- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk idd dat ik wel zwaarder had gekund.. Alleen ik doe aan bodybuilding, en niet powerlifting... Mijn techniek op de 120 wordt veel beter, daar focus ik me eerst op, samen met controle. Als het dan echt te makkelijk wordt ga ik wel weer naar de 130![]()
Heb je gelijk in, eigenlijk was dit te weinig, in setjes... Maar had vandaag een tijdschema, moest naar uni na training, vandaarGroot gelijk alleen zou ik er wel 1 of 2 setjes bij doen. Nu doe je er eigenlijk maar 3. Gewoon nog een lichter setje op het laatst.
Verder een fijne training!
)MP
6x45 (PR)
10x30
Alle laatste repeats van elke shrugs set static holds gedaan van 2 a 3 sec. Lekkere training!
Mooi afgemaakt ook met die 30kg.
Vandaag schouders-traps
MP
10x30
8x35
6x40
6x45 (PR)
10x30
side raises
10x8
8x9
6x10 kg
rear raises
10x6
10x7
10x8
upright row
10x30
8x35
6x40
cable side raises
10x5 kg
8x10 kg
Dumbbell shrugs
10x30
10x30
10x32
10x32
barbell shrugs
10x60
10x60
10x80
10x80
Alle laatste repeats van elke shrugs set static holds gedaan van 2 a 3 sec. Lekkere training!
Thanks! Hoop dat het bij jou net zo goed gaat/gingMooie PR op de MP Harm. Vanavond moeten mijn schouders er ook weer aan geloven (en de rug, en de triceps). Eens kijken of ik er ook ergens nog een PR-tje uit kan slepen.
zekerVan harte met je PR!Mooi afgemaakt ook met die 30kg.
Altijd lekker pijnlijden met die static holds bij shrugs![]()

MP doe ik ene keer seated, andere keer staand... Seated uiteraard zonder rugleuning. Ik doe bij beiden exact evenveel... Afhankelijk van de staat waarin mijn rug verkeerd (spierpijn, erg of niet) doe ik hem seated of staand! 2 oefeningen shrugs, why not? Lekker tochlekkere training maar waarom 2x shrugs?
En is die MP seated?

)
)
Dankje
Thanks mangoed volume op de squat idd....
die pushdowns zijn echt goed maat

sowieso meer reps op de SK ...maar damn wat heb je het rommelig opgeschreven![]()
Nog meer commentaar, iemand?ik ook niet