelee kunnen zijn geweest. Grote kans dus.. Wordt ik gelijk gestraft voor het tijdelijke niet-squatten![]()
Ja is klote idd... Achja, het is nu al stuk minder, met beetje geluk is het morgen weg, en kan ik eind van de week toch nog ff beentraining erin gooienIk heb dat vooral met deadlifts toen ik ze nog sumo style deed. Als ik dan paar weekjes niet had gedaan, kapow!

)
)