XXL Nutrition

Met de billen bloot!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
decent! Is MP nou hetzelfde als overhead press?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Ik geloof van niet ??? Is overhead niet achter je hoofd?

• #1.203
En volgens mij moet je bij de MP je benen dichter bij elkaar houden

niggoh where ya at?

• #1.205
Tentamens bro :) Ben er net mee klaar :D Gister een mooi catabool avondje gehad om af te sluiten, en nu zo langzamerhand weer aan de slag.... Weekendje nog ff naar de parents, dus denk dat het vanaf zondag weer knallen wordt. Wel hier en daar tussen het leren wat wezen trainen, setjes squatten/bench press, wat compounds gedaan

• #1.206
Oke, we gaan weer knallen. Focus is weer geheel op bb, heb denk ik tentamens wel redelijk afgesloten, dus niks staat in de weg! Vanmiddag squatten, ahv paljas/loo posts, ga ik me ook op volume richten.

Eindelijk weer aan de bak! Succes vanmiddag!:thumbs:

Oke, we gaan weer knallen. Focus is weer geheel op bb, heb denk ik tentamens wel redelijk afgesloten, dus niks staat in de weg! Vanmiddag squatten, ahv paljas/loo posts, ga ik me ook op volume richten.

dorian yates baby :D Ik ga het ook doen vanaaf...helaas in een smith:cool:

succes met je training weer :), knalse :D
tentamens allemaal gehaald of niet ?

• #1.213
succes met je training weer :), knalse :D
tentamens allemaal gehaald of niet ?
Ik DENK dat ik er 4 van de 5 heb, maar heb er pas 1 terug (6,5 :))

Training van vandaag:
Squatten (ik heb er zin in, sta briesend voor dat ding)
10x40
10x60
10x80 (ging nog echt simpel; maar laatste herhaling ging ik scheef ofzo, schoot me tegelijk in rechter quad EN linker hamstring ??? Anyway, ff 10 minuutjes rust genomen, rekken en strekken.... Daarna eerst ff geprobeerd zonder gewicht kniebuiging: de eerste schiet het er alweer keihard in. Knudde dus :( Ff overlegd, en benentraining gestaakt voor vandaag....

Maarja, ik bruis nog van de energie, dus maar borst-triceps, wat ik eigenlijk morgen wilde doen.

borst

Bench Press
10x50
8x60
7x70
5x80

Dumbbell flyes
10x10
8x12
6x14
6x16

Incline dumbbell press
8x20
8x22
6x24 (ging nog makkelijk :)
6x26 (PR :D!) Ben ik erg blij mee, zeker gezien dat het de 4e oefening van de dag al is, en de derde borstoefening....

Cable flyes
10x17,5
8x20
6x22,5

triceps

Cable pushdown
10x40
8x45
6x50
5x55 (zwaar lelijke uit voering, maar voelde bij elke repeat de pomp toenemen, so who gives a ****). Zwaar lekkere oefening dit

Skullcrusher
10x25
8x27,5
6x30
6x32,5. Ik zie mensen dit met een ez bar doen; in dat geval heb je echter de handpalmen naar het plafond wijzen. Wij hebben hier zo'n speciaal gevalletje voor, waarbij je handpalmen naar elkaar wijzen... Iemand een idee hoe dit ding wordt genoemd?

Tricep extensions drop sets
10/9/8/7/6/5
Begin met 10x10, dan verder, elk gewicht tot fail,
eerste set was volgens mij 10x10, 8x8, 5x7, 5x6, 5x5 (per arm)
Dat in totaal 2x voor elke arm

Lang getraind, goeie pomp, jammer van de beentjes maar die klootzakken pak ik volgende week wel extra hard terug. Nu ff hopen dat ik er morgen geen last van heb bij deadliften, maar ik ben bang van wel :eek:

Balen van die squat man:grumble:
Toch goed dat je verder bent gegaan met borst en triceps!
Erg lekker ook die PR!:cool:

Toch mooie training ter vervangen, maar jammer dat je je benen moest overslaan. Was het te lang geleden dat het er zo hard inschoot?

• #1.217
Toch mooie training ter vervangen, maar jammer dat je je benen moest overslaan. Was het te lang geleden dat het er zo hard inschoot?
Ik ben bang van wel... Zou wel 2 weken gelee kunnen zijn geweest. Grote kans dus.. Wordt ik gelijk gestraft voor het tijdelijke niet-squatten :rolleyes:

Ik ben bang van wel... Zou wel 2 weken gelee kunnen zijn geweest. Grote kans dus.. Wordt ik gelijk gestraft voor het tijdelijke niet-squatten :rolleyes:
Ik heb dat vooral met deadlifts toen ik ze nog sumo style deed. Als ik dan paar weekjes niet had gedaan, kapow!

• #1.219
Ik heb dat vooral met deadlifts toen ik ze nog sumo style deed. Als ik dan paar weekjes niet had gedaan, kapow!
Ja is klote idd... Achja, het is nu al stuk minder, met beetje geluk is het morgen weg, en kan ik eind van de week toch nog ff beentraining erin gooien :)

• #1.220
Vandaag rug-biceps

deadlift
10x40
10x70
8x100
6x120

LAT pulldown wide
10x65
8x72,5
6x80
5x87,5

One arm Dumbbell row
10x26
8x28
6x30 (PR :))

LAT Pulldown close grip
10x87,5
8x95
6x102,5

biceps

hammer curls
10x12
8x14
7x14

cable curls 2 handed
10x35
8x37,5
6x40
6x42,5 (laatste rep echt NET gehaald, lekkerder kan niet :))

Preacher curls
8x32,5
6x32,5
15x22,5

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven